Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä merkkilaukkuja omistat?

Vierailija
01.06.2014 |

Kun kerran tämä asia täällä

Pyörii

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää mitään, kaikki myyty ja annettu pois. Ostin kerran vanhan vintage Guccilaukun netistä, muuten oli ok mutta aivan liian pieni ja laukusta irtosi sisältä nahkanpaloja joita jäi esim. lompakkoon kiinni. Ihmeellisen huonosti tehty vaikka olikin täysin aito laukku, sisällä oli logo ja numero josta tunnisti aidoksi. Myin pois. Ostin netistä Guessin "hyväkuntoisen" laukun joka olikin aivan kaameassa kunnossa, laukkua oli itse koitettu paikkailla eri värisellä maalilla ja sisällä oli riisiä! ostin liikkeestä kaksi uutta Guessin laukkua, molemmat sikahintaisia (noin 80e) kokoonsa nähden iltalaukkuja ja myydessä ei saanut edes omiaan takaisin, siis merkeistä sama kuin anttila ja seppälä. Enää en laittaisi laukkuihin rahaa, ei merkkilaukut ole edes sen kestävämpiä kuin muutkaan! ei edes ihme kyllä Gucci ollut. Nykyään suostunut maksamaan uudesta laukusta vain noin 5-20e. Vuittonin ruskea logokuosi on mielestäni kammottavan roskasäkkimäinen. Tosin niitä näkeekin lähinnä vain venäläisillä, niistä uutuudenviehettyneillä suomalaisilla ja tympeillä ranskalaisilla turkisleideillä. Muualla suositaan enemmänkin logottomia laukkuja.

Vierailija
22/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ainoastaan Hermèsin krokotiilin- ja strutsin nahasta tehtyjä laukkuja.

Niitä löytyy vaatehuoneesta noin 30 kappaletta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari LV:tä ja Ferren laukkuja.

Guess ja MK eivät ole mielestäni merkkilaukkuja?

Vierailija
24/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Henkkamaukka ja 1 Jouni

Vierailija
25/47 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Korsilla on kaksi eri laukkulinjaa. Ns. designerlinja eli Michael Kors sekä halvempi kakkomallisto Michael Michael Kors. Parissa blogissa olen nähnyt laukkuja tuosta päämallistosta, joiden hinnat ovat tonnista ylöspäin. Yleensä ihmisillä on kuitenkin vain tuon halvemman malliston laukkuja. Itse lasken molemmat merkkilaukkuihin, mutta jokainen yksilö tekee tietenkin omat linjavetonsa. :)

Vierailija
26/47 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:38"]

Pari LV:tä ja Ferren laukkuja.

Guess ja MK eivät ole mielestäni merkkilaukkuja?

[/quote]

Miten niin Michael Kors ei ole merkkilaukku? Satoja euroja kuitenkin maksavat, esimerkiksi huutiksessa Michael Kors Selma uutena 369 euroa. Jenkeissä hieman vähemmän toki, mutta silti kutsuisin merkkilaukuksi. Ei niitä joka Pirjolla ole...  

Vierailija
27/47 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin laukkuja kaks kappaletta. Merkki kuin merkki :D

Vierailija
28/47 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lv, björn borg, jimmy choo, dkny, hugo boss, esprit, ja siihen päälle kaikki pumat,Adidakset ja niket :D

Vierailija
29/47 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean sininen.

Vierailija
30/47 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 Chanel

5 Louis Vuitton (hyrr..)

1 Dior

1 YSL

1 Versace

1 Prada

1 Furla

1 Lamarthe

Vierailija
31/47 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkilaukku? Mikä se on? -> Vastaus: en omista yhtään - ei kiinnosta. Tavallinen laukku käytössä arjessa, pari erilaista mahdollisia juhlia varten. Mutta merkeistä ei mitään tietoa.

Vierailija
32/47 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV: neverfull, speedyx2, keepall55 ja 50, sekä pari showbägiä:mm. afterdark vm 2008 ja vernis minialma. Ja tiedoksi mamit: monigrammit EI ole muovia, eikä

nahkaa!!! Käsiteltyä puuvillaa ja käsittelemätöntä nahkaosat vasikannahkaa.

Versace x 6

Zanotti x 1

MiuMiu matelasse x 2

Miumiu clutch x 2

Gucci x 2

Dolce & Gabbana x 2

Celine mini luggage

Jamin Puech honu

Jne jne

Vierailija
33/47 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fendi Unzipped Zip It Messenger ja Mulberryn Alexa

Vierailija
34/47 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myös MK ei ole merkkilaukku sillä kaikilla näkee niitä... Ihan kaikilla 15 vuotiailla teineillä myös... Miellän sen samaksi kuin Guess. Sopii teinille mutta ei enää aikuiselle yli 22 vuotiaalle ainakaan!!! Jenkeissä merkki on aika out jo!

Vierailija
35/47 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tätä. Meidän teinit toivoo riparilahjaksi vuittoneita, varmasti saavatkin ne. Ei io varaa eikä tarvetta mopoautoihin. Mies taas ostaa mulle siloin tällöin merkkikassin, tietä mistä tykkään ja joskus jää synttäri tai joululahja väliin, mutta saan sitten mieluisen jonkun muun lahjan.

Vierailija
36/47 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löytyy seuraavia merkkejä: LV, YSL, Celine ja Chanel.

Ja 34 tiedoksi: ei haittaa ollenkaan jos muut eivät laukkujani tunnista. Riittää että ne antavat mulle hyvän fiiliksen.

Vierailija
37/47 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 00:46"]Multa löytyy seuraavia merkkejä: LV, YSL, Celine ja Chanel.

Ja 34 tiedoksi: ei haittaa ollenkaan jos muut eivät laukkujani tunnista. Riittää että ne antavat mulle hyvän fiiliksen.

[/quote]

Kiva kuulla sillä minua ei haittaa, että joku niitä kerää vaikka itse en halua rahaa laukkujen tuhlata.

Vierailija
38/47 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta Furlaa

Monta Coccinellea

Kaksi Michael Korsia

Kaksi Liebeskind Berliniä

Kaksi Sequioaa (en oo tosin varma, tietääkö tätä merkkiä kukaan Suomessa)

Kaksi Francesco Biasiaa (sama juttu)

Yksi NineWest (taas sama...)

Monta Longchampia

Yksi DKNY

Yksi Ted Baker

Yksi Marc'OPolo

Yksi Marimekko

Yksi Anne Klein

Vierailija
39/47 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy DKNY:tä, Michael Korsia ja Longchampia. Kahta ensimmäistä löytyy useampi laukku, tykkään niiden ajattomasta ulkonäöstä ja mielestäni loistava hinta-laatusuhde. Haaveilen kuitenkin luksusmerkkilaukuista, Prada olisi unelma.

Vierailija
40/47 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi