Mitä mieltä tästä talosta?
Ajateltiin muuttaa pk-seudulta hieman kauemmas (edullisimmille seuduille), ja tämä talo vaikuttaisi kompaktilta. Mietteitä?
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:38"]
Molemmat vessat järkyttäviä ja esim. keittiönkaapit menisivät uusiksi. Naapurit liian lähellä ja lastenhuoneet pieniä, samoin ikkunat.
En ostaisi.
[/quote] Vessanseinän voi helposti maalata ja nuo huoneet ei mielestäni ole pieniä, vain liian täynnä tavaraa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:38"]
Molemmat vessat järkyttäviä ja esim. keittiönkaapit menisivät uusiksi. Naapurit liian lähellä ja lastenhuoneet pieniä, samoin ikkunat.
En ostaisi.
[/quote] Minä tykkään juuri tuosta keittiöstä ihan sikana:) t: ap
Mun mielestä kiva, vessan väri ehkä liian räikeä, mut se nyt on pientä
Kivasti yhdrssä tasossa ja kivan alhainen hinta... MUTTA sisustusratkaisut aika karmaisevia. Iso pintaremontti pitäisi tehdä sisällä. En lähtisi tuohon, mutta tietysti voi olla jonkun makuun sopiva.
Tuohan näyttää oikein mukavalta. Tykkään keittiön värityksestä ja kaapeista tosi paljon. Lastenhuoneissa on vähän liikaa tavaraa, muuten tila varmaan riittää hyvin. WCt kun maalaa eri väriseksi, niin sitten minusta talo vaikuttaa oikein hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:44"]
Mun mielestä kiva, vessan väri ehkä liian räikeä, mut se nyt on pientä
[/quote]Me tykättäisi tällaisesta, tummasta lattiasta jne. Tosin tuo kylppäri on aika rajun värinen.. t.ap
Tuon sisustaja pitäs viedä lukkojen taakse.
Miten askeettisia teidän lastenhuoneet on jos noissa on liikaa tavaraa??
Kiva talo ja pohja vaikutti tosi hyvältä. Plussaa tilavanoloisesta eteisestä, jossa liukuovikaapit + kivilattia.
Iso keittiö on kiva ja silti olohuoneessakin näyttäisi olevan ihan kivasti tilaa ja avaruutta. Tuo "kirjasto" työhuone olohuoneen vieressä on kiva, saa ovet kiinni jos haluaa olla rauhassa ja blokata olkkarin äänet.
Rumia sisustusratkaisuja on edellinen tehnyt, mutta ne on aika helposti korjattavissa.
Ainoa mitä kaipaisin itse, olisi autotalli tai autokatos, mutta saahan sen rakennettua tuohon.
Todella levoton. Niin isoja remontteja pitäisi tehdä, etten ryhtyisi tuon ostajaksi. Kaikki on kuitenkin hyvässä kunnossa, joten tuntuisi tyhmältä purkaa. En ihmettele, että on myynnissä. Eihän tuolla voi viihtyä.
Takka on kuin 1990 luvulta. Keittiö epäkäytännöllinen. Kylmälaitteet tosi kaukana hellasta ja työpöydistä missä teetkin ruokaa. Jne...
AP on myyjä itse, samoin nro.11 kirjoittaja, vaikkei siinä itseään maininnutkaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 22:17"]
AP on myyjä itse, samoin nro.11 kirjoittaja, vaikkei siinä itseään maininnutkaan.
[/quote] Hahah, en kyllä ole:) Eikö täällä enää saisi kysellä mielipiteitä..? Ennen täällä oli paljonkin näitä talokyselyjä. t: ap
Vähän kaukana keskustasta. Tarvisette kaksi autoa..
näyttää älväriltä ja materiaalit muutenkin halvan näköisiä. En ostaisi.
Kiva talo, niin ulkoa, kuin sisältä. En ymmärrä mistä pintaremontista muut puhuvat vai täytyykö ihan keksimällä löytää aina kaikkea negatiivista? Pohjaratkaisu on hyvä, huoneet tilavat, keittiönkaapit meikäläisen makuun ja okei, ainoastaan vessan seinät ovat räikeät, mutta maalipurkki ei paljoa maksa. Piha on myös tosi kiva.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 22:23"]
näyttää älväriltä ja materiaalit muutenkin halvan näköisiä. En ostaisi.
[/quote]Ei kai tuo älväri ole..? t. ap
Oudoimman näköiset seinät mitkä olen koskaan nähnyt. Väriä on heitetty sinne tänne sekaisin. Ulospäin asiallisen näköinen. Naapurit ovat ihan kiinni, riippuu pitkälti heistä miten asuminen sujuu.
Ainoa asia mikä mua häiritsi tossa, oli että naapurit oli tosi lähellä ja piha oli outo
En ostaisi.