Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jassoo taisi totuus paljastui taas yhdestä "hyvästä" miehestä

Vierailija
29.12.2020 |

Vuosi ollaan oltu yhdessä ja vietetiin yhdessä jouluakin. Nyt sitten pari päivää sitten mies lähti tapaamaan kavereita, ja on siellä tiellä vieläkin. Ei ole tullut juuri viestejä, ei ole lukenut mun viestejä ja myöhään on mennyt. En jaksa edes miettiä, millä teillä on. Aina tätä samaa. En ole ahdistellut tai kysellyt perään, enkä aio niin tehdä. Harmittaa. Ei haittaa, että on kavereiden kanssa, mutta en tiedä mistä muutos käytöksessä johtuu. Aiemmin on viestitellyt ja kertonut missä on. Uusi nainen kuviossa ehkä. Ja ollaan jo yli 40v ja mies on ollut sitoutumishaluinen itse.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään Justiina ja ensimmäistä kertaa nyt aamulla aloin miettiä, mitä ihmettä mies hommaa. Lähti hyvillä mielin kotiin ja kavereita tapaamaan pari päivää sitten, itse kannustin siihen, että saan olla hetken rauhassa joulun tiiviin yhdessäolon jälkeen.

Totta kai ihmettelen, miksi vuoden samanlaisena jatkunut käytös yhtäkkiä muuttui ja oudon yöllä tulleen viestin vuoksi mietin missä seurassa mies on ollut.

Jos joku sanoo mulle, että tykkää musta, suunnittelee tulevaisuutta ja tykkää tavallisesta elämästä yhdessä mun kanssa, uskon sen, miksi en uskoisi. Ei siihen mitään inkvisitioita ja kavereiden puolisojen kuulusteluja tarvita. Olemme olleet tämän vuoden yhdessä koko ajan, ihan miehen halusta.  Olo on pettynyt ja vihainen, välillä surullinen. Mummokin iloisena kommentoi meidän yhteiskuvaa, kiva alkaa selittää, että ei me ollakaan yhdessä, kun miehelle tuli muita kiinnostuksia. Onneksi on ymmärtäväinen mummo.

ap 

Vierailija
22/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen aihe saa miessaastan triggeröitymään ja aktivoitumaan palstalla. Provoa ja naisen syyttelyä pukkaa, koska tunnistavat itsensä ja toimintamallinsa eivätkä tykkää, että nainen reagoi. Sikailut pitäisi vain hyväksyä, koska pojat on poikia ja naiset on takakireitä ämmiä. Noloa, miehet. Älä välitä näistä, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ymmärrettävästi sulla on paha mieli. Pitää kuitenkin muistaa että toi "hyvä"mies oli vaan sun käsitys tuosta ihmisestä eikä se välttämättä vastaa todellisuutta. Emme voi tietää miksi mies toimi miten toimi eikä täällä arvuuttelu auta asiaa. Olen pahoillani että saat vähemmän fiksuja kommentteja.

Jos mahdollista, koita keksiä muuta tekemistä kuin doomsrollaminen vauvapalstalla.

Teille ap:ta mollaaville: jos ei ole tuon enempää fiksuutta eikä empatiaa niin menkää muualle. Se että vastaatte törkeästi ei paranna kenenkään oloa, ei edes omaanne.

Vierailija
24/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ymmärrettävästi sulla on paha mieli. Pitää kuitenkin muistaa että toi "hyvä"mies oli vaan sun käsitys tuosta ihmisestä eikä se välttämättä vastaa todellisuutta. Emme voi tietää miksi mies toimi miten toimi eikä täällä arvuuttelu auta asiaa. Olen pahoillani että saat vähemmän fiksuja kommentteja.

Jos mahdollista, koita keksiä muuta tekemistä kuin doomsrollaminen vauvapalstalla.

Teille ap:ta mollaaville: jos ei ole tuon enempää fiksuutta eikä empatiaa niin menkää muualle. Se että vastaatte törkeästi ei paranna kenenkään oloa, ei edes omaanne.

Täällä ollaan keskustelemassa ja aihe on vapaa. Täällä ei olisi ainuttakaan avausta jos niiden pitäisi olla järkeviä tai hyödyllisiä jollekin. Ap haluaa jakaa oloaan ja selvittää mieltään. Ketjusta voi olla apua jollekin muulle joka vain lukee sitä. Itseasiassa tämä on hyödyllisin avaus nyt. Joten ap jatkaa tai on jatkamatta.

Vierailija
25/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kannustavasta kommentista.

En keksi tähän muuta selitystä kuin että miehelle on sattunut jotain tai että hän on tehnyt jotain niin typerää, ettei kehtaa ottaa yhteyttä. En usko että mitään on sattunut, joten tuo jälkimmäinen on todennäköisin vastaus.

Olemme myös aikoja sitten puhuneet, ettei toista kohdella huonosti. Sattuu vatsaan kun asiaa ajattelen, ei voi mitään. Voihan olla että toinen nainen on jo ollut pitempäänkin kuvioissa. Ei ole tullut ennen tällaista tilannetta vastaan, exät on olleet oikeasti kunnollisia miehiä, eikä ole tarvinnut huolehtia missä ovat. En voi uskoa, että mies toimii näin, on kuin olisi puulla päähän lyöty. 

ap

Vierailija
26/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minäminäminä...

Vaikutat tosi epävarmalta ripustautujalta. Katse peiliin.

Rakkaus ja seurustelusuhde ei ole sitä, että on 24h tilivelvollinen toiselle.

Mies ei sentään ghostannut sua, vaan on vain halunnut viettää pari päivää kavereiden kanssa. Anna toisen olla!

: )! Se on hyvä sivusta huudella polleana, että ei saa ripustautua, haluaisin nähdä nämä av-mammat jotka iloisesti keskittyvät omiin juttuihin kun mies ryyppää kolmatta päivää ilmoittamatta mitään. Mut hei, se on ihan ok, eihän se sentään ghostannut, joten kaikki hyvin.

Ap, ihan syystä vi````aa, ei kuulu nelikymppiselle miehelle mítkään usean päivän putket, ja niin, ettei ilmoitella ollaanko elossa vai pitäisikö jo huolestua. Tai sitten se toinen vaihtoehto.

Vierailija
27/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen yleensä vaistoaa, jos jotain erikoista/huonoa/poikkeuksellista on tapahtunut, vaikka asia olisikin ehkä selitettävissä loogisesti tai "parhain päin". Moni ei vain halua kuunnella vaistojaan. Ap sanoi, että ensimmäistä kertaa hälyttää vaisto, joten minäkin uskon, että jotain mätää tässä nyt on. Ja totta kai on parempi purkaa tuntoja palstalla kuin ahdistella miestä viesteillä tai itkeä perään.

En osaa sen kummemmin neuvoa kuin että pidä pää kylmänä mutta älä tosiaan sivuuta vaistoja äläkä ole sinisilmäinen.

Juu, hienosti toimii se kuuluisa naisten vaisto.

Muuten vaan on tänäänkin tehty taas se sata ketjua paskoista miehistä =D 

Niin, hieno ymmärryskyky sinullakin. Moni ei nimenomaan kuuntele vaistoaan tai suostu uskomaan sitä. Se johtaa sitten huonoihin miesvalintoihin yms.

Vierailija
28/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on todennut et silloin kun ottaa alkoholia kavereiden kanssa niin siihen ei naiset mahdu mukaan. On mun mies muutaman kerran hävinnyt kaverin luokse ja ollut siellä pari päivää kosteissa merkeissä, nykyään ei iän puolesta enää jaksa mutta koskaan ei siellä kuulemma ole ollut kuin mies porukka saunomassa ja ”ryyppäämässä”. Voi olla että. Iehellä on juhlimisesta pieni morkkis ja ei siksi olen viestitellyt, mene ja tiedä. Ota asia puheeksi kun olet rauhoittunut ja kun mies ottaa yhteyttä . Kivaahan toi ei ole kun nousee kaikki tunteet ja skenaariot mieleen.

Ottaa alkoholia kavereiden kanssa? Ei menis jatkoon mulla tollanen.Kuulostaa hieman keskenkasvuiselta moinen touhu. Aikuinen ei ryyppää.

Kyllä aikuinen ryyppää. Yleensä ei kuitenkaan kovin usein, koska kankkuset on niin pahat, ettei jaksa. Jos esim. ottaa mukia kerran kuukaudessa tai harvemmin kavereiden kanssa, niin se on ihan normaalia.

Vierailija
29/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on todennut et silloin kun ottaa alkoholia kavereiden kanssa niin siihen ei naiset mahdu mukaan. On mun mies muutaman kerran hävinnyt kaverin luokse ja ollut siellä pari päivää kosteissa merkeissä, nykyään ei iän puolesta enää jaksa mutta koskaan ei siellä kuulemma ole ollut kuin mies porukka saunomassa ja ”ryyppäämässä”. Voi olla että. Iehellä on juhlimisesta pieni morkkis ja ei siksi olen viestitellyt, mene ja tiedä. Ota asia puheeksi kun olet rauhoittunut ja kun mies ottaa yhteyttä . Kivaahan toi ei ole kun nousee kaikki tunteet ja skenaariot mieleen.

Ottaa alkoholia kavereiden kanssa? Ei menis jatkoon mulla tollanen.Kuulostaa hieman keskenkasvuiselta moinen touhu. Aikuinen ei ryyppää.

Kyllä aikuinen ryyppää. Yleensä ei kuitenkaan kovin usein, koska kankkuset on niin pahat, ettei jaksa. Jos esim. ottaa mukia kerran kuukaudessa tai harvemmin kavereiden kanssa, niin se on ihan normaalia.

Suomalaisten erityinen alkoholisuhde

Vierailija
30/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen yleensä vaistoaa, jos jotain erikoista/huonoa/poikkeuksellista on tapahtunut, vaikka asia olisikin ehkä selitettävissä loogisesti tai "parhain päin". Moni ei vain halua kuunnella vaistojaan. Ap sanoi, että ensimmäistä kertaa hälyttää vaisto, joten minäkin uskon, että jotain mätää tässä nyt on. Ja totta kai on parempi purkaa tuntoja palstalla kuin ahdistella miestä viesteillä tai itkeä perään.

En osaa sen kummemmin neuvoa kuin että pidä pää kylmänä mutta älä tosiaan sivuuta vaistoja äläkä ole sinisilmäinen.

Juu, hienosti toimii se kuuluisa naisten vaisto.

Muuten vaan on tänäänkin tehty taas se sata ketjua paskoista miehistä =D 

Kyllähän se toimii, mutta kasvatus on se että ihmisistä pitää ajatella aina hyvää. Negatiivinen ajattelu rumentaa. Jos toinen tekee sinulle pahaa, niin olet varmasti ymmärtänyt väärin.

Se toinen varmasti kärsii paljon kun kohtelee sinua huonosti, pitää ymmärtää.

Ja näillä sitten tukitaan sen vaiston suu ja mennään pässinä teuraalle. On vähän kuin aivopesty lapsesta asti ohittamaan kaikki vaaranmerkit ympäristössä.

Vierailija
31/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen oudon viestin mies on lähettänyt?

Vierailija
32/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu, noin monet toimii kun eivät saa sanottua suoraan. Kannattaa laittaa viesti nähdäänkö uutena vuotena ja katso mitä vastaa vai vastaako mitään. Usein ero tulee loman jälkeen ja loma loppui juuri. Olen pari kertaa tuon kokenut.

Vierailija
33/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaistoon, eroa jo nyt. Miehestä huomaa kyllä missä mennään.

Vierailija
34/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ollut alle kaksi päivää reissussa, ja täällä on mies leimattu taas jo ties miksi.

ja mies tässä väistää luodin, jos ap aikoo revitellä koko suhteensa kaiken kansan luettavaksi jatkossakin.

kyllä teillä naisilla on päässä vikaa, ja aivan helvetisti 

Vierailija
35/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu, noin monet toimii kun eivät saa sanottua suoraan. Kannattaa laittaa viesti nähdäänkö uutena vuotena ja katso mitä vastaa vai vastaako mitään. Usein ero tulee loman jälkeen ja loma loppui juuri. Olen pari kertaa tuon kokenut.

Minä en laittaisi mitään viestiä tosiaankaan vaan tekisin ihan omat uv-suunnitelmat ilman miestä. Tuollainen perään kysely ei ole hyvä idea, jos on jo muutenkin annettu selkeä vihje, ettei kaikki ole ok.

Vierailija
36/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollaisesta alkoholistimeiningistä on normaali kaukana. Selityksiä riittää. Kenenkään naisen ei tarvitse katsella tuollaista.

Vierailija
37/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait kukaan ole parisuhteessa ja jätä ilmoittamatta missä on. Kyllä on mies lähtenyt vieraanmatkaan ja jotenkin ajattelee että kun ei lue ja vastaa,niin ei jää kiinni. Kummallinen ajatusmalli kyllä. Pettämistähän ei ilmoittaminen myöskään estä.

Olet ilmaa tai automaatti miehelle.

Vierailija
38/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies on ollut alle kaksi päivää reissussa, ja täällä on mies leimattu taas jo ties miksi.

ja mies tässä väistää luodin, jos ap aikoo revitellä koko suhteensa kaiken kansan luettavaksi jatkossakin.

kyllä teillä naisilla on päässä vikaa, ja aivan helvetisti 

Omalla kohdalla vastaavassa tilanteessa sain sitten soiton teho-osastolta, että mies on tuotu tänne ja on tajuton, joten voisin tulla katsomaan. Kyllä se jätti pelon, jos mies lähtee jonnekin, ei tule kotiin siihen aikaan mitä arveli eikä puhelimella saa kiinni.

Vierailija
39/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti oli sekava, kuin humalassa kirjoitettu ja kuulosti turhalta selitykseltä, miksei ole ollut yhteydessä. En olisi edes epäillyt mitään, jos olisi laittanut että hups myöhään meni, hyvää yötä. 

Vierailija
40/78 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollaisesta alkoholistimeiningistä on normaali kaukana. Selityksiä riittää. Kenenkään naisen ei tarvitse katsella tuollaista.

Et ole alkoholistia nähnytkään, jos et kestä toisen ryyppäysiltoja esim. 10 kertaa vuodessa. Itselläni on alkoholistivanhempi, joka veti viikkojen ja jopa kuukausien putkia ja oli tiedottomassa tilassa jne.