Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja missä asut?

Vierailija
02.06.2014 |

Kiinnostaisi tietää palstaa säännöllisesti käyttävävien tai satunnaisesti täällä vierailevien asuntomuoto, koko ja paikkakunta (tai lähin iso kaupunki / maa ja siellä läheisin isoin kaupunki). Ehkä myös lasten lukumäärä, koulutustausta ja ei pakollisena siviilisääty. Sekä miksi olet juuri päätynyt sinne?  

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo, rivari.

Vierailija
2/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki,rivari, 1 lapsi, 2aikuista, kissa, aikuiset töissäkäyviä amiksia, ei olla naimisissa.

Olen asunut koko ikäni Helsingissä joten tänne päätyminen oli helppo vaihtoehto. Ystävät,sukulaiset, palvelut, työpaikat jne lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasa, okt meren rannalla, 7 h + k, 3 lasta, mun koulutus FM ja miehen KTM

Vierailija
4/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkia en kerro, mutta perhekodissa. Seurustelen. Ikä 16-v, opiskelija. Sossujen vuoksi täällä asustelen.

Vierailija
5/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo, vuosi sitten valmistunut suurehko kivitalo. Kaksi lasta, naimisissa. Työskentelen hoitoalalla, mies suuren suomalaisen firman kehitysjohtaja. Olen asunut ulkomailla, Helsingissä, Vantaalla ja Kauniaisissa. Monen mutkan kautta nyt Espoossa.

Vierailija
6/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo okt. Amis käyty, yksi lapsi ja lemmikkieläin.

Vierailija
7/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki, rivitalo.

Vierailija
9/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere, keskusta, aivan ihana vuonna 1904 valmistunut puu"kerrostalo". Asunto on erikoinen, uniikki ja todella rakas. Neliöitä n. 65 ja asunto on oma.

Vierailija
10/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja 10. Jatkaa, kolmekymppinen pariskunta, ei lapsia ja täällä tampereella on asuttu 4v, puolisen vuotta sitten löytyi tämä koti. Mies on lvi-insinööri ja minä myyjä.

Vierailija
11/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla rivarissa, ei lapsia, 2 koiraa.

Vierailija
12/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksio Helsingissä, olen eronnut 2 lapsen äiti amk-koulutuksella. Viihdytään erinomaisesti ja helsinkiläisiä ollaan.

Vierailija
13/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa kerrostalossa mieheni kanssa, ei lapsia (Vielä).

Vierailija
14/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten itse vastaat?

Vierailija
15/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 10:00"]

Kiinnostaisi tietää palstaa säännöllisesti käyttävävien tai satunnaisesti täällä vierailevien asuntomuoto, koko ja paikkakunta (tai lähin iso kaupunki / maa ja siellä läheisin isoin kaupunki). Ehkä myös lasten lukumäärä, koulutustausta ja ei pakollisena siviilisääty. Sekä miksi olet juuri päätynyt sinne?  

[/quote]

Lapsia on 9, joista enää kolme asuu kotona (ja niistäkin yksi vain koulujen loma-aikoina) .

Asunto on paritalon puolikas Oulussa, 145 neliötä, 5 huonetta ja keittiö ( + tietenkin suana, kodinhoitohuone, kaksi veskiä sekä varasto, joka toimii  myös askarteluhuoneena).

Minulla on ylempi tutkinto yliopistosta, miehellä ammatikorkeasta.

Olemme naimisissa.

Vierailija
16/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseutu, kaksio 48 neliötä. Naimisissa, kohta neljä henkeä. Mies töissä, mulla opintoja vielä vuosi odottamassa ja työpaikka mihin palata

Vierailija
17/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla ok-talossa Satakunnassa. Yksi lapsi, kolmekymppiset amisvanhemmat ja koira. Naimisissa. Kaksi omistusasuntoa myyneenä ei mitään kiirettä sitoa itseään taas omaan, kun löytyi kohtuuhintainen vuokravaihtoehto läheltä miehen sukua. Asuinpaikan valintaan vaikutti myös kohtuulliset työllistymismahdollisuudet alueella itselläni sekä siipan vakiduuni paikkakunnalla.

Vierailija
18/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona.

Vierailija
19/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa Helsingissä mieheni ja kolmen lapsemme kanssa. Kaksi kissaa on myös. Korkeakoulutukinto molemmilla, ollaan naimisissa. Haluttiin juuri tänne asumaan.

Vierailija
20/40 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 neliön yksiö lappeenrannassa. Asun yksin. Kokkina työskentelen. Pitäs muuttaa isompaan kämppään kun nyt taas rahatilanne sallii! Päädyin tänne opiskelujen takia. Mielummin asuisin kyllä jossain muualla ku kerrostalo lähiössä. Ehkä tulevaisuudessa johonkin lähialueen pienempään kuntaan asumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä