Kokemuksia Prams.net verkkokaupasta
Onko kukaan tilannut? Itse tein tilauksen pari viikkoa sitten ja mitään ei kuulu. Huolestuttaa onjo huijaussivusto.
Sain tilausvahvistuksen meiliin kyllä mutta olen esittänyt kysymyksen s-postiin toimituksesta ja kukaan ei vastaa..
Kommentit (5)
Olen tilannut. Toimitus kesti pitempään kuin luvattiin, mutta rattaat tulivat kuitenkin. Tilauksen seuranta sivuilla ei näkynyt mitään tapahtumia, mutta yhtenä päivänä rattaat olivat ovella, olisko mennyt reilu 2 viikkoa.
Tilasin ja en voi suositella kyseistä firmaa kenellekkään!
Tilasin siis Mountain Buggy Duet rattaat marraskuussa 2015. Tilaus onnistui ok ja rattaat luvattiin saapuvaksi joko ensi tai seuraavalla viikolla tilauksesta. Kolmen viikon päästä kyselin sähköpostitse missähän rattaat viipyvät. Lopulta tulivat vasta yli kuukauden kuluttua tilauksesta.
No, tilaamani sadesuojat (2 kpl) kuitenkin puuttuivat paketista. Niiden perään sain kysellä myös, tulivat lopulta kahden kuukauden päästä tilauksesta.
Lisäksi rattaista oli yksi osa rikki kun avasin ne paketista. Toki on voinut hajota kuljetuksessa, mutta asiakaspalvelu tässäkin asiassa ollut erittäin hidasta. Informoin joulukuun lopussa rikkinäisestä osasta, nyt on jo maaliskuu ja odottelen edelleen korvaavaa osaa. Muutama päivä sitten tuli maili, että osa on kuulemma nyt vihdoinkin postitettu.
Lisäksi palautin tilauksestani pari tuotetta takaisin palautusajan puitteissa tammikuun alussa. Firma lupaa rahat takaisin 1-2 viikossa, mutta pahimmassa tapauaksessa voi kestää 30 päivää. Edelleenki nyt maaliskuussa odottelen rahojani palautettavaksi.
Sinänsä asiakaspalvelu on ollut sähköpostitse ystävällistä, mutta lupaukset ja varsinaiset toimitusajat eivät kyllä ole vielä kertaakaan pitäneet paikkaansa. Mielestäni on kohtuutonta odotella tilauksesta alkaen yli 3 kk että saa rattaat käyttöönsä, jos firma kuitenkin lupailee nopeaa toimitusta. Lähestyinkin äskön kyseistä firmaa erittäin tiukkasanaisella viestillä ja kerroin, etten voi suositella siellä asioimista kenellekkään, enkä aio kyseisestä firmasta mitään enää tilata.
Prams.net
Tilasin 8/2016 Mutsy evo rattaat, istuinosan, vaihtolaukun, sateenvarjon, tuulisuojan, UV-suojan, lämpöpussin ja ilmarattaat.
4vk tilauksesta saapui evo runko, vääränvärinen tuulisuoja ja lämpöpussi.
6vk tilauksesta saapui Mutsy Igo runko ja ilma rattaat...
Nyt 8vk tilauksesta saapui väärää väriä oleva vaunukoppa ja toinen lämpöpussi nämä tuli kun reklamoin tilauksesta ja minulle luvattiin toimittaa puuttuva istuinosa... :) lisäksi mukana oli lasku näistä tuotteista joita edes ei ole tilattu..
Eli tavaraa on tullut vaikka perustaisi oman lastentarvike liikkeen, mutta eipä olla rattaita päästy vieläkään edes testaamaan...
Saapas nähdä pitääkö tästä alkaa poliisille soittamaan mikäli ei saada loppuja kamoista perille ennenkuin ne lähettää koko valikoimansa Mutsy tuotteita meille... nyt aikaa kulunu 8,5 viikkoa
VÄLTTÄKKÄÄ prams.net
Asiakaspalvelu on kyllä ystävällinen s-postissa, mutta puhelimitse ei tavoita ollenkaan.
Olin siis maksanut tuotteet luottokortilla..
Saitko tuotteet?