Olisipa minulla hutsahtava ystävä
Voi että tuota halutonta vaimoa...
Olisipa minulla ystävänä kevytkenkäinen hutsahtava nainen joka ottaisi silloin tällöin suihin ihan vain ilonpidon vuoksi.
Sitten palaisin vaimon luo. Arvostaisin tuollaista naista paljon. Jos sinä olet sellainen niin tiedä että haluaisin olla ystäväsi :)
Kommentit (26)
0/5
Ei sulla mitään vaimoa ole :D
Vierailija kirjoitti:
' Vastaavia miehiä on myös tosi vaikea löytää, siis että antaisivat suuhoitoa aina tarvittaessa ilman mitään vastinetta ikinä, ihan vaan nuolemisen ilosta. On se kumma ' ..? miksi.
..
en ymmärrä. kun ketä miestä se sen sellainen edes yhtään voisi kiihottaa..? ei ketää
Harvassa ne miehet on..
Enemmän niitä ketä kiinnostaa se että saa itse suikkaria...
Vierailija kirjoitti:
Oisko täällä kivaa hutsua Tampereelta? ;)
Ei enää, Sannakin meni ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäni upeimpia kokemuksia oli kännisen ja hutsahtavan naisen antama suuhoito baarin unisex-vessassa. Täysin yksipuolisesti ja täysin hänen aloitteestaan.
Ilman suojaa tietysti!! Siitä voi olla tosi upeat seuraksetkin! Kannattaa vähän miettiä mitä suuhunsa laittaa!
Kuinkahan monta kullia senkin hutsahtavan naisen suussa on käynyt, ja ties mitä tauteja niitten mukana. Jos joku tuosta noin lähtee tuommoiseen niin voi olla varma ettei ollut eka kerta.
Mieskin voi olla h u t s u ja itseasiassa miesten lort toi lu on historian saatossa ollut paljon yleisempää kuin naisten. Joten voisi kysyä: onko kaikki miehet h u o r i a?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän sellainen on vapaana, entinen Kukkonen
Ottaa se taas päähän kun nainen tykkää seksistä, pitää ruveta ilkeilemään.
Se, onko joku h u o r a vai ei, sillä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Moni mies on tajuamattaan ilmainen h u o r a eli ne joilla on paljon irtoseksiä. Mutta joo, huvittavaa että toiset miehet pitävät huo raavaa miestä jonain alfana mutta huo raava nainen on halveksunnan ja pilkan kohde :D
Huo raaval la miehellä ei todellakaan ole varaa tuomita samoin käyttäytyvää naista eikä kuvitella olevansa näiden yläpuolella
' Vastaavia miehiä on myös tosi vaikea löytää, siis että antaisivat suuhoitoa aina tarvittaessa ilman mitään vastinetta ikinä, ihan vaan nuolemisen ilosta. On se kumma ' ..? miksi.
..
en ymmärrä. kun ketä miestä se sen sellainen edes yhtään voisi kiihottaa..? ei ketää