Mitä mieltä tästä talosta?
Ajateltiin muuttaa pk-seudulta hieman kauemmas (edullisimmille seuduille), ja tämä talo vaikuttaisi kompaktilta. Mietteitä?
Kommentit (44)
Ainoa asia mikä mua häiritsi tossa, oli että naapurit oli tosi lähellä ja piha oli outo
Ainoa asia mikä mua häiritsi tossa, oli että naapurit oli tosi lähellä ja piha oli outo
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 22:23"]
näyttää älväriltä ja materiaalit muutenkin halvan näköisiä. En ostaisi.
[/quote]Ei kai tuo älväri ole..? t. ap
[/quote]
En tosiaan tiedä onko, jostain syystä talosta tuli ulkoa päin Älväri mieleen. Ja oli mikä oli niin joka tapauksessa kannattaa kysyä, minkä valmistajan talo on :) Toki voi olla että valmistajatieto oli esittelytekstissäkin, en lukenut niitä.
-16
Ihan kuin älväri. Arttu Wiskari laulaa juuri niistä uudessa kappaleessaan, avaimet käteen. Onkohan hän itse narahtanut älväriin?
Ei toi mikään älväri ole, tuossa näyttää huonekorkeus olevan isompi, isommat ikkunat ja kosteat tilat eivät ole sellaisessa siivussa.
Minulle kelpaisi sellaisenaan, jopa nuo vessat. Takan saattaisin slammata kokovalkoiseksi, se oli ainoa häiritsevä tekijä sisällä.
Mun mielestä ihan ok, kylppäriä lukuunottamatta ja keittiön välitilaa.
Ihan peruspohja. Oliskohan Älväri??
Minusta näyttää myös älväriltä. Jos ei ole niin joku vastaava edullisempi talopaketti? Siihen nähden tuntuu vähän kalliilta tuo pyyntihinta?
Vanhanaikaisen ja jotenkin tunkkaisen näköinen. Ei ole tyylisilmää ap:lla.
Mun mielestä ihan hieno talo.
Asian vierestä. Onko teillä ap lapsia? Koulutie tuolta käsittääkseni aika turvaton.
t. Riksulainen
Vaikuttaa ihan käytännölliseltä ja siistiltä.
Keittiön lattia riitelee muun sisustuksen kanssa, on vääränsävyinen ruskea. Mutta suurin henkilökohtainen inhokkini on sininen laatoitus, se olisi pakko maalata tai vaihtaa, en kestäisi sitä. Nämä on kuitenkin sivuseikkoja ja suht helposti korjattavissa eikä vaikuttaisi ostopäätökseen jos muuten pitäisin talosta.
Puutarha on keskeneräisen oloinen, mutta minulle se olisi vain plussaa, pääsisin toteuttamaan itseäni ja touhuamaan pihalla ihan kunnolla.
Kiinteiden pintojen värit eivät sovi yhtään keskenään, eli keittiön kaapit, välitila, lattia... Seiniäkin maalattu ihmeellisen nikotiinin kellastamiksi, mutta maali on tietty helppo maalata päälle. Isompi homma olisi vaihtaa nuo lattiat ja keittiön (mauttomat) kaapit+välitila. Itse en tykkäisi, mutta makuasioitahan nuo jossain määrin on - jos ei välitä ko. asioiden yhteensopivuudesta niin sitten tuo lie ok.
Minusta ihan ok, eniten häiritsi juuri muutamat värit, mutta ne varmaan on helposti muutettavissa. Toinen, mistä itse en pidä, on keittiön näkyvyys olohuoneeseen, ainakaan noin kokonaan. Olohuoneessa ei myöskään ole ehyttä seinäpintaa, mutta sekin sisustus -ja makukysymys.
Onko tuossa ns. Uudentyyppinen rossipohja vai mitä nuo luukut pitkin talonviertä on? Homepommi?
Onko tuossa ns. Uudentyyppinen rossipohja vai mitä nuo luukut pitkin talonviertä on? Homepommi?
Meinaatko että muuttaisitte Riihimäelle ja kävisitte pk-seudulla töissä?
En suosittele, kamalan pitkät työmatkat.
Finndomoista oli joskus sitä juttua, kun oli tuulettuva alapohja, mutta se tuuletin ei toiminut Suomen talvessa ja pohjat homehtui, kun ilma ei kiertänyt kunnolla.