Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies laihtumaan?

Vierailija
01.06.2014 |

Miehelle on viimeisen vuoden aikana alkanut kertymään vähän liikaa ylimääräistä vatsan seudulle. Tekee istumatyötä ja käy silloin tällöin kuntosalilla. Ei asuta yhdessä ja kun olen poissa äijä vetää pikaruokaa ja cokista. Olen jo saanut opetettua juomaan mehun sijasta vettä ja vaalea leipä on vaihdettu tummaan. Ostanko äijälle jotain ateriankorvikkeita, onko niistä jotain apua? Olen yrittänyt saada jumppaamaan kanssani kotona, mutta ei se jaksa nousta sohvalta. Ihan tosissaan ärsyttää kun mies lihoo lihoamistaan ja silti olettaa, että tulen pitämään häntä fyysisesti haluttavana. Vinkkejä??

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:50"]Miehelle on viimeisen vuoden aikana alkanut kertymään vähän liikaa ylimääräistä vatsan seudulle. Tekee istumatyötä ja käy silloin tällöin kuntosalilla. Ei asuta yhdessä ja kun olen poissa äijä vetää pikaruokaa ja cokista. Olen jo saanut opetettua juomaan mehun sijasta vettä ja vaalea leipä on vaihdettu tummaan. Ostanko äijälle jotain ateriankorvikkeita, onko niistä jotain apua? Olen yrittänyt saada jumppaamaan kanssani kotona, mutta ei se jaksa nousta sohvalta. Ihan tosissaan ärsyttää kun mies lihoo lihoamistaan ja silti olettaa, että tulen pitämään häntä fyysisesti haluttavana. Vinkkejä??

[/quote]

Psykopatia on viralliseen tautiluokitukseen kuulumaton luonnehäiriö, jota voidaan mitata luotettavasti.[1] Sille ominaisia piirteitä ovat pinnallinen viehätysvoima, itsekeskeisyys sekä myötäelämiskyvyn, syyllisyydentunnon ja pidäkkeiden puute.[2] Taina Laajasalon mukaan "psykopatian ja epäsosiaalisen persoonallisuushäiriön suhde on asymmetrinen: vaikka suurin osa psykopaateista täyttääkin antisosiaalisen persoonallisuushäiriön kriteerit, merkittävä osuus antisosiaalisista ei ole psykopaatteja".[3] Psykopatiaa ja sosiopatiaa käytetään toisinaan synonyymeinä, toisinaan käsitteet erotellaan eri ilmiöiksi sen pohjalta, pidetäänkö tilaa ensisijaisesti sisäsyntyisenä (psykopatia) vai ympäristön vaikutuksesta syntyneenä (sosiopatia).[4]

Vierailija
22/32 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:19"]Voisitko mitenkään puhua asiasta suoraan hänelle, ettet pidä epäterveellisistä tavoista ja et halua että hän lihoo.

[/quote]

Ollaan kyllä puhuttu ja mies itsekin aina sanoo, että haluaisi olla hyvässä kunnossa. Sitten kuitenkin lampsii ruokatunnilla Heseen aterioimaan. :) Miehen ulkoilutus on toiminut kyllä, eli käytän miestä kävelylenkeillä. Ruokavalio vaan pitäisi saada muutettua parempaan.

Ap

[/quote]

Kohtelet miestä kuin koiraa, hyi saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap painaa?

Vierailija
24/32 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään joku lihava purkaa antipatioitaan tässä ketjussa.

Vierailija
25/32 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:28"]Näköjään joku lihava purkaa antipatioitaan tässä ketjussa.

[/quote]

Luukasa.

Vierailija
26/32 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:19"]Voisitko mitenkään puhua asiasta suoraan hänelle, ettet pidä epäterveellisistä tavoista ja et halua että hän lihoo.

[/quote]

Ollaan kyllä puhuttu ja mies itsekin aina sanoo, että haluaisi olla hyvässä kunnossa. Sitten kuitenkin lampsii ruokatunnilla Heseen aterioimaan. :) Miehen ulkoilutus on toiminut kyllä, eli käytän miestä kävelylenkeillä. Ruokavalio vaan pitäisi saada muutettua parempaan.

Ap

[/quote]

[/quote]

Vähän huumorintajua hei. Ja itse painan 53 kiloa, se kun tuntuu niin kiinnostavan.

Ap

Vierailija
27/32 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:50"]Miehelle on viimeisen vuoden aikana alkanut kertymään vähän liikaa ylimääräistä vatsan seudulle. Tekee istumatyötä ja käy silloin tällöin kuntosalilla. Ei asuta yhdessä ja kun olen poissa äijä vetää pikaruokaa ja cokista. Olen jo saanut opetettua juomaan mehun sijasta vettä ja vaalea leipä on vaihdettu tummaan. Ostanko äijälle jotain ateriankorvikkeita, onko niistä jotain apua? Olen yrittänyt saada jumppaamaan kanssani kotona, mutta ei se jaksa nousta sohvalta. Ihan tosissaan ärsyttää kun mies lihoo lihoamistaan ja silti olettaa, että tulen pitämään häntä fyysisesti haluttavana. Vinkkejä??

[/quote]

Oletpa harvinaisen vastenmielinen puoliso. Toivottavasti miehesi laihduttaa omaehtoisesti ja sen jälkeen pettää sinua. Tuollaisen ulkonäköfasistin kanssa olisi kuvottavaa olla suhteessa.

[/quote]

Odotin kyllä tätä klassikkovastausta. Totuus vain on, että lihava mies ei ole fyysisesti puoleensavetävä, vaikka muutoin olisi kuinka rakas. Haluan pysäyttää tämän kehityksen ennen kuin mies ihan oikeasti on valtava. Mitä pahaa siinä on? En kaipaa mitään moraalisaarnoja.

Ap

[/quote]

Kuten sanoin, toivon miehesi nussivan muita naisia selkäsi takana. Ansaitset sen todella. Myöskään kaltaisellasi ajatusmaailmalla varustettu ali-ihminen on fyysisesti luotaantyöntävä, jopa poikkeuksellisen oksettava. Tiukka kroppa ei auta, jos on epäinhimillinen hirviö.

[/quote]

Voit poistua, koska nuo kommentit eivät kiinnosta minua ja saa aikaan mitään tunteita, kiitos. Vain vinkkejä otetaan vastaan.

Ap

[/quote]

Enpä silti poistu.

[/quote]

Asia ihan ok. En kuitenkaan noteeraa viestejäsi.

Ap

Vierailija
28/32 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:09"]

Voi sitä alapeukkujen määrää jos tää triidi kuuluis "miten saada vaimo laihtumaan?".

[/quote]

Mietin ihan samaa..

Vierailija
29/32 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:19"]Voisitko mitenkään puhua asiasta suoraan hänelle, ettet pidä epäterveellisistä tavoista ja et halua että hän lihoo.

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Vähän huumorintajua hei. Ja itse painan 53 kiloa, se kun tuntuu niin kiinnostavan.

Ap

[/quote]

Olet siis hirveä selluliittivuori. Mikset paina 40 kiloa? Kun on itse noin lihava, onko sulla varaa arvostella miestäsi?

Vierailija
30/32 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:50"]Miehelle on viimeisen vuoden aikana alkanut kertymään vähän liikaa ylimääräistä vatsan seudulle. Tekee istumatyötä ja käy silloin tällöin kuntosalilla. Ei asuta yhdessä ja kun olen poissa äijä vetää pikaruokaa ja cokista. Olen jo saanut opetettua juomaan mehun sijasta vettä ja vaalea leipä on vaihdettu tummaan. Ostanko äijälle jotain ateriankorvikkeita, onko niistä jotain apua? Olen yrittänyt saada jumppaamaan kanssani kotona, mutta ei se jaksa nousta sohvalta. Ihan tosissaan ärsyttää kun mies lihoo lihoamistaan ja silti olettaa, että tulen pitämään häntä fyysisesti haluttavana. Vinkkejä??

[/quote]

Oletpa harvinaisen vastenmielinen puoliso. Toivottavasti miehesi laihduttaa omaehtoisesti ja sen jälkeen pettää sinua. Tuollaisen ulkonäköfasistin kanssa olisi kuvottavaa olla suhteessa.

[/quote]

Odotin kyllä tätä klassikkovastausta. Totuus vain on, että lihava mies ei ole fyysisesti puoleensavetävä, vaikka muutoin olisi kuinka rakas. Haluan pysäyttää tämän kehityksen ennen kuin mies ihan oikeasti on valtava. Mitä pahaa siinä on? En kaipaa mitään moraalisaarnoja.

Ap

[/quote]

Kuten sanoin, toivon miehesi nussivan muita naisia selkäsi takana. Ansaitset sen todella. Myöskään kaltaisellasi ajatusmaailmalla varustettu ali-ihminen on fyysisesti luotaantyöntävä, jopa poikkeuksellisen oksettava. Tiukka kroppa ei auta, jos on epäinhimillinen hirviö.

[/quote]

Voit poistua, koska nuo kommentit eivät kiinnosta minua ja saa aikaan mitään tunteita, kiitos. Vain vinkkejä otetaan vastaan.

Ap

[/quote]

Enpä silti poistu.

[/quote]

Asia ihan ok. En kuitenkaan noteeraa viestejäsi.

Ap

[/quote]

Noteeraathan, nytkin vastasit. Taitaa kuitenkin kirpaista.

Vierailija
31/32 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy kävelyttää miestä pidemmillä lenkeillä. Opeta syömään välipaloina hedelmiä. Ehkä voisi ottaa töihin välipalaksi hedelmiä?

Vierailija
32/32 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:38"]Sun täytyy kävelyttää miestä pidemmillä lenkeillä. Opeta syömään välipaloina hedelmiä. Ehkä voisi ottaa töihin välipalaksi hedelmiä?

[/quote]

No tätä hedelmäjuttua olen kokeillut. Jostain syystä mies ei kuitenkaan halua ottaa mukaan välipaloja, en tiedä miksi. Kun on ison osan päivästä syömättä mitään, niin illalla sitten ahmii kuin riivattu itsensä ihan ähkyksi. Ehkä kalan kokkaamaan miehelle monen päivän ateriat valmiiksi niin ei tarvitse sitten ostella pitsoja kaappiin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän