Nyt saapi vaatteita ihan pilkka hintaan
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin käydä katsastamassa. Olen hyvä ostamaan halvalla hyvää.
itse löysin oikeasti 30 euroa maksavan puseron 7 eurolla
Mulla menee kaikki alet aina ohi. Tällä kertaa erehdyin loka-marraskuussa tekemään töitä ja kelan päätös viipyy ja viipyy, eli pa. vielä ensi vuoden puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee kaikki alet aina ohi. Tällä kertaa erehdyin loka-marraskuussa tekemään töitä ja kelan päätös viipyy ja viipyy, eli pa. vielä ensi vuoden puolelle.
no eikös nuo alet jatku tammikuulle, en tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan merkkivaatteita ja -tuotteita. Viimeksi löysin Tiger of Swedenin nahkaisen käsilaukun -80% ale ja minulla oli vielä ylimääräinen ale kuponki -10 %, eli halvalla meni. Ovh oli 250 €, lopullista summaa en muista.
Kerran löysin zalandosta Clarksin nahkaisia kenkiä 11,90 € ja 12,9 € ja sitä rataa. Ilmeisesti olivat vahingossa laittaneet pilkun väärään paikkaan. Ostin kenkiä kymmenet ja annoin kavereille.
-70 % pitää alennusta olla nyt ainakin. Muuten on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no eikös nuo alet jatku tammikuulle, en tiedä
Tammikuu sinnitellään vielä lainarahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan merkkivaatteita ja -tuotteita. Viimeksi löysin Tiger of Swedenin nahkaisen käsilaukun -80% ale ja minulla oli vielä ylimääräinen ale kuponki -10 %, eli halvalla meni. Ovh oli 250 €, lopullista summaa en muista.
Kerran löysin zalandosta Clarksin nahkaisia kenkiä 11,90 € ja 12,9 € ja sitä rataa. Ilmeisesti olivat vahingossa laittaneet pilkun väärään paikkaan. Ostin kenkiä kymmenet ja annoin kavereille.
Tuo pilkkuvirhe oli korjattu seuraavana päivänä. Hiukan hävetti, kun opiskelijana ostin itselleni viidet nahkakengät ja sitten aina tietysti vaihtelin niitä. Joka päivä uudet kengät.
Yhdyssanasäännöt toivottavasti myös alessa, muista ostaa.
Kyllä. Ostin pari nättiä kesäpuseroa Tokmannista yht. 15 e.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ostin pari nättiä kesäpuseroa Tokmannista yht. 15 e.
Joskus olen itsekin sortunut siihen, että ostan edellisen kauden vaatteita (talvella kesävaatteita), sitten kaapit pursuaa vaatteita. Tietysti eivät ole just sen ajan muotia :(
Nyt oon ajatellut ostaa vaatteita normaalihintaisena. Ei mitään kalliita vaan keskihintaisia. Ne on kuitenkin muodikkaita ja saa mitä etsii.