Mitä merkkilaukkuja omistat?
Kommentit (47)
Pari Vuittonia. Guesseja noin 20, mutta en oo ikinä pitänyt niitä merkkilaukkuina. Voi vitsi kun oli musta hassua, kun työkamu oli ostanut Guessin kassin ja ajatteli, että se on hyvä sijoitus ja perintö lapselle LOL
Useampi Marimekon, Fjälrävenin Kånken-reppu ja Globe Hopen olkalaukku ja käsilaukku.
Itse en tunnista mikä laukku kenelläkin on. voin hyvän käsityön jotnekin huomata, mutta en merkkejä tunne. Haittaako teitä laukkujen omistajat jos ihmiset eivät edes huomaa sitä, että laukkunne ovat kalliita? Vai onko tärkeää, että toiset laukkufriikit tajuavat teillä olevan hyviä merkkejä?
Olen vain utelias.
Balenciaga Velo
Chloe Paraty
Givenchy Antigona
Chanel Mini flap bag
3.1phillip lim pashli satchel
Mulberry Lily ja Alexa
Mulberry Bayswater
LV Neverfull GM
LV Speedy 35
LV Pochette modattuna pitkällä hihnalla (kaikki nämä Damier Ebenenä)
Rebecca Minkoff Hudson Moto (en tiedä onko RM:t merkkilaukkuja)
Coccinelle sellainen clutch (ehkei ihan merkkilaukku tämäkään?)
Michael Korsin joku perus pieni crossbody
Sitten löytyy vielä Fjällravenin Kånken, Marimekon se peruslaukku ja Longchampin Planetes -kassi. Huh, ahdistavan paljon vielä silti vaikka paljon olen noita myynyt. Iski jossain vaiheessa joku hamstrausinto, mikä nyt vähän harmittaa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:31"]
En enää mitään, kaikki myyty ja annettu pois. Ostin kerran vanhan vintage Guccilaukun netistä, muuten oli ok mutta aivan liian pieni ja laukusta irtosi sisältä nahkanpaloja joita jäi esim. lompakkoon kiinni. Ihmeellisen huonosti tehty vaikka olikin täysin aito laukku, sisällä oli logo ja numero josta tunnisti aidoksi. Myin pois. Ostin netistä Guessin "hyväkuntoisen" laukun joka olikin aivan kaameassa kunnossa, laukkua oli itse koitettu paikkailla eri värisellä maalilla ja sisällä oli riisiä! ostin liikkeestä kaksi uutta Guessin laukkua, molemmat sikahintaisia (noin 80e) kokoonsa nähden iltalaukkuja ja myydessä ei saanut edes omiaan takaisin, siis merkeistä sama kuin anttila ja seppälä. Enää en laittaisi laukkuihin rahaa, ei merkkilaukut ole edes sen kestävämpiä kuin muutkaan! ei edes ihme kyllä Gucci ollut. Nykyään suostunut maksamaan uudesta laukusta vain noin 5-20e. Vuittonin ruskea logokuosi on mielestäni kammottavan roskasäkkimäinen. Tosin niitä näkeekin lähinnä vain venäläisillä, niistä uutuudenviehettyneillä suomalaisilla ja tympeillä ranskalaisilla turkisleideillä. Muualla suositaan enemmänkin logottomia laukkuja.
[/quote]
Logottomuudesta täysin samaa mieltä, vuittonin logot muovissa = rumia kalsarikuoseja.
Mutta tuolla sun kokemuksella en kommentoisi merkkilaukuista mitään, Guess ei ole merkkilaukku, ja yksi viallinen/ pahoinpidelty Gucci ei kerro mitään. Nahan ei pitäisi murentua, kuulostaa keinoaineelta josta irtoaa pinta, eli kopiolta, niitä on joskus vaikea erottaa. Itse kyllästyin hajoileviin muovilaukkuihin ja vaihdoin laadukkaisiin nahkalaukkuihin, yksikään ei ole hajonnut käytössä
t. 21