Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin tyydyttää itsensä parisuhteessa ollessaan?

Vierailija
02.06.2014 |

Mietin, että onko väärin tyydyttää itsensä, vaikka on parisuhteessa? Jos halut eivät kohtaa kumppanin kanssa, niin mitä aktiivisemmalle voisi sallia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin. Jos kutittaa, raavi.

Vierailija
2/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä täytynee miettiä,kärsiikö siitä parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos miehesi ei välitä siitä

Vierailija
4/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Miksi olisi?

Vierailija
5/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän masturbointi oikeastaan ole mitenkään seksiä. Kuten aikaisempi sanoi, jos kutittaa, pitää raapia. Eikä masturbointi ole keneltäkään pois. Kuluu luonnollisena osana jokaiden ihmisen oman hyvinvoinnin hoitamiseen.

Vierailija
6/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin. Tai no, jos toinen mieluummin tyydyttää itseään kuin harrastaa seksiä kumppanin kanssa niin suhteessa on ehkä joku ongelma...

Vierailija
7/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se on pettämistä.

Vierailija
8/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannekohtaisesti voi olla väärinkin. Onko masturbointi mekaanista kutittamista vai liittyykö siihen mielikuvia? Jos stimulaatiota hakee tietoisesti muualta kuin omasta rakkaasta, se on mielestäni pettämistä. Tai jos antaa periksi jollekin ärsykkeelle, jonka on ohimennen nähnyt tv:ssä tai kadulla ja joka on jäänyt mieleen. Eli jos joku on niin vahvaluonteinen että kykenee pitämään masturbaation poikkeuksetta omasta kumppanista haaveilun tasolla, silloin en pidä sitä pettämisenä, muussa tapauksessa kyllä.

Vierailija
9/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Ylipäätään mä en ymmärrä sitä hirveää itsensä tyydyttämistä mikä tuntuu olevan nykyisin valloillaan. Minä minä minä.

Vierailija
10/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä se myöskään henkilökohtaisena asianasi ole miehesi asia.

Jos tilanne sinua häiritsee, voit toki viritellä joko miestä tai keskustelua sen suhteen, että seksiä olisi enemmän tarjolla.

Vierailija
11/11 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 12:25"]

No on. Ylipäätään mä en ymmärrä sitä hirveää itsensä tyydyttämistä mikä tuntuu olevan nykyisin valloillaan. Minä minä minä.

[/quote]

Ja syödään itsensä lihavaksi, lomiakin pidetään omaksi iloksi eikä siksi että jaksaisi tehdä ylitöitä taas töissä. Mihin on kadonnut luterilaiset arvot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi