Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤HELMET Tiistai-Torstai päiviin¤¤¤

01.08.2006 |

Aloitanpa minä kerrankin pinon :)

VAIPOISTA on ollut puhetta joten siis vastailen tähän -meillä käytössä Pampersin Active Fit . Kehua saa elikäs käytin jo esikolla ja olen todennut hyväksi -kallis vaippa mutta loistava. ei vaippaihottumaa ei vuotoja joustaa jne. -mieskin osaa ne pukea oikein !

Vaipan istuvuus tns ylitsevuotavuus ongelmat paikkaantuu yleensä oikealla koolla eli meillä ainakin käytetään isommille kiloille tarkoitettuja vaippoja. Oskari on nyt 6700 g -voisin hyvin käyttää niitä alle 7 kilon mutta nuo alle 9 kilon on parempia -pysyy ainakin tavara sisällä ja saa kireälle sivuista !

Mainospuhe :) :)

Viime yö otettiin sitten takapakkia -oli turhan levoton ilta , meillä oli vieraita ja suunniteltiin häitä tuonne yli ysin niin Oskari oli niin väsynyt ettei malttanut syödä ja se tietty kostautu yötissittelyllä. Pitäisi vaan osata aina rauhottaa näitä iltahetkiä .

Väsymyksestä kärsineenä pitäis lähteä sovittaa häämekkoa -olin siis sittenkin laihtunut ja sitä pitää pienentää. Samoin servietit on tullu painosta -ihanat :)

Kukas se nyt olikaan töissä jo ? Kuinkas aloitus on sujunut ? Mulla miettietä myös mennä aikaisemmin töihin ennekuin äippäloma loppuu !

Minkki ja Oskari 5kk1vko+

Hauskaa tiistaita kaikille

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös Joonan kanssa saapumassa paikalle.

Viljaa: Tiedän kuinka pelottava tilanne tuo on. Meillä esikoiselle sattui vastaava tapaus kuusi viikkoisena.

nonnu78

Vierailija
42/44 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan pikaisesti tulin kuulumisia lukemaan mutta olikin tosi pitkä pino joten meni selailuksi. Ikäviä kuulumisia tuntui olevan Minkille voimia ja voin vain yrittää kuvitella kuinka Viljaa on säikähtänyt.

Huomasin, että huomiseksi on treffejä suunnitteilla. Minä ja tytt voitaisiin myös ilmaantua paikalle. Mies lähtee jo aamusta joka vuotuiselle ryyppyreissulleen=ovat jo 15 vuotta kokoontuneet elokuun eka viikonloppu jonkun mökille ryyppäämään.

Muihin viesteihin ja kyselyihin vastailen sitten myöhemmin..nyt täytyy vielä maksaa ihan sairaan isopino laskuja.

T: Marcel

p.s meillekin puhkesi tänään ensimmäinen hammas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joten nopeasti, taas -minä ja nordenskjöld tullaan huomenna puistoon, tosin meikä myöhästyy hieman. Kiva nähdä teitä!

Viljaa, olisin pelästynyt aivan tolkuttomasti tuollaisessa tilanteessa. Aikaisemmin luulin, ettei minua mikään hetkauta -niin, se oli ennen kuin sain lapsen.

KL.

PS. Viinistä tykkääville: Casa Silva Carmenere Reserva on erinomainen valinta, etenkin kun seurana on kunnon pihvit. Tai ilman.

Vierailija
44/44 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmestyn myös sinne puistoon tyttöjen kanssa siis klo 12.

Viihteellä käynnistä, eipä ole tullut kunnolla viihteellä käytyä enää vuosiin. Tais tulla ' nuoruusvuosina' käytyä tarpeeksi : )

Vaipoista, meilläkin käytetään Pampersin Active Fitejä. Lidlin on mun mielestä liian paksuja, Liberoissa ei ole yhtä pehmeä ja joustava materiaali, ja Muumit on aivan *skoja, ne ei ime mitään.

Paranemisia kaikille sairastelleille pienille!

FannyK