Mitenkäs 11-13v lapsenne viettävät kesäänsä?
Ovatko lainkaan keskenään kotosalla vanhempien ollessa töissä?
Kommentit (12)
meillä ei ole koskaan ollut ongelmaa, landella kuukausi mun kanssa ja isänsä kanssa n 6 viikkoa ulkomailla.
Meillä 9 v. ja 12 v. Ovat pari päivää keskenään, miehen työstä johtuen mies on usein kotosalla arkena, minä viikonloput vapaalla. Lapse tekevät kohta mummolareissun, sis. huvipuistoretken. Pojalla jalkapallokoulua pari viikkoa joka päivä. Tytöllä soittotunteja muutama. Yökyläilyä kavereiden kanssa. Mulla loma juhannukselta, sitten alkaa matkailukausi niin lapsille kuin vanhemmille!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:04"]
Pelailee lähes 24/7
[/quote]siihen tietenkin päivän energoajuomat kera hampparien ja ranskanpottujen ja välillä k 18 pelejä, äiti voi olla turvallisin mielin töissä, kateeksi käy
Varmaankin netflixin ja somen parissa :( Kotona yksin muutamia viikkoja ja on aina nauttinut siitä.
Normi kotiruokaa syö, tänään jauhelihakeittoa. Ja pelit on iälleen sopivia. Kavereita vaan ei ole mailla halmeilla.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:04"]
Pelailee lähes 24/7
[/quote]siihen tietenkin päivän energoajuomat kera hampparien ja ranskanpottujen ja välillä k 18 pelejä, äiti voi olla turvallisin mielin töissä, kateeksi käy
[/quote]
Meillä kotona 17-, 15- ja 12-vuotiaat. Mä jään lomalle ensi viikon jälkeen ja palaan töihin joskus elokuulla, yrittäjän vapautta...tosin eipä tule rahaakaan. Mieskin jää kohtapuoliin lomalle. Joten eipä lapsiparat saa nauttia vapaudesta kuin viikon.
14v, 13v ja 11v ovat isällään heinäkuun puoleenväliin saakka. Lasten isä on periaatteessa töissä perheen tilalla mutta tekee satunnaisia töitä myös muualla. Samassa pihapiirissä asuu kuitenkin myös lasten setä ja isovanhemmat joten eivät he yksin joudu olemaan.
Ja kun palaavat kotiin niin mulla alkaa neljän viikon loma ja lähdetään ulkomaille kahdeksi viikoksi. Eipä lapset hirveästi pääse keskenään olemaan.
14v. Eka viikko tanssikurssilla, samoin 12v. Toka viikko ovat kahdestaan kotona, 14v. menee kesäkuun kahdeksi viimeiseksi viikoksi töihin. Perheen yhteistä lomaa viisi viikkoa ja sitten nuorempi vielä partioleirille.
On itsekseen pari kolme viikkoa, vaikka vanhemmat porrastaneet lomansa.
Kotona äidin kanssa, pihalla kavereiden kanssa ja jalkkisharkoissa monta kertaa viikossa + pelit. Pari reissua perheen kesken.
Pelailee lähes 24/7