Voisitko elää ilman kamerakännykkää?
Kommentit (14)
sellainen on ja kertaakaan en ole kuvaa sillä ottanut
en ole nähnyt yhtään kamerakännyä jossa kuvanlaatu olisi hyvä. Jos joku sellasen mulle esittelee, voin toki ostaa
Mutta on kyllä tullut otettua reilusti enemmän kuvia, kun on ollut käytössä nykyaikana digikamera ja kännykamera. Jos ei ole digikamera mukana, niin känny useimmitien ainakin on ja sillä saa äkkisistäkin tilanteista kuvia helposti.
Mun mielestä kamerakänny on tosi fiksu keksintö :)
Ilman digikameraa voisi tosin olla vaikea elää.
Se on aika kätevä siinä mielessä kun esim. tulee joku tilanne että ajattelee että harmi kun ei tullut kameraa mukaan niin yleensä on se kännykkä mukana.
Turhaa moinen, meillä on digikamera kuvien ottamista varten. Kännykässä tarvitsee olla vain kalenteri, kello ja muistutus-toiminto, eli perusjutut.
varsinkin työelämää. Känny on aina mukana, digikamera ei. Kännyn kuva riittää tarpeisiini, mutta tällä ei kovin teräviä kuvia saa.
Kuvan laatu on niin huono, ettei kannata pilata hyviä otoksia huonolla kuvan laadulla.
Mitään tommosia leluja ei kaivata yhtään lisää. Yksi kaveri vouhkaa siitä kamerastaan usein ja harmittelee kun mulla ei ole ja ei voida lähetellä toisillemme jotain kökkökuvia... huoh.
ÖRRRGGGHHHH,AAAHHHH,happi loppuu... apuaahhh... *ääni hiipuu korinaksi taustalle*
muuten en ois ikinä varmaan hommannu. Eli hyvin voisin elää ilman.
tosin jos ei tarvi kuin suttulaatua niin mikäs siinä
Ei ole eikä tule.