Miten saada mies laihtumaan?
Miehelle on viimeisen vuoden aikana alkanut kertymään vähän liikaa ylimääräistä vatsan seudulle. Tekee istumatyötä ja käy silloin tällöin kuntosalilla. Ei asuta yhdessä ja kun olen poissa äijä vetää pikaruokaa ja cokista. Olen jo saanut opetettua juomaan mehun sijasta vettä ja vaalea leipä on vaihdettu tummaan. Ostanko äijälle jotain ateriankorvikkeita, onko niistä jotain apua? Olen yrittänyt saada jumppaamaan kanssani kotona, mutta ei se jaksa nousta sohvalta. Ihan tosissaan ärsyttää kun mies lihoo lihoamistaan ja silti olettaa, että tulen pitämään häntä fyysisesti haluttavana. Vinkkejä??
Kommentit (32)
Auttaisiko jos opettaisit häntä itse tekemään helppoa ja hyvää ruokaa niin pikaruoka jäisi vähemmälle?
Mulla oli sama parisuhteessa, että minä yritin tsemppailla miestäkin liikkumaan.. Hän lähti sitten pyörällä mukaan, kun menin juoksulenkille. :D Ajeli siinä sitten ihan rauhallisesti. Ja jatkoi lihomista.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:50"]Miehelle on viimeisen vuoden aikana alkanut kertymään vähän liikaa ylimääräistä vatsan seudulle. Tekee istumatyötä ja käy silloin tällöin kuntosalilla. Ei asuta yhdessä ja kun olen poissa äijä vetää pikaruokaa ja cokista. Olen jo saanut opetettua juomaan mehun sijasta vettä ja vaalea leipä on vaihdettu tummaan. Ostanko äijälle jotain ateriankorvikkeita, onko niistä jotain apua? Olen yrittänyt saada jumppaamaan kanssani kotona, mutta ei se jaksa nousta sohvalta. Ihan tosissaan ärsyttää kun mies lihoo lihoamistaan ja silti olettaa, että tulen pitämään häntä fyysisesti haluttavana. Vinkkejä??
[/quote]
Oletpa harvinaisen vastenmielinen puoliso. Toivottavasti miehesi laihduttaa omaehtoisesti ja sen jälkeen pettää sinua. Tuollaisen ulkonäköfasistin kanssa olisi kuvottavaa olla suhteessa.
Voi sitä alapeukkujen määrää jos tää triidi kuuluis "miten saada vaimo laihtumaan?".
Mies itse aina toitottaa, että haluaisi käydä useammin salilla, mutta kun tekee niin pitkiä päiviä ei jaksa ja kun sali on niin kaukana, niin ei jaksa lähteä vapaa-ajalla ajaman sinne kotoota. Uskon kyllä että kävisi useammin jos työ ei olisi niin uuvuttava. Mutta kun se ei tajua, että ruokavaliollakin on väliä eikä pelkkä kuntosaliharjoittelu silloin tällöin riitä. Ottaa päähän kun itse väittää haluavansa olla hyvässä kunnossa, mutta ei kuitenkaan tee asialle mitään. Pitäisi huolehtia kuin lapsesta esim. juuri ruokien suhteen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:09"]Voi sitä alapeukkujen määrää jos tää triidi kuuluis "miten saada vaimo laihtumaan?".
[/quote]
Niinpä. TAAS kerran naisten kaksinaismoralismia.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:59"]Auttaisiko jos opettaisit häntä itse tekemään helppoa ja hyvää ruokaa niin pikaruoka jäisi vähemmälle?
[/quote]
Ei, koska hän ei sitä kuitenkaan jaksa tehdä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:59"]Auttaisiko jos opettaisit häntä itse tekemään helppoa ja hyvää ruokaa niin pikaruoka jäisi vähemmälle?
[/quote]
Ap
[/quote]
Mikset itse laihduta? Nainen voi aina olla hoikempi.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:50"]Miehelle on viimeisen vuoden aikana alkanut kertymään vähän liikaa ylimääräistä vatsan seudulle. Tekee istumatyötä ja käy silloin tällöin kuntosalilla. Ei asuta yhdessä ja kun olen poissa äijä vetää pikaruokaa ja cokista. Olen jo saanut opetettua juomaan mehun sijasta vettä ja vaalea leipä on vaihdettu tummaan. Ostanko äijälle jotain ateriankorvikkeita, onko niistä jotain apua? Olen yrittänyt saada jumppaamaan kanssani kotona, mutta ei se jaksa nousta sohvalta. Ihan tosissaan ärsyttää kun mies lihoo lihoamistaan ja silti olettaa, että tulen pitämään häntä fyysisesti haluttavana. Vinkkejä??
[/quote]
Oletpa harvinaisen vastenmielinen puoliso. Toivottavasti miehesi laihduttaa omaehtoisesti ja sen jälkeen pettää sinua. Tuollaisen ulkonäköfasistin kanssa olisi kuvottavaa olla suhteessa.
[/quote]
Odotin kyllä tätä klassikkovastausta. Totuus vain on, että lihava mies ei ole fyysisesti puoleensavetävä, vaikka muutoin olisi kuinka rakas. Haluan pysäyttää tämän kehityksen ennen kuin mies ihan oikeasti on valtava. Mitä pahaa siinä on? En kaipaa mitään moraalisaarnoja.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:50"]Miehelle on viimeisen vuoden aikana alkanut kertymään vähän liikaa ylimääräistä vatsan seudulle. Tekee istumatyötä ja käy silloin tällöin kuntosalilla. Ei asuta yhdessä ja kun olen poissa äijä vetää pikaruokaa ja cokista. Olen jo saanut opetettua juomaan mehun sijasta vettä ja vaalea leipä on vaihdettu tummaan. Ostanko äijälle jotain ateriankorvikkeita, onko niistä jotain apua? Olen yrittänyt saada jumppaamaan kanssani kotona, mutta ei se jaksa nousta sohvalta. Ihan tosissaan ärsyttää kun mies lihoo lihoamistaan ja silti olettaa, että tulen pitämään häntä fyysisesti haluttavana. Vinkkejä??
[/quote]
[/quote]
Odotin kyllä tätä klassikkovastausta. Totuus vain on, että lihava mies ei ole fyysisesti puoleensavetävä, vaikka muutoin olisi kuinka rakas. Haluan pysäyttää tämän kehityksen ennen kuin mies ihan oikeasti on valtava. Mitä pahaa siinä on? En kaipaa mitään moraalisaarnoja.
Ap
[/quote]
Kuten sanoin, toivon miehesi nussivan muita naisia selkäsi takana. Ansaitset sen todella. Myöskään kaltaisellasi ajatusmaailmalla varustettu ali-ihminen on fyysisesti luotaantyöntävä, jopa poikkeuksellisen oksettava. Tiukka kroppa ei auta, jos on epäinhimillinen hirviö.
Voisitko mitenkään puhua asiasta suoraan hänelle, ettet pidä epäterveellisistä tavoista ja et halua että hän lihoo.
Työttömänä tuo onnistuu. Työssäkäyvän on todella haastavaa olla hoikka.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:59"]Auttaisiko jos opettaisit häntä itse tekemään helppoa ja hyvää ruokaa niin pikaruoka jäisi vähemmälle?
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Koska olen jo hoikka ja kuntoilen monta kertaa viikossa. Pieni maha ei miehellä haittaa, mutta iso kyllä. Ja tuosta kokkaamisesta; olen monta kertaa miehelle näyttänyt helppoja perusruokia, mutta mies ei lähes koskaan silti jaksa laittaa ruokaa kun on yksin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:59"]Auttaisiko jos opettaisit häntä itse tekemään helppoa ja hyvää ruokaa niin pikaruoka jäisi vähemmälle?
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Koska olen jo hoikka ja kuntoilen monta kertaa viikossa. Pieni maha ei miehellä haittaa, mutta iso kyllä. Ja tuosta kokkaamisesta; olen monta kertaa miehelle näyttänyt helppoja perusruokia, mutta mies ei lähes koskaan silti jaksa laittaa ruokaa kun on yksin.
Ap
[/quote]
Et ole riittävän laiha, kai sen tajuat? Jos painat yhtään yli 50 kiloa, olet mielestäni läski naiseksi.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:50"]Miehelle on viimeisen vuoden aikana alkanut kertymään vähän liikaa ylimääräistä vatsan seudulle. Tekee istumatyötä ja käy silloin tällöin kuntosalilla. Ei asuta yhdessä ja kun olen poissa äijä vetää pikaruokaa ja cokista. Olen jo saanut opetettua juomaan mehun sijasta vettä ja vaalea leipä on vaihdettu tummaan. Ostanko äijälle jotain ateriankorvikkeita, onko niistä jotain apua? Olen yrittänyt saada jumppaamaan kanssani kotona, mutta ei se jaksa nousta sohvalta. Ihan tosissaan ärsyttää kun mies lihoo lihoamistaan ja silti olettaa, että tulen pitämään häntä fyysisesti haluttavana. Vinkkejä??
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Kuten sanoin, toivon miehesi nussivan muita naisia selkäsi takana. Ansaitset sen todella. Myöskään kaltaisellasi ajatusmaailmalla varustettu ali-ihminen on fyysisesti luotaantyöntävä, jopa poikkeuksellisen oksettava. Tiukka kroppa ei auta, jos on epäinhimillinen hirviö.
[/quote]
Voit poistua, koska nuo kommentit eivät kiinnosta minua ja saa aikaan mitään tunteita, kiitos. Vain vinkkejä otetaan vastaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:50"]Miehelle on viimeisen vuoden aikana alkanut kertymään vähän liikaa ylimääräistä vatsan seudulle. Tekee istumatyötä ja käy silloin tällöin kuntosalilla. Ei asuta yhdessä ja kun olen poissa äijä vetää pikaruokaa ja cokista. Olen jo saanut opetettua juomaan mehun sijasta vettä ja vaalea leipä on vaihdettu tummaan. Ostanko äijälle jotain ateriankorvikkeita, onko niistä jotain apua? Olen yrittänyt saada jumppaamaan kanssani kotona, mutta ei se jaksa nousta sohvalta. Ihan tosissaan ärsyttää kun mies lihoo lihoamistaan ja silti olettaa, että tulen pitämään häntä fyysisesti haluttavana. Vinkkejä??
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Voit poistua, koska nuo kommentit eivät kiinnosta minua ja saa aikaan mitään tunteita, kiitos. Vain vinkkejä otetaan vastaan.
Ap
[/quote]
Enpä silti poistu.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:50"]Miehelle on viimeisen vuoden aikana alkanut kertymään vähän liikaa ylimääräistä vatsan seudulle. Tekee istumatyötä ja käy silloin tällöin kuntosalilla. Ei asuta yhdessä ja kun olen poissa äijä vetää pikaruokaa ja cokista. Olen jo saanut opetettua juomaan mehun sijasta vettä ja vaalea leipä on vaihdettu tummaan. Ostanko äijälle jotain ateriankorvikkeita, onko niistä jotain apua? Olen yrittänyt saada jumppaamaan kanssani kotona, mutta ei se jaksa nousta sohvalta. Ihan tosissaan ärsyttää kun mies lihoo lihoamistaan ja silti olettaa, että tulen pitämään häntä fyysisesti haluttavana. Vinkkejä??
[/quote]
Itsemurha voisi tepsiä. Suru ja masennus kun tapaavat laihduttaa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:19"]Voisitko mitenkään puhua asiasta suoraan hänelle, ettet pidä epäterveellisistä tavoista ja et halua että hän lihoo.
[/quote]
Ollaan kyllä puhuttu ja mies itsekin aina sanoo, että haluaisi olla hyvässä kunnossa. Sitten kuitenkin lampsii ruokatunnilla Heseen aterioimaan. :) Miehen ulkoilutus on toiminut kyllä, eli käytän miestä kävelylenkeillä. Ruokavalio vaan pitäisi saada muutettua parempaan.
Ap
Oivallus laihdutukseen pitäisi tulla miehelle itselleen.