Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaa kun tehtii lapsi.

Vierailija
01.06.2014 |

Meidän kiireiseen elämään se ei vaan meinaa sopia millään. Kova ajan kinaa ja riitaa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. En vain jaksa olla kotona lapsen kanssa. Pää hajoaa tähän vauvan kanssa oloon. Ei ole mun juttuni tämä. Odotan niin kovasti töihin menoa. Vaan mistä olisin tämän etukäteen tiennyt. Muistan vieläkin hyvin, kun ystäväni sanoi, että parasta aikaa eli kun oli lapsen kanssa kotona. No, ihmiset todella ovat erilaisia. Minä en saa vaippojen vaihtamisesta, nukuttamisesta, leikittämisestä tai ruokkimisesta yhtään mitään muuta kuin rasittuneen mielen.

Vierailija
22/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kyllä minuakin ahdistaisi ihan kamalasti. Ja huolet sen kun lisääntyvät kun lapsi kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:54"]Samoin. En vain jaksa olla kotona lapsen kanssa. Pää hajoaa tähän vauvan kanssa oloon. Ei ole mun juttuni tämä. Odotan niin kovasti töihin menoa. Vaan mistä olisin tämän etukäteen tiennyt. Muistan vieläkin hyvin, kun ystäväni sanoi, että parasta aikaa eli kun oli lapsen kanssa kotona. No, ihmiset todella ovat erilaisia. Minä en saa vaippojen vaihtamisesta, nukuttamisesta, leikittämisestä tai ruokkimisesta yhtään mitään muuta kuin rasittuneen mielen.

[/quote]

Sama! Ei kannata uskoa vauva-huttua

Vierailija
24/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika ikävältä minusta, olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta vuoden ja yhden kuukauden. Se olisi meille toiveidenttäyttymys. Antakaa teidän lapsi meille.

Vierailija
25/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:04"]

Tuntuu aika ikävältä minusta, olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta vuoden ja yhden kuukauden. Se olisi meille toiveidenttäyttymys. Antakaa teidän lapsi meille.

[/quote]

Niinhän me kaikki luulemme, ennen kuin tiedämme paremmin.

 

Vierailija
26/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:04"]

Tuntuu aika ikävältä minusta, olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta vuoden ja yhden kuukauden. Se olisi meille toiveidenttäyttymys. Antakaa teidän lapsi meille.

[/quote]

Niinhän me kaikki luulemme, ennen kuin tiedämme paremmin.

 

[/quote]

Näinpä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa näin paljon vanhempia jotka katuvat lastensaantia? Peukutuksia ja myötäileviä vastauksia kun katsoo. En minäkään sano että tämä helppoa olisi, mutta.. jotenkin tuntuu pahalta niiden lasten puolesta. Vaistoaahan ne kaikenlaista.

Vierailija
28/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saanut elää pitkän nuoruuden ennenkuin sain lapsen. Lapsen sain aika kypsässä iässä eli olin juoksuni juossut ja olin vielä työtönkin. Voi sitä onnea kun sain tietää olevani raskaana. Ilman lasta elämä olisi ollut köyhää. Lapsi on antanut niin paljon iloa elämään. Kohta 18 vee. Niin se aika on mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptio. Lapsen edun nimissä.

Vierailija
30/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:28"]Onko olemassa näin paljon vanhempia jotka katuvat lastensaantia? Peukutuksia ja myötäileviä vastauksia kun katsoo. En minäkään sano että tämä helppoa olisi, mutta.. jotenkin tuntuu pahalta niiden lasten puolesta. Vaistoaahan ne kaikenlaista.

[/quote]

Aikuiset ihmiset osaa käyttäytyä kuten pitääkin, ilman että kukaan vaistoaa mitään! Harva lapsista osaa esim. sanoa, että ketä äitinsä rakasti sisaruksista eniten, vaikka de hyvin yleistä onkin, että rakkauden määrä ei ole sama!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:28"]Onko olemassa näin paljon vanhempia jotka katuvat lastensaantia? Peukutuksia ja myötäileviä vastauksia kun katsoo. En minäkään sano että tämä helppoa olisi, mutta.. jotenkin tuntuu pahalta niiden lasten puolesta. Vaistoaahan ne kaikenlaista.

[/quote]

Aikuiset ihmiset osaa käyttäytyä kuten pitääkin, ilman että kukaan vaistoaa mitään! Harva lapsista osaa esim. sanoa, että ketä äitinsä rakasti sisaruksista eniten, vaikka de hyvin yleistä onkin, että rakkauden määrä ei ole sama!

[/quote]

Itse rakastan eniten kuopusta, koska kemiat natsaa parhaiten. Silti väitän, että esim. esikoinen ei tätä tiedä! Nää on näitä tabuja mitä ei saa sanoa ääneen...

Vierailija
32/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:28"]Onko olemassa näin paljon vanhempia jotka katuvat lastensaantia? Peukutuksia ja myötäileviä vastauksia kun katsoo. En minäkään sano että tämä helppoa olisi, mutta.. jotenkin tuntuu pahalta niiden lasten puolesta. Vaistoaahan ne kaikenlaista.

[/quote]

Mua taas ei yllätä yhtään kun tätä palstaa lukee. Kaikkihan täällä voi pahoin ja varmaan purkaa sen lapsiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miettikää nyt kuinka suuri osa ihmisistä tekee lapsia. Olisi naiivia olettaa, että niin suuri prosentuaalinen osuus ihmisväestöstä olisi tyytyväisiä valintaansa. 

Vierailija
34/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli raskaana mutta sai keskenmenon varhain. Nykyisin olen joka päivä kiitollinen lapsettomuudestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:31"]

Adoptio. Lapsen edun nimissä.

[/quote]

Ei todellakaan anneta lasta adoptioon. Ei kaikki adoptiovanhemmat rakasta ikinä adoptiolapsiaan saati kiinnyt heihin, tästä lähipiirissä kokemusta.

Vierailija
36/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen katuminen on vähän eri asia kuin että rakastaa toista lasta enemmän. Katua on aika voimakas sana. Ymmärtäisin jos toisinaan vähän vituttais tai harmittais, mutta katua? Eikö se tarkoita sitä että sitä lasta ei halua? Koska tekisi kaiken toisin?

Vierailija
37/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika! Antakaa ne lapsenne pois. Ei kukaan pakota teitä niitä pitämään jos elämä on noin ikävää. Ihan varmasti uusi koti ja uudet vanhemmat löytyy. Heti aamulla soittamaan oman asuinalueen lastensuojeluun. Siitä ne asiat lähtevät rullaamaan.

Vierailija
38/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:43"]No hyvänen aika! Antakaa ne lapsenne pois. Ei kukaan pakota teitä niitä pitämään jos elämä on noin ikävää. Ihan varmasti uusi koti ja uudet vanhemmat löytyy. Heti aamulla soittamaan oman asuinalueen lastensuojeluun. Siitä ne asiat lähtevät rullaamaan.

[/quote]

Ei se nyt ihan noin helppoa ole!

Vierailija
39/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:29"]

Kaduttaa kun tehtii lapsi.

Meidän kiireiseen elämään se ei vaan meinaa sopia millään. Kova ajan kinaa ja riitaa.

[/quote]

no yritä nyt edes olla tekemättä samaa virhettä enää uudelleen  :c

Vierailija
40/45 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 16:54"]Samoin. En vain jaksa olla kotona lapsen kanssa. Pää hajoaa tähän vauvan kanssa oloon. Ei ole mun juttuni tämä. Odotan niin kovasti töihin menoa. Vaan mistä olisin tämän etukäteen tiennyt. Muistan vieläkin hyvin, kun ystäväni sanoi, että parasta aikaa eli kun oli lapsen kanssa kotona. No, ihmiset todella ovat erilaisia. Minä en saa vaippojen vaihtamisesta, nukuttamisesta, leikittämisestä tai ruokkimisesta yhtään mitään muuta kuin rasittuneen mielen.

[/quote]

Sama! Ei kannata uskoa vauva-huttua

[/quote]

 

Lapsen saaminen on sitä, että sinä olet vanhempi ja aikuinen. Pieni lapsi tarvitsee sinua varsinkin alussa todella intensiivisesti. Molemmat ylläolevat kirjoittajat  ovat vielä itsekin henkisesti tarvitsevia lapsia, jotka kyllästyvät heti, jos jokin toiminta ei heti palkitse. Kaikki ihanuus ja kivuus pitää olla heti konkreettisena omien käsien ulottuvilla, muuten on mälsää.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi