kakkaaminen synntyksen jälkeen?
Montako päivää meni?
Miulla mennyt jo kolme ja nyt pelottaa jo :( en osaa kakata kun kaksi muuta äitiä on samassa huoneessa. Auttakaa :(
Kommentit (47)
Käytin ekat viikot mikrolaxia, suosittelen!
Minulta kysyttiin, että tarvinko lääkkeitä ulostamisen avuksi vai tuleeko luonnostaan. Onneksi tuli luonnostaan.
Sain antibiootteja, kahta erilaista. Maha tyhjeni vähän liiankin hyvin...
Mä en muista miten mulla meni. Muistan vain, että oli kamalaa.
Varovasti työnnät. Ääniäkö häpeät??
Ei kai sun huoneessa tarvii sontimaan alkaa.
Mä sain hoitajilta luumumehua (mä tykkäsin, moni muu ei) ja neuvon pyytää buranaa ennen kuin menen vessaan, se helpottaa jo etukäteen otettuna vähän kipua. Eli nestettä, luumumehua ja sit burana kun alkoi tuntumaan sille että nyt on aika mennä vessaan.
Kipiää se teki, ja oli hankalaa ponnistaa kun koko alapää oli turtana mutta kun pökäleet putos pönttöön, oli aika riemuista olo.
Siis mitä??
Olen raskaana viimeisillä viikoilla eikä kukaan ole ikinä sanallakaan vihjaissut, että synnytyksen jälkeen kakkaamisessa olisi jotain eroa normaaliin! eli kertokaa, mikä siinä sitten on? Kipu? Eikö kakka tule normaalisti? Eikö saa mennä vessaan, vai miksi ap häpeää huonetovereita?? Ei kai siinä huoneessa tarvi mihinkään sorsaan kakkia??
Mitä, mitä?? Nyt tuli paniikki, koska kakkaaminen on ollut minulle aina privaatti, hiljainen ja aika kauan kestävä hetki. Kertokaa äkkiä, mikä siinä on ongelma?
Tästä on toinenkin ketju jossa aloittaja ilmoitti luovuttaneensa tältä päivältä. Kiinnostuneiden kannattaa lukea sekin.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:06"]Siis mitä??
Olen raskaana viimeisillä viikoilla eikä kukaan ole ikinä sanallakaan vihjaissut, että synnytyksen jälkeen kakkaamisessa olisi jotain eroa normaaliin! eli kertokaa, mikä siinä sitten on? Kipu? Eikö kakka tule normaalisti? Eikö saa mennä vessaan, vai miksi ap häpeää huonetovereita?? Ei kai siinä huoneessa tarvi mihinkään sorsaan kakkia??
Mitä, mitä?? Nyt tuli paniikki, koska kakkaaminen on ollut minulle aina privaatti, hiljainen ja aika kauan kestävä hetki. Kertokaa äkkiä, mikä siinä on ongelma?
[/quote]
No mieti nyt kun jalkoväli on just revenny navasta perseeseen niin tekeekö paljonmieli ponnistaa kakkaa. Ei. Pieraseminenkin sattuu saatanasti.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:06"]Siis mitä??
[/quote]Olen synnyttänyt mutta tämä kakkaamisen vaikeus on mullekkin vähän epäselvää?
Se sattuu. Mulla meni yli kaksi viikkoa..
Kakkasin muistaakseni seuraavana päivänä synnytyksestä, ihan luonnollisesti tuli hätä. Jännitti vähän epparihaavan takia (joka oli niin hiton kipeä) mutta kakka tuli ihan normaalisti eikä sattunut yhtään.
Eikä!
Voiko synnytyksen perua?
t. nro 9
Muuten, tuossa toisessakin ketjussa ap kirjoitti "synntyksen".
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:20"]
Eikä!
Voiko synnytyksen perua?
t. nro 9
[/quote]
Niin ja kuka linkkasi tuohon toiseen ketjuun?? Nyt kun luin senkin, en takuulla mene synnyttämään sairaalaan! Siis naapurisängyn ukko istuu siinä sängyn vieressä ja minun pitäisi kakkia? Kakkaaminen ei ole minulle helppoa yksin kotonakaan!
Ei tule kauppoja.
Voi helvetti, tämäkin vielä. Ja minä kun luulin pelkääväni vain synnytystä.
Mulla ei tullut viimeksi sairaalassa ollenkaan. Mies kävi sitten hakemassa "kakkakuulia" eli laxoberonia. Antoi niitä pari kappaletta. Yksikin olisi vissiin riittänyt, nimittäin sitä paskaa oli myös roiskunut pöntön kanteen asti :D mies niitä sitten urhoollisesti yökkien siivosi :D
Kakkaaminen on kyllä pienin ongelma tuon jälkeen. Enemmän se pissaaminenkin sattuu.
Käsisuihku ja samaan aikaan etusormella kakan kaivaminen. Kuullostaa aivan järkyttävältä, mutta toimii!
Minulle annettiin laxoberonia