Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin miehen, mutta en halua treffeille :(

Vierailija
29.12.2020 |

Ongelmani on hieman ristiriitainen. Minulla ei ole paljoa tuttavia, joiden kautta voisin tutustua uusiin ihmisiin. Haluaisin löytää miehen ja parisuhteen, mutta ahdistaa ajatuskin treffeistä jonkun tuntemattoman kanssa. En ole mikään small talkkaaja, ja pelkään treffien olevan vaivaannuttava kokemus molemmille osapuolille. Onneksi töissä tapaan ihmisiä, mutta ei sieltä ole ketään löytynyt. Yksi ihastus torjui minut, hän oli kylläkin eri firmassa mutta samassa kauppakeskuksessa.

Mistä löydän jonkun? Olisi ihanteellista tutustua ihmiseen esim. jonkun tutun kautta sattumalta ja edetä rauhassa, vaikka alkuun kaveripohjalta.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt ihan ok näköisenä sitä että monesti olen ollut tuolla kaupungin rannoilla sorsia katselemassa ja syöttämässä niin monesti on nuoria yksinäisiä naisia ohi kävellyt mutta miksi kukaan ei uskalla pysähtyä ja aloittaa juttelua vaikka linnuista? Onko naiset niin pelkureita ja ujoja etteivät uskalla tehdä koskaan aloitetta?

Mä oon varmaan yksi noista naisista. Itsekin paljon istuskelen rannoilla katsomassa lintuja ja laivoja, lukemassa kirjoja jne. Mutta sielläkin on aina joku sekopää tullut häiriköimään, ei siis mitenkään hyvät mielessä. Kerran jouduin oikein juoksemaan koirani kanssa karkuun yhtä miestä kun se alkoi heti härskejä ehdottelemaan. Et varmaan ymmärrä mitä on olla nuori nainen? 

Ja joo, ei sais syyttää kaikkia miehiä, mutta kyllä sitä vaan tulee väkisinkin varovaiseksi kun jatkuvasti on seksihullut äijät kimpussa sekä netissä, että livenä. Asiaa ei yhtään paranna, että oon muutenkin ujo ja arka. MUTTA siitä huolimatta oon muutaman kerran uskaltautunut juttelemaan jonkun miehen kanssa, kunhan on muitakin ihmisiä lähettyvillä. Tosin vasta nyt vanhemmalla iällä. Ja he ovat sitten olleet varattuja. Ehkä jossain kohtaa osuu kohdalle ei-varattu mies. Mutta en silloin nuorena kyllä olisi uskaltanut. Silloin sai niin paljon sitä häirintää, että lähinnä yritin etsiä sellaisia paikkoja missä saisi olla rauhassa eikä kukaan vaan huomaa mua.

Ei miehet ymmärrä mitä on olla nuori kaunis nainen. Ne ymmärtää sen korkeintaan siinä kohtaa vasta, kun heillä on omia tyttölapsia. Siinä kohtaa alkaa sitten se kauhea valmistaminen ja varoittaminen, tuntemattomille puhumisen kieltäminen, ajoissa kotiin tulemisen vaatiminen, poikaystävien epäileminen ja huolestuneena perään soittaminen.

Vierailija
62/68 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt ihan ok näköisenä sitä että monesti olen ollut tuolla kaupungin rannoilla sorsia katselemassa ja syöttämässä niin monesti on nuoria yksinäisiä naisia ohi kävellyt mutta miksi kukaan ei uskalla pysähtyä ja aloittaa juttelua vaikka linnuista? Onko naiset niin pelkureita ja ujoja etteivät uskalla tehdä koskaan aloitetta?

Mä oon varmaan yksi noista naisista. Itsekin paljon istuskelen rannoilla katsomassa lintuja ja laivoja, lukemassa kirjoja jne. Mutta sielläkin on aina joku sekopää tullut häiriköimään, ei siis mitenkään hyvät mielessä. Kerran jouduin oikein juoksemaan koirani kanssa karkuun yhtä miestä kun se alkoi heti härskejä ehdottelemaan. Et varmaan ymmärrä mitä on olla nuori nainen? 

Ja joo, ei sais syyttää kaikkia miehiä, mutta kyllä sitä vaan tulee väkisinkin varovaiseksi kun jatkuvasti on seksihullut äijät kimpussa sekä netissä, että livenä. Asiaa ei yhtään paranna, että oon muutenkin ujo ja arka. MUTTA siitä huolimatta oon muutaman kerran uskaltautunut juttelemaan jonkun miehen kanssa, kunhan on muitakin ihmisiä lähettyvillä. Tosin vasta nyt vanhemmalla iällä. Ja he ovat sitten olleet varattuja. Ehkä jossain kohtaa osuu kohdalle ei-varattu mies. Mutta en silloin nuorena kyllä olisi uskaltanut. Silloin sai niin paljon sitä häirintää, että lähinnä yritin etsiä sellaisia paikkoja missä saisi olla rauhassa eikä kukaan vaan huomaa mua.

Ei miehet ymmärrä mitä on olla nuori kaunis nainen. Ne ymmärtää sen korkeintaan siinä kohtaa vasta, kun heillä on omia tyttölapsia. Siinä kohtaa alkaa sitten se kauhea valmistaminen ja varoittaminen, tuntemattomille puhumisen kieltäminen, ajoissa kotiin tulemisen vaatiminen, poikaystävien epäileminen ja huolestuneena perään soittaminen.

Niinpä. Miehet on oksettavia. 🤮 itse en ainakaan ota miestä vaivoikseni, kunhan kiusailen satoja miehiä ja annan pakit. Kannattaa kokeilla, hauskaa! Nimim. huutonaurut viimeksi tunti sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miehet on oksettavia. 🤮 itse en ainakaan ota miestä vaivoikseni, kunhan kiusailen satoja miehiä ja annan pakit. Kannattaa kokeilla, hauskaa! Nimim. huutonaurut viimeksi tunti sitten.

No ei silti kiusatakaan tartte mielestäni. Mutta miesten pitäisi kyllä ymmärtää se naisten terve arkuus miesten suhteen. Mies joutuu tavallaan erikseen voittamaan naisen luottamuksen niiden muiden häirikköjen aiheuttamien traumojen takia. Mikä on toki ikävää, mutta kyllähän sinäkin tuolla tavalla toimimalla traumatisoit miehiä. Niissä saattaa kuitenkin olla mukana ihan hyväntahtoisiakin tyyppejä jotka on keränneet jo pitkään rohkeutta lähestyä edes yhtä naista ja sä heti vedät maton alta.

Vierailija
64/68 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset ovat valitettavasti äärimmäisen passiivisia aloitteen tekemisessä varsinkin selvin päin.

Kyllä tämä sama pätee miehiinkin. Varmaan nykyaikana ongelma onkin se, että nuoret varsinkin juo paljon vähemmän kuin mitä mun sukupolvi joi. Ja kun ujoksi tunnettu kansa ei juo, kuka tekee aloitteita? Ei kukaan.

Vierailija
65/68 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään uskalla miehenä mennä juttelemaan. Tai no pari kertaa olen rohkaistunut ja aika huonostihan se meni. Ne kokemukset tekivät vaan entistä aremmaksi. En uskalla edes vaikka joisin itseni humalaan. En kyllä muutenkaan menetä itsehillintääni alkoholin vaikutuksen alaisena. Neitsyenä hautaan. Ei sinänsä haittaa kun elämässä on muutakin elämisen arvoista.

Vierailija
66/68 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama juttu. Kävinkin joskus treffeillä ja se meni juuri niin kuin pelkäsinkin. En saanut juuri sanaa suustani. Oli todella kiusallista ja häpesin silmät päästäni. En vaan osaa höpötellä tuntemattomien kanssa. Työpaikoillakin olen aina ihan tuppisuu ja mulla menee kauan että alan uskaltaa vähän jutellakin jotain.

Ei minulle sovi mikään deittailu. Eikä ole isot piirit noin muuten, että pääsisin tutustumaan miehiin hitaasti.

Ei deittailu sovi kaikille. Se sopii vaan niille jotka muutenkin ovat sosiaalisesti pärjääviä supliikkeja.

Vierailija
67/68 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluaisin naisen, mutta en halua riisua housujani :(

Sulle tulee kyllä naisia ovista ja ikkunoista, jos lausut tuon ääneen naisten kuullen. Noita on niin harvassa.

Itse en viitsi enää edes käydä treffeillä, kun miehet haluavat aina vain seksiä, eivätkä tutustua.

Tämä on täyttä valhetta. Jos laitat alle 30-vuotiaana miehenä profiiliisi treffisivustolla, että irtosuhteet eivät kiinnosta, niin vaikka olet miten sporttinen ja hyvissä töissä, et varmasti saa yhtään yhteydenottoa. Naiset pitävät sinua tylsänä tai kenellekään kelpaamattomana valehtelijana.

t. kokeilin useamman kerran

Noilla spekseillä juuri tulee naisia. Mutta niin moni mies valehtelee olevansa sporttinen ja moni valehtelee jopa ammattinsa. Nettitreffeillä liian hyvä ei yleensä ole totta.

Esimerkkejä yksi selitti harrastavansa salia, luonnossa tuli tukeva mahakas mies. Toinen valehteli kouluttautuneensa ammattiin, joka oli oma ammattini. Törkeää huiputtamusta ja mies esittäytyi kunnollisena kilttinä miehenä. Näitä riittää. Suurin osa ulkkareista valehtelee tutkintonsa. Kysyn aina väitöskirjan aihetta, kun joku esittäytyy tohtoriksi. Selityksenä on kaikenlaista, ollaan joskus vähän opiskeltu alaa jne. Usein ei ole edes perustutkintoa tai paperit on ostettu Romaniasta tms.

Vierailija
68/68 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset ovat valitettavasti äärimmäisen passiivisia aloitteen tekemisessä varsinkin selvin päin.

Kyllä tämä sama pätee miehiinkin. Varmaan nykyaikana ongelma onkin se, että nuoret varsinkin juo paljon vähemmän kuin mitä mun sukupolvi joi. Ja kun ujoksi tunnettu kansa ei juo, kuka tekee aloitteita? Ei kukaan.

Suomessa on seksuaalisuus kuin leikkaantunut arjen tilanteista kokonaan pois.