Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella outo kova korvakipu :(

Vierailija
01.06.2014 |

Onko kellään mitään ideaa tai kokemusta tällaisesta?

Viikko sitten saatiin V-pen -kuuri 3-vuotiaan nielutulehdukseen (mahd. angiina). Silloin jo tuntui korvissa kipua, mutta korvat olivat pientä sameutta lukuunottamatta ok. Muutaman päivän korvat olivat paremmat, mutta sitten kipu tuli takaisin. Nyt lapsi on suorastaan kiljunut korviensa kanssa jo neljä päivää. Perjantaina lääkäri ei nähnyt niissä mitään vikaa. Tuo V-pen -kuuri on siis vielä päällä muutaman päivän. Lääkäri käski vain antaa kipulääkettä. Joo, on annettu 3h välein :( Mitä ihmettä tämä on? Ja toki huomenna taas lääkäriin arvuuttelemaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö otettu nieluviljelyä kun kirjoitit että mahd.angiina?

Korvalääkärille aikaa varaamaan

Vierailija
2/5 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvalääkärille mars. Teillä on väärät lääkkeet ja tehottomat kipulääkkeet. Korvasta pitää ottaa bakteeriviljely ja tarkistaa, ettei tulehdus leviä korvan ympäristöön. Ja nenäsuihkeita kehiin: ne avaavat korvia, parantavat korvan ilmastointia, antavat korvalle mahdollisuuden parantaa itse itseäänkin.

Ja oikeasti, v-pen ei välttämättä taltuta juuri sitä bakteeria, joka lapsellasi saattaa korvassa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut antihistamiinia?

Jos et niin kannattaa kokeilla.

Itse siitepölyallergikkona oireilen paljon myös korvilla, kutinaa, lukkoisuutta ja kipua.

Vierailija
4/5 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei otettu viljelyä. Lääkäri vain epäili angiina ja kirjoitti kuurin. Ei taida tähän hätään löytyä meiltä tuon ikäiselle suihkeita tai allergialääkettä, mutta hankitaan huomenna. Olen antanut vuorotellen Buranaa 150mg ja Panadol 250mg. Panadol tuntuu auttavan paremmin.

t: ap.

Vierailija
5/5 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että lapsella on alipainetta korvissa, samaan tapaan kuin lentokoneen nousussa ja laskussa voi tulla. Se tekee kipeää.

Korvat saa paineistettua takaisin nenäilmapallolla tai sitä vastaavalla tavalla puhaltamalla itse, mutta 3-vuotias tuskin osaa sitä. (Suu täyteen ilmaan, suu kiinnin, nenästä sormilla kiinni ja puhaltaa: kun ilman ei pääse ulos suusta eikä nenästä, se lähtee kohti korvia.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi