Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jassoo taisi totuus paljastui taas yhdestä "hyvästä" miehestä

Vierailija
29.12.2020 |

Vuosi ollaan oltu yhdessä ja vietetiin yhdessä jouluakin. Nyt sitten pari päivää sitten mies lähti tapaamaan kavereita, ja on siellä tiellä vieläkin. Ei ole tullut juuri viestejä, ei ole lukenut mun viestejä ja myöhään on mennyt. En jaksa edes miettiä, millä teillä on. Aina tätä samaa. En ole ahdistellut tai kysellyt perään, enkä aio niin tehdä. Harmittaa. Ei haittaa, että on kavereiden kanssa, mutta en tiedä mistä muutos käytöksessä johtuu. Aiemmin on viestitellyt ja kertonut missä on. Uusi nainen kuviossa ehkä. Ja ollaan jo yli 40v ja mies on ollut sitoutumishaluinen itse.

Kommentit (78)

41/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies piti aikanaan vaimon hakea kyliltä ryyppyreissuiltaan paskat housuissa kotiin, jos joskus astui korkin päälle. Selvin päin sitten saattoi olla pitkiäkin aikoja. Niin sanottu tuurijuoppo tällöin kyseessä.

Vierailija
42/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on todennut et silloin kun ottaa alkoholia kavereiden kanssa niin siihen ei naiset mahdu mukaan. On mun mies muutaman kerran hävinnyt kaverin luokse ja ollut siellä pari päivää kosteissa merkeissä, nykyään ei iän puolesta enää jaksa mutta koskaan ei siellä kuulemma ole ollut kuin mies porukka saunomassa ja ”ryyppäämässä”. Voi olla että. Iehellä on juhlimisesta pieni morkkis ja ei siksi olen viestitellyt, mene ja tiedä. Ota asia puheeksi kun olet rauhoittunut ja kun mies ottaa yhteyttä . Kivaahan toi ei ole kun nousee kaikki tunteet ja skenaariot mieleen.

Ottaa alkoholia kavereiden kanssa? Ei menis jatkoon mulla tollanen.Kuulostaa hieman keskenkasvuiselta moinen touhu. Aikuinen ei ryyppää.

Kyllä aikuinen ryyppää. Yleensä ei kuitenkaan kovin usein, koska kankkuset on niin pahat, ettei jaksa. Jos esim. ottaa mukia kerran kuukaudessa tai harvemmin kavereiden kanssa, niin se on ihan normaalia.

Kyllä tuollaisesta alkoholistimeiningistä on normaali kaukana. Selityksiä riittää. Kenenkään naisen ei tarvitse katsella tuollaista.

Et ole alkoholistia nähnytkään, jos et kestä toisen ryyppäysiltoja esim. 10 kertaa vuodessa. Itselläni on alkoholistivanhempi, joka veti viikkojen ja jopa kuukausien putkia ja oli tiedottomassa tilassa jne.

Sinäkin olet näköjään sokaistunut alkoholismille, kun vähättelet sitä. Kaikki alkoholistit eivät vedä kuukausien putkia ja juo itseään tiedottomaan tilaan jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni katosi ryyppyretkelle neljäksi päiväksi, selvisi, että oli alkoholisti ei vain ollut mulle asiaa maininnut. Eli retkahti ryyppäämään, ei yhteydenpitoa tuona aikana ei mitään. Kun näin niin missä kunnossa herra oli retkensä jälkeen en usko, että häneen olisi kukaan nainen koskenut edes. Se juttu loppuikin sitten siihen.

Vierailija
44/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on todennut et silloin kun ottaa alkoholia kavereiden kanssa niin siihen ei naiset mahdu mukaan. On mun mies muutaman kerran hävinnyt kaverin luokse ja ollut siellä pari päivää kosteissa merkeissä, nykyään ei iän puolesta enää jaksa mutta koskaan ei siellä kuulemma ole ollut kuin mies porukka saunomassa ja ”ryyppäämässä”. Voi olla että. Iehellä on juhlimisesta pieni morkkis ja ei siksi olen viestitellyt, mene ja tiedä. Ota asia puheeksi kun olet rauhoittunut ja kun mies ottaa yhteyttä . Kivaahan toi ei ole kun nousee kaikki tunteet ja skenaariot mieleen.

Ottaa alkoholia kavereiden kanssa? Ei menis jatkoon mulla tollanen.Kuulostaa hieman keskenkasvuiselta moinen touhu. Aikuinen ei ryyppää.

Kyllä aikuinen ryyppää. Yleensä ei kuitenkaan kovin usein, koska kankkuset on niin pahat, ettei jaksa. Jos esim. ottaa mukia kerran kuukaudessa tai harvemmin kavereiden kanssa, niin se on ihan normaalia.

Kyllä tuollaisesta alkoholistimeiningistä on normaali kaukana. Selityksiä riittää. Kenenkään naisen ei tarvitse katsella tuollaista.

Et ole alkoholistia nähnytkään, jos et kestä toisen ryyppäysiltoja esim. 10 kertaa vuodessa. Itselläni on alkoholistivanhempi, joka veti viikkojen ja jopa kuukausien putkia ja oli tiedottomassa tilassa jne.

Ei kai juopottelu mikään numeroilla mitattava kilpailu ole? Kaikki on liikaa jos ei pullosta pysty erossa olemaan ja selityksiä riittää. Kenenkään oma elämä tai parisuhde ei ole tullut juopottelusta paremmaksi, vaikka alkoholistit itse niin kuvittelevatkin.

Vierailija
45/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hon vaan on ryyppy päällä. Ei humalassa tule mietittyä että pitäisi viestitellä ap:lle kun on meno päällä. Ei välttämättä ole mitään ihmeempää silti tapahtunut.

Itselleni olisi ihan ok jos tuota monen päivän viihteilyä ei kovin usein tapahdu eikä alkoholi ole arjessa ongelma. Itsekin joskus lomalla tykkään muutaman päivän dokata eikä miestäni haittaa se yhtään.

Vierailija
46/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat, että miehellä ei ole omaa elämää, vaan vain sinun valitsemasi elämä, niin olisit köyttänyt miehen kettingillä sängynjalkaan kiinni. Ällistyin, kun luin aloitustasi. Oletin ilman muuta, että kirjoittajaon joku parikymppinen tytteli, niin eikö mitä, päälle nelikymppinen. Huoh. Et ole sen miehen äiti, joten anna sen kiitää. Palaa luoksesi, kun tulee nälkä.

Vierailija
47/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän hänestä paljon ja olen tavannut kavereita ja sukulaisia. Miehen toiveesta laitettiin vielä sukulaisille meidän yhteiskuva joulun toivotuksena. En tajua, miten voi yhtäkkiä käytös muuttua noin, ei ole ollut ongelmia aiemmin. Ilmeisesti hän löysi parempaa seuraa. En aio kysellä perään, tietää kyllä missä olen ja laittoi yöllä jonkun viestin, jossa oli outo sävy. Jotain selitystä miksei ole ollut yhteydessä aiemmin. Kyllä on muutamassa päivässä tullut muutos olemiseen. Jännityksellä odotan mikä on selitys. Mies ei erityisemmin edes juo. Aikamoista jos heittää hyvän jutun hukkaan jonkun ryyppyillan takia. Jos on löytänyt toisen sille en tietenkään mitään voi. Epäilen naisseuraa, koska muuten aina kirjoittelee ja kertoo mitä on tekemässä ja missä. 

Kuulostaa tutulta.

Perus Suomalainen mies...

Epärehellinen juoppo

Vierailija
48/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
49/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ymmärrettävästi sulla on paha mieli. Pitää kuitenkin muistaa että toi "hyvä"mies oli vaan sun käsitys tuosta ihmisestä eikä se välttämättä vastaa todellisuutta. Emme voi tietää miksi mies toimi miten toimi eikä täällä arvuuttelu auta asiaa. Olen pahoillani että saat vähemmän fiksuja kommentteja.

Jos mahdollista, koita keksiä muuta tekemistä kuin doomsrollaminen vauvapalstalla.

Teille ap:ta mollaaville: jos ei ole tuon enempää fiksuutta eikä empatiaa niin menkää muualle. Se että vastaatte törkeästi ei paranna kenenkään oloa, ei edes omaanne.

Kiitos kannustavasta kommentista.

En keksi tähän muuta selitystä kuin että miehelle on sattunut jotain tai että hän on tehnyt jotain niin typerää, ettei kehtaa ottaa yhteyttä. En usko että mitään on sattunut, joten tuo jälkimmäinen on todennäköisin vastaus.

Olemme myös aikoja sitten puhuneet, ettei toista kohdella huonosti. Sattuu vatsaan kun asiaa ajattelen, ei voi mitään. Voihan olla että toinen nainen on jo ollut pitempäänkin kuvioissa. Ei ole tullut ennen tällaista tilannetta vastaan, exät on olleet oikeasti kunnollisia miehiä, eikä ole tarvinnut huolehtia missä ovat. En voi uskoa, että mies toimii näin, on kuin olisi puulla päähän lyöty. 

ap

Parisuhdevinkki numero 1: sanat eivät ratkaise vaan teot.

On lopulta aika sama mitä toinen sanoo ja vakuuttaa mutta vasta elämä näyttää että onko niillä katetta. Ja nyt valitettavasti taisit törmätä aika kovasti siihen että sanat olivat vain sanoja. 

Vierailija
50/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat, että miehellä ei ole omaa elämää, vaan vain sinun valitsemasi elämä, niin olisit köyttänyt miehen kettingillä sängynjalkaan kiinni. Ällistyin, kun luin aloitustasi. Oletin ilman muuta, että kirjoittajaon joku parikymppinen tytteli, niin eikö mitä, päälle nelikymppinen. Huoh. Et ole sen miehen äiti, joten anna sen kiitää. Palaa luoksesi, kun tulee nälkä.

Saahan miehellä olla tietenkin oma elämä mutta jos se on liian erilainen kuin sen naisen elämä niin ne harvoin mahtuvat saman katon alle. En ymmärrä miksi miehen pitäisi saada elää ihan miten haluaa ja aina sitten voida palata mamman helmoihin nuolemaan haavojaan. Ja en siis ymmärrä tätä vaikka olen mies.

Vierailija
51/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan miehellä olla tietenkin oma elämä mutta jos se on liian erilainen kuin sen naisen elämä niin ne harvoin mahtuvat saman katon alle. En ymmärrä miksi miehen pitäisi saada elää ihan miten haluaa ja aina sitten voida palata mamman helmoihin nuolemaan haavojaan. Ja en siis ymmärrä tätä vaikka olen mies.

Lapanen

52/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita txt, että koska tuut syömään ?

Kannattaa aina olla ystävällinen ja reilu. Ilmeisesti kuitenkin pidät miehestä aika paljon, kun olet jo vuoden kanssaan ollut. Siksi ei kannata yhden ja ensimmäisen sekä ennenkaikkea oletetun vastoinkäymisen takia hiiltyä. Jätä portti avoimeksi jo itsesikin tähden, jotta saat miettimisaikaa.

Vierailija
53/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kannattaa aina olla ystävällinen ja reilu. Ilmeisesti kuitenkin pidät miehestä aika paljon, kun olet jo vuoden kanssaan ollut. Siksi ei kannata yhden ja ensimmäisen sekä ennenkaikkea oletetun vastoinkäymisen takia hiiltyä. Jätä portti avoimeksi jo itsesikin tähden, jotta saat miettimisaikaa.

Ei aloittajalla edes ole mitään miestä, tämäkin aloitus on tehty vain vihan lietsomiseksi miehiä kohtaan

Vierailija
54/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn lää.

Vierailija
55/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslapset on just tuollaisia että saunovat äijien kanssa ja juovat alkoholia. Itsellä ei tulisi mieleenkään saunoa äijien kanssa ja ryypätä.

Vierailija
56/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni walkabout tekee ihan hyvaa valilla.

Vierailija
57/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ymmärrettävästi sulla on paha mieli. Pitää kuitenkin muistaa että toi "hyvä"mies oli vaan sun käsitys tuosta ihmisestä eikä se välttämättä vastaa todellisuutta. Emme voi tietää miksi mies toimi miten toimi eikä täällä arvuuttelu auta asiaa. Olen pahoillani että saat vähemmän fiksuja kommentteja.

Jos mahdollista, koita keksiä muuta tekemistä kuin doomsrollaminen vauvapalstalla.

Teille ap:ta mollaaville: jos ei ole tuon enempää fiksuutta eikä empatiaa niin menkää muualle. Se että vastaatte törkeästi ei paranna kenenkään oloa, ei edes omaanne.

Kiitos kannustavasta kommentista.

En keksi tähän muuta selitystä kuin että miehelle on sattunut jotain tai että hän on tehnyt jotain niin typerää, ettei kehtaa ottaa yhteyttä. En usko että mitään on sattunut, joten tuo jälkimmäinen on todennäköisin vastaus.

Olemme myös aikoja sitten puhuneet, ettei toista kohdella huonosti. Sattuu vatsaan kun asiaa ajattelen, ei voi mitään. Voihan olla että toinen nainen on jo ollut pitempäänkin kuvioissa. Ei ole tullut ennen tällaista tilannetta vastaan, exät on olleet oikeasti kunnollisia miehiä, eikä ole tarvinnut huolehtia missä ovat. En voi uskoa, että mies toimii näin, on kuin olisi puulla päähän lyöty. 

ap

Ap, kirjoitit, että "exät ovat olleet oikeasti kunnollisia miehiä" . Miksi ihmeessä olet eronnut kunnollisesta miehestä? Tällaiset ovat ylipäätään harvinaisia ja että olisi sinkkuna yli 40-vuotiaana. Nelikymppiset "vapaat" miehet alkavat olla tavalla tai toisella ongelmallisia. Hyvät nelikymppiset ovat parisuhteessa tai vakaumuksellisia poikamiehiä.

Vierailija
58/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Tässä olen samaa mieltä. Ystävällisesti ja ehkä huumorilla voit lähestyä miestä, ap.

Esim. Kysy pitääkö sun ruveta katteleen uutta sängynlämmittäjää, tms. Tai "tästä et vähällä selviäkään, kaulin on kalibroitu".

Ymmärrän kyllä, ettei asiassa ole mitään hauskaa. Tärkeintä olisi kumminkin saada selville, missä mennään. Vai mitä, ap?

Jos ero tulee, sinulla on kyllä oikeus sanoa miehelle suorat sanat, yksi kerta riittää siinäkin.

Vierailija
59/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, kun itse olen vaistonnut jotain olevan pielessä, niin valitettavasti oon aina ollut oikeassa, vaikka totuus olisi paljastunut vasta paljon myöhemmin.

Sinuna vaatisin miehen käytökselle selityksen. Jos mies haluaa, että luotat häneen jatkossakin, niin hän sen mielellään tekee sinun vuoksesi. Ja eihän sitä tiedä, vaikka hän olisi vaan vaipunut jonkinlaiseen joulumasennukseen ja vetänyt yksinään lärvit. Ehkä se olisi noloa myöntää, mutta se olisi täysin hyväksyttävä ja ymmärrettävä selitys.

Jos mies saa raivarit siitä, että et luota häneen tms. niin saat hänestä arvokasta informaatiota tulevaisuuden varalle. Onko tämä se mies, jonka kanssa haluaisit viettää loppuelämäsi? Näinkö haluaisit sinua kohdeltavan, kun olet peloissasi tai huolissasi miehen vuoksi? Miten mies kohtelee sua parisuhteessa? Riittääkö se sulle?

Vierailija
60/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää itsekin toimineensa normaalista poikkeavalla tavalla, jos kerran rupesi sitä kysymättä yöllä selittelemään. Ehkäpä vuoden tapailun jälkeen on muutenkin aika nostaa kissa pöydälle ja keskustella parisuhteenne tilasta ja jatkosta. Jos miehellä ei ole selkeää visiota sun varalle, niin sanoisin melko varmasti, että suhteenne loppulaskenta on alkanut...