Multa on mennyt jotenkin maku kaikkiin MK, LV, DKNY, MJ-laukkuihin
kun kaikilla pääkaupunkiseudun naisilla tuntuu roikkuvan sellainen olkapäällä teinistä eläkeiläiseen. Ostin pari vuotta sitten Moschinon ja sitä aiemmin jo Ted Bakerin laukun, ja eiköhän niitäkin jo ole tuotu Stockalle myyntiin --> massat rynnii ostamaan. Mikäköhän olisi seuraava merkki, jota Stockan sisäänostajat ja sitä myötä massat eivät ole vielä löytäneet? Vinkkejä?
Kommentit (12)
Ne laukuthan tehdään vain sinua varten? Onko pikkusen heikko itsetunto????
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:27"]
Kate Spade
[/quote]
Kate Spade on jo jonkin aikaa ollut amerikkalaisissa blogeissa must-merkki. Siellä on aika monelta mennyt maku siihen, kun Kate Spade ei näytä edes olevan ollenkaan valikoiva sen suhteen, millaisten blogien kanssa tehdään yhteistyötä...
En mä tiedä, itse löysin Tarjoustalosta aika kivan.
Mieki oon ettiny jotain persoonallista laukkua, jota ei ois joka toisella vastaan tulevalla, ei oo löytyny. Pitää vissiin kulkia tuon siwan kassin kans edelleen.
Juuri nuo AP:n mainitsemat merkit löytyy joka Reetalta ja ne ovat nykyään jopa aika noloja sen vuoksi. Itse haluaisin ostaa Rebecca Minkoffin Mini Mac -laukun, mutta tuo on erittäin potentiaalinen seuraava isojen massojen laukku, joten jää ostamatta.
Minä teen itse niin ei tule vastaan ihan jokaisella.
Osta laukku josta pidät itse. Ihan sama mitä merkkiä se on.
Ketä kiinnostaa onko vastaantulijalla sama LAUKKU?
Tarvitseeko sen välttämättä olla "merkki"? Osta joltain käsityöläiseltä kunnon laatulaukku, niin sellaista ei ole jokaisella vastaantulijalta.
Multa löytyy teb baker, lv ja mk ja vielä minkoffi ja minulle on ihan sama mitä kenelläkin on tykkään omistani, enkä ole nähnyt näitä juuri samoja vielä oikein kellään!:)
Samoin täältä.... Korsin nahkaiselle laukulle ei ole ollut vuoteen käyttöä, vuoden vanhan LV:n Evan sain juuri myytyä (sain muuten myytyä vain 20e halvemmalla kuin mitä vuosi sitten laukun ostin, jee hyvä minä!) ja no Mulberryn Dorset Tote on ollut aktiivisessa käytössä nyt 8kk ja on kestänyt paremmin kuin odotin ja yhä tykkään siitä paljon!
Onneksi kohta on reissu ulkomaille tiedossa, sanonpa vaan etten astu jalallanikaan Vuittonille. Samaa en voi sanoa Pradasta, Célinestä, Chanelista ja Givenchystä :)
Tarkotuksena olis ostaa pikkulaukku Pradalta, matalapohjaiset kengät joko Chanelilta tai Célineltä ja Givenchyltä ehkäpä vielä laukku. Lisäksi tietty vaatteita ja alusvaatteita ihan peruspuljuista. Voi tulispa matka jo!