Haluaisin miehen, mutta en halua treffeille :(
Ongelmani on hieman ristiriitainen. Minulla ei ole paljoa tuttavia, joiden kautta voisin tutustua uusiin ihmisiin. Haluaisin löytää miehen ja parisuhteen, mutta ahdistaa ajatuskin treffeistä jonkun tuntemattoman kanssa. En ole mikään small talkkaaja, ja pelkään treffien olevan vaivaannuttava kokemus molemmille osapuolille. Onneksi töissä tapaan ihmisiä, mutta ei sieltä ole ketään löytynyt. Yksi ihastus torjui minut, hän oli kylläkin eri firmassa mutta samassa kauppakeskuksessa.
Mistä löydän jonkun? Olisi ihanteellista tutustua ihmiseen esim. jonkun tutun kautta sattumalta ja edetä rauhassa, vaikka alkuun kaveripohjalta.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli nollapanoksella pitäisi saada se avaruusleukainen kotiin kannettuna? ja sitten naiset väittää että teillä ei ole prinsessaharhoja
Tilaahan miehetkin naisia. Kellä tässä on harhoja?
Että nollapanostuksellako miehet saa naisia kotiinkannettuna? really? really?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon alkanut vihata treffailua. Nuorempana kävin treffeillä mielellään ja matalalla kynnyksellä. Enää ei huvita.
N24
Nuorempana? Sä olet vielä ihan täysi pissaliisa.
Ikä yksin ei tee kenestäkään pissistä, eikä iän karttuminen aina muuta pissistä muuksi. Tosi kivasti kohtelette täällä nuorempia naisia.
T: täti-ihminen
Vierailija kirjoitti:
Ei halua tutustua, liittoon vaan heti.
Se on kuule Ensitreffit alttarilla uuden kauden ilmoittautuminen menossa. Mene sinne.
"Olisi ihanteellista tutustua ihmiseen esim. jonkun tutun kautta sattumalta ja edetä rauhassa, vaikka alkuun kaveripohjalta." = ei halua tutustua?
Ihan samat ajatukset, ap. Parhaat suhteet ovat syntyneet juurikin siten, että ensin on saanut rauhassa tutustua kavereina :) edellyttää vain, että liikut ihmisten ilmoilla. Omat seurustelukuviot ovat alkaneet opiskelujen tai harrastusten myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli nollapanoksella pitäisi saada se avaruusleukainen kotiin kannettuna? ja sitten naiset väittää että teillä ei ole prinsessaharhoja
Olisipa naisillekin yhtä helppoa jopa moraalisesti tilata köyhän maan kansalainen tuonne Helsinki-Vantaalle. Lainaa saisin helposti, pokka ei vain yksinkertaisesti taivu.
Kokisin olleeni laillistetun ihmiskaupan tukija.
Mä voisin tulla juttelemaan sulle vaikka ruokakaupassa, ja sitten voitaisiin mennä siitä suoraan johonkin vaikka baariin, niin se ei tuntuisi sillain treffeiltä, kun ei tarvitsisi stressata etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa naisillekin yhtä helppoa jopa moraalisesti tilata köyhän maan kansalainen tuonne Helsinki-Vantaalle. Lainaa saisin helposti, pokka ei vain yksinkertaisesti taivu.
Kokisin olleeni laillistetun ihmiskaupan tukija.
Yhtään et ole päästäsi sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisin olleeni laillistetun ihmiskaupan tukija.Yhtään et ole päästäsi sekaisin.
Taisi osua hermoon? Ei pidä kysyä, jos ei halua kuulla.
Aivan kuin olisin itse kirjoittanut aloituksen. Samasta syystä sinkku nyt ja varmaan ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta?
Kuka idiootti viljelee tätä samaa kommenttia naisille jokaiseen seurusteluaiheiseen ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittele jonkun kanssa deittipalstalla vähän pitempään?
Toki siinä on se riski, että toinen ei miellytä livenä. Itse tykkään lähteä treffeille vasta kun on vähän saanut vaikutelmaa toisesta osapuolesta. En tykkää lähteä katsomaan "josko nyt sattuu kolahtamaan".
Komppaan. Hyvin toimii!
Ei toimi - paitsi jos härskisti hoitelee monta samalla, eli kirjoittelee vaikka kymmenen kanssa samaan aikaan ja testailee niitä sitten aikanaan. Meinaan monikin mies on livenä ihan eri kuin tekstin perusteella ja vain yhteen keskittyminen kuukausi- tai vuositolkulla voi oikeasti aiheuttaa pahan pettymyksen.
Suurin pettymys mulle oli varsinainen sanaseppo, joka kirjoitti tosi mukavasti, pitkästi ja hyvällä suomenkielellä. Kuvankin näin, mutta se oli vanha ja epäselvä. Kunnes sitten treffeille asteli Hessu Hopoa muistuttava, elviksen lailla käyttäytyvä heppu, joka kuvitteli kuukausia kestäneen kirjeenvaihtomme perusteella että olemme jo pari ja hänellä on etuoikeus muhun :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisin olleeni laillistetun ihmiskaupan tukija.Yhtään et ole päästäsi sekaisin.
Taisi osua hermoon? Ei pidä kysyä, jos ei halua kuulla.
Ainakin sulla on helvetilliset harhat.
Nainen saa Tinderistä miehen sormea napsauttamalla. Jos sinä et saa, olet täysin tasoton
Kuten sanoin. Hinnalla millä hyvänsä halutaan tasoa..
Käykää ensin ABC:llä tankkaamassa ateriat, niin ei tunnu treffeiltä.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vuokraa miehelle joku yksiö. Valitse päältä komein. Kyllä se siitä lähtee.
Joku koditon? 😲
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluaisin naisen, mutta en halua riisua housujani :(
Sulle tulee kyllä naisia ovista ja ikkunoista, jos lausut tuon ääneen naisten kuullen. Noita on niin harvassa.
Itse en viitsi enää edes käydä treffeillä, kun miehet haluavat aina vain seksiä, eivätkä tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Käykää ensin ABC:llä tankkaamassa ateriat, niin ei tunnu treffeiltä.
Hyvä idea! Jos satutte saamaan ulkomaalaisen miehen Tinderistä tai jotain muuta kautta niin ehdottomasti käykää Apsilla. Voi suositella kavereilleen turistinähtävyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin tulla juttelemaan sulle vaikka ruokakaupassa, ja sitten voitaisiin mennä siitä suoraan johonkin vaikka baariin, niin se ei tuntuisi sillain treffeiltä, kun ei tarvitsisi stressata etukäteen.
Ei kukaan käy baarissa korona-aikana. Oletko vähän outo? Muutenkaan kunnolliset miehet eivät istu baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuin olisin itse kirjoittanut aloituksen. Samasta syystä sinkku nyt ja varmaan ikuisesti.
Minä ainakin menisin miehenä paljon mielummin suoraan naisen kotiin kuin johonkin baariin tai kahvilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan käy baarissa korona-aikana. Oletko vähän outo? Muutenkaan kunnolliset miehet eivät istu baareissa.
Eivät ole netissä eivätkä kirkossa.
Poterossa?
Ah, sielujen sympatiaa, Se Oikea ja match made in Heaven. Mulle yks kans.