Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaako Ellos palautuspaketin vastaan viikon myöhässä?

Vierailija
31.05.2014 |

Mitä luulette kannattaako edes yrittää vai luovutanko suosiolla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautusaika on palautusaika. Ei siinä jousteta tuon kokoisessa yrityksessä päivääkään kun muuten raja olisi vaikea vetää ja ihmiset palauttelisivat miten sattuu.

Vierailija
2/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä Ellosta suuremmassa firmassa, ja olen aspa-aikoinani joustanut palautusoikeuden takarajasta jopa kuukaudella. Riippuu, miten asiakas asiansa esittää - jos soittaa ja käyttäytyy hyvin, palautus ok. Jos tulee vain risainen paketti myöhässä tai "voi vittu vitun vittu miksei voi palauttaa vittu" -puhelu, ei toivoakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen joskus lukeneeni että joku oli täällä onnistunut, mutta tiedä sitten.

Vierailija
4/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen joskus lukeneeni että joku oli täällä onnistunut, mutta tiedä sitten.

Vierailija
5/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen aina laittanut menemään, myös myöhässä olevia pakkauksia, eikä mikään niistä ole palautunut takaisin... Oletan, että ovat hyvittäneet kaiken palauttamani, enkä ole toisin huomannut! ENkä tosiaan ryhdy ensin soittelemaan.

Vierailija
6/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 23:16"]No minä olen aina laittanut menemään, myös myöhässä olevia pakkauksia, eikä mikään niistä ole palautunut takaisin... Oletan, että ovat hyvittäneet kaiken palauttamani, enkä ole toisin huomannut! ENkä tosiaan ryhdy ensin soittelemaan.

[/quote]

Hih. Toivotaan että on näin. :D ap

Vierailija
7/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ottaa. Tai siis varmaan ottavat vastaan mutta rahoja ei palauteta :/ Kantsii pistää jatkossa vaikka viikkoa aijemmin muistutus että muistaa palauttaa.

Vierailija
8/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla ottanut, enkä ole etukäteen kysellyt. Laittanu vaa menemää. Ei ole takas tullu eikä laskun perään kyselty.

Vierailija
9/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:08"]On mulla ottanut, enkä ole etukäteen kysellyt. Laittanu vaa menemää. Ei ole takas tullu eikä laskun perään kyselty.

[/quote]

Näin minäkin. Postittanut vaan enkä maksanut palauttamiani. Ikinä ei ole kitisty koska ei se ole kiveen hakattu aika.

Vierailija
10/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla sen verran selkärankaa, että kantaisi oman mokansa seuraukset itse, eikä yrittäisi keplotella niitä kauppiaalle kuten moni näköjään on tehnyt.

Vierailija
11/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:18"]Pitäisi olla sen verran selkärankaa, että kantaisi oman mokansa seuraukset itse, eikä yrittäisi keplotella niitä kauppiaalle kuten moni näköjään on tehnyt.

[/quote]

Täh mitä lässytät?

Vierailija
12/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:18"]Pitäisi olla sen verran selkärankaa, että kantaisi oman mokansa seuraukset itse, eikä yrittäisi keplotella niitä kauppiaalle kuten moni näköjään on tehnyt.

[/quote]

Täh mitä lässytät?

[/quote]Mikä tuossa on lässytystä? Paitsi oma kommenttisi.

Vierailija
13/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on vaan hyvä yrityksen näkökulmasta antaa vähän löysää niin asiakkaat on tyytyväisiä ja tilaavat myös jatkossa. Sitä mä lässytän... :p

Vierailija
14/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin keplotella mokien seurauksia mistä tässä nyt puhutaan?

Vierailija
15/15 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin ja kyselisin onko paketti tullut jo perille. Joskus niillä on jäänyt paketteja johonkin nurkkaan ja meinaa unohtua tai postissa vikaa. Syyttäisin siis postia. Toki ne voivat kai sen halutessaan tarkistaa.