Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kakkaaminen synntyksen jälkeen?

Vierailija
01.06.2014 |

Montako päivää meni?

Miulla mennyt jo kolme ja nyt pelottaa jo :( en osaa kakata kun kaksi muuta äitiä on samassa huoneessa. Auttakaa :(

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle annettiin laxoberonia

Vierailija
2/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ekat viikot mikrolaxia, suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin, että tarvinko lääkkeitä ulostamisen avuksi vai tuleeko luonnostaan. Onneksi tuli luonnostaan.

Vierailija
4/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain antibiootteja, kahta erilaista. Maha tyhjeni vähän liiankin hyvin...

Vierailija
5/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista miten mulla meni. Muistan vain, että oli kamalaa.

Vierailija
6/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti työnnät. Ääniäkö häpeät??

Vierailija
7/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sun huoneessa tarvii sontimaan alkaa.

Mä sain hoitajilta luumumehua (mä tykkäsin, moni muu ei) ja neuvon pyytää buranaa ennen kuin menen vessaan, se helpottaa jo etukäteen otettuna vähän kipua. Eli nestettä, luumumehua ja sit burana kun alkoi tuntumaan sille että nyt on aika mennä vessaan.

Kipiää se teki, ja oli hankalaa ponnistaa kun koko alapää oli turtana mutta kun pökäleet putos pönttöön, oli aika riemuista olo.

Vierailija
8/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä??

Olen raskaana viimeisillä viikoilla eikä kukaan ole ikinä sanallakaan vihjaissut, että synnytyksen jälkeen kakkaamisessa olisi jotain eroa normaaliin! eli kertokaa, mikä siinä sitten on? Kipu? Eikö kakka tule normaalisti? Eikö saa mennä vessaan, vai miksi ap häpeää huonetovereita?? Ei kai siinä huoneessa tarvi mihinkään sorsaan kakkia??

Mitä, mitä?? Nyt tuli paniikki, koska kakkaaminen on ollut minulle aina privaatti, hiljainen ja aika kauan kestävä hetki. Kertokaa äkkiä, mikä siinä on ongelma?

Vierailija
9/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on toinenkin ketju jossa aloittaja ilmoitti luovuttaneensa tältä päivältä. Kiinnostuneiden kannattaa lukea sekin.

Vierailija
10/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:06"]Siis mitä??

Olen raskaana viimeisillä viikoilla eikä kukaan ole ikinä sanallakaan vihjaissut, että synnytyksen jälkeen kakkaamisessa olisi jotain eroa normaaliin! eli kertokaa, mikä siinä sitten on? Kipu? Eikö kakka tule normaalisti? Eikö saa mennä vessaan, vai miksi ap häpeää huonetovereita?? Ei kai siinä huoneessa tarvi mihinkään sorsaan kakkia??

Mitä, mitä?? Nyt tuli paniikki, koska kakkaaminen on ollut minulle aina privaatti, hiljainen ja aika kauan kestävä hetki. Kertokaa äkkiä, mikä siinä on ongelma?

[/quote]

No mieti nyt kun jalkoväli on just revenny navasta perseeseen niin tekeekö paljonmieli ponnistaa kakkaa. Ei. Pieraseminenkin sattuu saatanasti.

Vierailija
11/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:06"]Siis mitä??

[/quote]Olen synnyttänyt mutta tämä kakkaamisen vaikeus on mullekkin vähän epäselvää?

Vierailija
12/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sattuu. Mulla meni yli kaksi viikkoa..

Vierailija
13/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkasin muistaakseni seuraavana päivänä synnytyksestä, ihan luonnollisesti tuli hätä. Jännitti vähän epparihaavan takia (joka oli niin hiton kipeä) mutta kakka tuli ihan normaalisti eikä sattunut yhtään.

Vierailija
14/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä!

Voiko synnytyksen perua?

t. nro 9

Vierailija
15/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, tuossa toisessakin ketjussa ap kirjoitti "synntyksen".

Vierailija
16/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ulostuslääkettä!!!

Vierailija
17/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:20"]

Eikä!

Voiko synnytyksen perua?

t. nro 9

[/quote]

Niin ja kuka linkkasi tuohon toiseen ketjuun?? Nyt kun luin senkin, en takuulla mene synnyttämään sairaalaan! Siis naapurisängyn ukko istuu siinä sängyn vieressä ja minun pitäisi kakkia? Kakkaaminen ei ole minulle helppoa yksin kotonakaan!

Ei tule kauppoja.

Voi helvetti, tämäkin vielä. Ja minä kun luulin pelkääväni vain synnytystä.

Vierailija
18/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tullut viimeksi sairaalassa ollenkaan. Mies kävi sitten hakemassa "kakkakuulia" eli laxoberonia. Antoi niitä pari kappaletta. Yksikin olisi vissiin riittänyt, nimittäin sitä paskaa oli myös roiskunut pöntön kanteen asti :D mies niitä sitten urhoollisesti yökkien siivosi :D

Vierailija
19/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaaminen on kyllä pienin ongelma tuon jälkeen. Enemmän se pissaaminenkin sattuu.

Vierailija
20/47 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsisuihku ja samaan aikaan etusormella kakan kaivaminen. Kuullostaa aivan järkyttävältä, mutta toimii! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän