Kaduttaa kun tehtii lapsi.
Meidän kiireiseen elämään se ei vaan meinaa sopia millään. Kova ajan kinaa ja riitaa.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:54"]Samoin. En vain jaksa olla kotona lapsen kanssa. Pää hajoaa tähän vauvan kanssa oloon. Ei ole mun juttuni tämä. Odotan niin kovasti töihin menoa. Vaan mistä olisin tämän etukäteen tiennyt. Muistan vieläkin hyvin, kun ystäväni sanoi, että parasta aikaa eli kun oli lapsen kanssa kotona. No, ihmiset todella ovat erilaisia. Minä en saa vaippojen vaihtamisesta, nukuttamisesta, leikittämisestä tai ruokkimisesta yhtään mitään muuta kuin rasittuneen mielen.
[/quote]
Lapsi ei tuo mitään iloa?
Ei muuta kuin lapsi 9kk hoitoon ja töihin! Yritä purra hammasta siihen asti.
Kaikille ei näköjään lapset sovi. Harmi, että tehtyä ei saa enää tekemättömäksi. Onneksi on myös vanhempia, jotka tosissaan halusivat ja rakastavat lapsiaan ja osaavat pistää asiat tärkeysjärjestykseen. Ensin perhe ja sen jälkeen kaikki muu, oli kyse sitten urasta tai jostain harrastuksista.
Voit tehdä oman ilmoituksen lastensuojeluun! Anna lapselle kuitenkin hyvä elämä, jos et itse pysty sitä tarjoamaan!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:29"]
Kaduttaa kun tehtii lapsi. Meidän kiireiseen elämään se ei vaan meinaa sopia millään. Kova ajan kinaa ja riitaa.
[/quote]
Ymmärrän kiireenne, mutta olkaa vastuullisia vanhempia ja hakekaa ihmeessä ensi tilassa tukea itsellenne, jotta lapsi ei millään tasolla tuntisi itseään ei-toivotuksi! Se on vakavimpia sisäisiä traumoja, sillä lapsi aistii ja havainnoi ympäristöään ja muita ihmisiä enemmän kuin me aikuiset ymmärrämmekään. Ettehän siis oleta, että lapsi ei jollakin tasolla aistisi, että hän "ei meinaa sopia" kiireiseen elämäänne!
Maksutonta mutta laadukasta tukea/apua saa esim. seuraavasta osoitteesta ja jos on täyttä, niin sieltä osataan vihjata muita mahdollisuuksia: http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/40D5B401E55B1785C225748000449ACD?OpenDocument&lang=FI
RAKKAUTTA lapselle ja itsellenne: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:29"]
Kaduttaa kun tehtii lapsi.
Meidän kiireiseen elämään se ei vaan meinaa sopia millään. Kova ajan kinaa ja riitaa.
[/quote]
no yritä nyt edes olla tekemättä samaa virhettä enää uudelleen :c
[/quote]
Ei todellakaan tehdä toista lasta ei olisi varaa eikä aikaa pitää äitiys ja isyyslomiakaan.