Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä sitten rakastan kaaliruokia! :)

Vierailija
01.06.2014 |

Syön paljon kaaliruokia, enkä kyllästy niihin koskaan. Varsinkin kaalikeitto on ihan superhyvää. Painokin pysyy normaalina ja liikun muutenkin joka päivä.

Onko sinulla jokin ruoka, johon et ole kyllästynyt?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:31"]Mä rakastan kaalia ja kaaliruokia, mutta en valitettavasti voi syödä niin paljon kuin haluaisin, koska kilpirauhanen.

[/quote]

Koska kilpirauhanen mitä? Jäikö lause kesken?

En ymmärrä lainkaan tätä nykyistä tapaa päättää lauseet sanoilla "koska aurinko", "koska loma", "koska kilpirauhanen". Eihän ne tarkoita mitään! Onko suomenkieli näin hukassa? Jos tässä pyritään englannin kielen ilmaisutyyliin "I spent the whole day outside because of the sun", niin väärin on käännetty ja ymmärretty.

[/quote]

Minuakin ärsyttää tämä ilmiö. Tosin niin ärsyttää kaikki muutkin ilmiöt "TLDR", "YOLO" yms. Ensinnäkin tämä on vauvapalsta eikä mikään nörttien irc-kanava, joten mitä helvettiä tänne pitää tuoda noita ärsyttäviä ENGLANNINKIELISIÄ ilmauksia??

Vierailija
22/24 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanasalaatti kaalista:

kaali hyvin ohuina suikaleina

paprika

maissia

punasipuli suikaloituina

paistettua kanaa suikaleina/paloina (mausta mielesi mukaan)

kastike kiehautetaan kattilassa:

pari ruokalusikallista vettä

noin puoli desiä omenaviinietikkaa

chilipalko pilkottuna

valkosipuli pilkottuna

noin ruokalusikallinen fariinisokeria

soijaa löräys (maun mukaan)

pippuria

Kiehauta nopeasti ja kaada kuuma kastike kaalin, kanan ja muiden kasvisten niskaan. Sekoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaali on varmaan sellainen, joka jakaa tosiaan mielipiteitä. Mun mielestä ei haise kakalle. Itse en taas saa piimää alas millään, koska se haisee yrjöltä. Yksi kaverini taas ei ymmärrä tätä yhtään, hänestä se tuoksuu raikkaalle. Näin se haju/makuaistikin on yksilökohtaista. Vissiin joillekin tässä ketjussa yllätys.

Vierailija
24/24 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalipiirakkaa on just tulossa. Varhaiskaali varsinkin on pistämätön raaka-aine.