Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei juristit halua käydä oikeutta perintätoimistoja vastaan?

Vierailija
01.06.2014 |

Minulla on itsestäänselvä juttu tiedossa jossa minä olen velkojana ja perintätoimisto velallisena. Haluan kuitenkin avustajan mukaan ennenkun alan käymään oikeutta. Harva tuntuu kuitenkin olevan halukas tähän. Ihmettelen miksi moinen? Onko av-mammoilla mitään käryä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy oikeusaputoimistosta.

Vierailija
2/4 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska perintätoimistot ovat juristeille hyvin tuottavia asiakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin? Pitääkö paikkansa että perintätoimistot sitoo juristeja omalle puolelle rahalla?

Vierailija
4/4 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:26"]Onko näin? Pitääkö paikkansa että perintätoimistot sitoo juristeja omalle puolelle rahalla?[/quote]

Oletko koskaan kuullut sellaisesta käsitteestä kuin eturistiriita? Asianajajat eivät voi edustaa sinua jutussa nykyistä tai edes entistä asiakastaan vastaan. Tämä on kummankin osapuolen etu. Liikejuridiikassa on jatkuvasti tilanteita, jossa asianajotoimisto joutuu kieltäytymään jutusta siitä syystä, että toimistolla löytyy jo sidos vastapuoleen. Suomen kokoisessa maassa on jo perustettu ns. butiikkitoimistoja hoitamaan riitatapauksia, joita isot toimistot eivät voi sidosten takia käsitellä.