Apua..mä oon ihan näppyjä täynnä..mitä tää on?
Loma alko ja nyt on naama, kädet, vartalo näpyillä..
.
Osa paiseella osa pientä punasta näppyy
Kommentit (18)
Varmaan nokkosrokkoa, johtuu ehkä siitä uudesta pesuaineesta. Tarviit kyllä antihistamiinia, jos noin raju reaktio.
Kyllä tuo pesuaine vähän kuulostaisi syylliseltä, jos kerran heti sen käytön jälkeen alkoi. Jos ei kutia paljoa, niin voisi olla myös punatäplähilseilyä. Itsellä oli ja keho tuli täyteen pieniä läikkiä ja näppyjä, haalenivat ja lopulta poistuivat parissa kuukaudessa. Silloin yleensä jostain kohdasta kehoa löytyy yksi isompi, röpelöinen läikkä.
Kannattaa kyllä käydä lääkärissä jos onkin joku allergia tms.
Allerginen reaktio, hikinäppyjä, ihotulehdus, nokkosihottuma. Ota kortisonitabletti, sen pitäs helpottaa ja jos oireet pahenee tai ei helpota niin yhteys lääkäriin. :)
Ei voi olla tulin eilen lomalle ja heti alko kutina...ap
Sormessa vesikello ja se on nyt turvonnut:(ap
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 08:42"]
kullin puuttea se on
[/quote]
kullin puuttea se on
[/quote]
[/quote]
Siis kullin puutetta se on.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 08:49"]
kullin puuttea se on
[/quote]
[/quote]
Siis kullin puutetta se on.
[/quote]
Allerginen reaktio tai virus. Oletko ollut flunssassa tms.? Oletko nukkunut eri sängyssä / vaihtanut pesuainetta?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 10:33"]Allerginen reaktio tai virus. Oletko ollut flunssassa tms.? Oletko nukkunut eri sängyssä / vaihtanut pesuainetta?
[/quote]
No tulin paikkaan jossa kissoja, käytin uutta vartalopesuainetta ensimmäistä kertaa saunassa ja siellä oireet alkoi. Kylässä olen ja nukuin siis eri paikassa ku normaalisti...olen myös soija-allergikko ja täällä sitä on myös...ap