Haluaisin miehen, mutta en halua treffeille :(
Ongelmani on hieman ristiriitainen. Minulla ei ole paljoa tuttavia, joiden kautta voisin tutustua uusiin ihmisiin. Haluaisin löytää miehen ja parisuhteen, mutta ahdistaa ajatuskin treffeistä jonkun tuntemattoman kanssa. En ole mikään small talkkaaja, ja pelkään treffien olevan vaivaannuttava kokemus molemmille osapuolille. Onneksi töissä tapaan ihmisiä, mutta ei sieltä ole ketään löytynyt. Yksi ihastus torjui minut, hän oli kylläkin eri firmassa mutta samassa kauppakeskuksessa.
Mistä löydän jonkun? Olisi ihanteellista tutustua ihmiseen esim. jonkun tutun kautta sattumalta ja edetä rauhassa, vaikka alkuun kaveripohjalta.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä miehiä sit löytyy??
Jokapuolelta ja kaikkialta, mutta suomalainen nainen ei saa suutansa auki saatika (herranjumalasentään! ) tee aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä miehiä sit löytyy??
Ajankuluksi pystyy vierailemaan toisissa maissa Tinderin avulla. Eurooppa ja USA on äkkiä läpikäytyjä. Laihana lohtuna tulee ettet häviä mitään vaikka et saisikaan ketään.
Mulla on sama juttu. Kävinkin joskus treffeillä ja se meni juuri niin kuin pelkäsinkin. En saanut juuri sanaa suustani. Oli todella kiusallista ja häpesin silmät päästäni. En vaan osaa höpötellä tuntemattomien kanssa. Työpaikoillakin olen aina ihan tuppisuu ja mulla menee kauan että alan uskaltaa vähän jutellakin jotain.
Ei minulle sovi mikään deittailu. Eikä ole isot piirit noin muuten, että pääsisin tutustumaan miehiin hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluaisin naisen, mutta en halua riisua housujani :(
Sulle tulee kyllä naisia ovista ja ikkunoista, jos lausut tuon ääneen naisten kuullen. Noita on niin harvassa.
Itse en viitsi enää edes käydä treffeillä, kun miehet haluavat aina vain seksiä, eivätkä tutustua.
Moni taitaa olla samanlaisin ajatuksin. On kyllä surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuin olisin itse kirjoittanut aloituksen. Samasta syystä sinkku nyt ja varmaan ikuisesti.
Minä ainakin menisin miehenä paljon mielummin suoraan naisen kotiin kuin johonkin baariin tai kahvilaan.
Uskon sen, mutta moni nainen ei halua päästää ventovierasta miestä heti kotiinsa, saati mennä miehen luokse. Olishan se täydellisessä maailmassa hienoa, jos niin voisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuin olisin itse kirjoittanut aloituksen. Samasta syystä sinkku nyt ja varmaan ikuisesti.
Minä ainakin menisin miehenä paljon mielummin suoraan naisen kotiin kuin johonkin baariin tai kahvilaan.
Uskon sen, mutta moni nainen ei halua päästää ventovierasta miestä heti kotiinsa, saati mennä miehen luokse. Olishan se täydellisessä maailmassa hienoa, jos niin voisi tehdä.
Missäs ne yhdenillanjutut sitten tapahtuvat? Kyllä suurin osa naisista menee ventovieraan kotiin tai kutsuu omaan kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs ne yhdenillanjutut sitten tapahtuvat? Kyllä suurin osa naisista menee ventovieraan kotiin tai kutsuu omaan kotiinsa.
Nyt ei olekaan kyse yhdenillan juttuja harrastavista naisista.
Pitäs olla aviomiespalvelu, ensin vaikka vuokralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle tulee kyllä naisia ovista ja ikkunoista, jos lausut tuon ääneen naisten kuullen. Noita on niin harvassa.
Itse en viitsi enää edes käydä treffeillä, kun miehet haluavat aina vain seksiä, eivätkä tutustua.
Tämä on täyttä valhetta. Jos laitat alle 30-vuotiaana miehenä profiiliisi treffisivustolla, että irtosuhteet eivät kiinnosta, niin vaikka olet miten sporttinen ja hyvissä töissä, et varmasti saa yhtään yhteydenottoa. Naiset pitävät sinua tylsänä tai kenellekään kelpaamattomana valehtelijana.
t. kokeilin useamman kerran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täyttä valhetta. Jos laitat alle 30-vuotiaana miehenä profiiliisi treffisivustolla, että irtosuhteet eivät kiinnosta, niin vaikka olet miten sporttinen ja hyvissä töissä, et varmasti saa yhtään yhteydenottoa. Naiset pitävät sinua tylsänä tai kenellekään kelpaamattomana valehtelijana.
Tykkään jokaisesta tavallisesta miehestä jonka profiilissa on maininta että etsii suhdetta/vakavaa/ei yhden illan juttuja. Ja toki muutenkin fiksut kuvat, ei paidattomia jne. Olen saanut muutaman tällaisen kanssa matchin ja ekan kanssa jo tavattiin. Työt sun muut on sivuseikka jos muuten natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset halua?
Olen hyvin siveä mies.
= erittäin pieni penis
Olen ihmetellyt ihan ok näköisenä sitä että monesti olen ollut tuolla kaupungin rannoilla sorsia katselemassa ja syöttämässä niin monesti on nuoria yksinäisiä naisia ohi kävellyt mutta miksi kukaan ei uskalla pysähtyä ja aloittaa juttelua vaikka linnuista? Onko naiset niin pelkureita ja ujoja etteivät uskalla tehdä koskaan aloitetta?
Aivan sama juttu. Olen aktivoitunut eräässä deittisovelluksessa, jutellut ehkä 50+ miehen kanssa parin kuukauden sisään. En jaksa olla sinkku, mutta suuri kynnys mennä treffeille - osittain oma itsetunto, osittain pelko siitä, että petyn toiseen.
No, pari viikkoa sitten tulikin erittäin kiinnostava tapaus vastaan. Olen suoraan sanottuna jopa ihastunut, ja veikkaan, ettei tästä hyvää seuraa. Joko minä petyn tai hän pettyy, tai molemmat. Aion kuitenkin mennä treffeille, ollaan sovittu ne ensi viikoksi. Kuitenkin jo nyt stressaan sitä, että jos nyt petynkin, niin jaksanko käyttää tunneissa jopa vuorokausia siihen, että löytyy edes joku toinen suhteellisen kiinnostava.
Olen käynyt kymmenillä treffeillä viime vuonna, kaikki melko ex tempore, ja kukaan ei kolahtanut useammankaan tapaamisen jälkeen. Toisaalta kolme vuotta sitten toisilla koskaan käyneilläni treffeillä sain aikaiseksi kahden vuoden parisuhteen, joten joskus se kolahtaa.
Yksi kerta, yksi ihminen, siitä se lähtee. Kamppailua tämä deittailu kuitenkin on, se täytyy myöntää. Yksin halien tyynyä vai ottaa riski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, et vain ilmeisesti ole tarpeeksi kiinnostava kun täytyy kokeilla eri kikkoja, jotta saisi yhteydenottoja. Älä huoli, 95% miehistä on samaa luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt ihan ok näköisenä sitä että monesti olen ollut tuolla kaupungin rannoilla sorsia katselemassa ja syöttämässä niin monesti on nuoria yksinäisiä naisia ohi kävellyt mutta miksi kukaan ei uskalla pysähtyä ja aloittaa juttelua vaikka linnuista? Onko naiset niin pelkureita ja ujoja etteivät uskalla tehdä koskaan aloitetta?
Mä oon varmaan yksi noista naisista. Itsekin paljon istuskelen rannoilla katsomassa lintuja ja laivoja, lukemassa kirjoja jne. Mutta sielläkin on aina joku sekopää tullut häiriköimään, ei siis mitenkään hyvät mielessä. Kerran jouduin oikein juoksemaan koirani kanssa karkuun yhtä miestä kun se alkoi heti härskejä ehdottelemaan. Et varmaan ymmärrä mitä on olla nuori nainen?
Ja joo, ei sais syyttää kaikkia miehiä, mutta kyllä sitä vaan tulee väkisinkin varovaiseksi kun jatkuvasti on seksihullut äijät kimpussa sekä netissä, että livenä. Asiaa ei yhtään paranna, että oon muutenkin ujo ja arka. MUTTA siitä huolimatta oon muutaman kerran uskaltautunut juttelemaan jonkun miehen kanssa, kunhan on muitakin ihmisiä lähettyvillä. Tosin vasta nyt vanhemmalla iällä. Ja he ovat sitten olleet varattuja. Ehkä jossain kohtaa osuu kohdalle ei-varattu mies. Mutta en silloin nuorena kyllä olisi uskaltanut. Silloin sai niin paljon sitä häirintää, että lähinnä yritin etsiä sellaisia paikkoja missä saisi olla rauhassa eikä kukaan vaan huomaa mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, et vain ilmeisesti ole tarpeeksi kiinnostava kun täytyy kokeilla eri kikkoja, jotta saisi yhteydenottoja. Älä huoli, 95% miehistä on samaa luokkaa.
Ei se ole mikään kikka. Yritin etsiä parisuhdetta netistä, mutta sain ainoastaan (muutamia harvoja) seksiteemaisia yhteydenottoja, vaikka profiilissani luki noin ja kuvani olivat asiallisia.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon alkanut vihata treffailua. Nuorempana kävin treffeillä mielellään ja matalalla kynnyksellä. Enää ei huvita.
N24
>nuorempana
>N24
Päivän huutonaurut
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset ovat valitettavasti äärimmäisen passiivisia aloitteen tekemisessä varsinkin selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään kikka. Yritin etsiä parisuhdetta netistä, mutta sain ainoastaan (muutamia harvoja) seksiteemaisia yhteydenottoja, vaikka profiilissani luki noin ja kuvani olivat asiallisia.
No nii-in, pointtini säilyy... sporttinen kroppa tai hyvissä töissä ei kerro ihmisestä mitään. Menee samaan kastiin tekstittömän tai emojirivejä spämmäävien kanssa = ei matchia.
Ensin nettikaveri, sit kaveri ja sit siitä joko jatkaa tai ei. Tos ei voi tavallaan hävitä. :) Ite jos joskus alottasin naisten peräs juoksemise, nii noi se kait olis paras. En tiiä. Tsemppii AP:lle, harvemmi miehet ilmaantuu ovelle.