Mitä miehen päässä liikkuu?
Olen halunnut toista lasta jo pitkään, mutta mies ei vielä. Olemme käyttäneet "ehkäisynä" keskeytettyä yhdyntää ja se on toiminut hyvin viimeiset viisi vuotta. Jouluaattona hän ei vetänytkään ulos vaan tuli sisään, sama juttu joulupäivänä kaksi kertaa. Tänään hän kuitenkin veti ulos viime hetkellä.
Tänään kysyin mitä hän tarkoitti sillä jouluaatolla, siitä mies vaivaantui ja sanoi että ei sitten enää tee niin jos siitä seuraa tälläistä kuulustelua. En tarkoittanut asiaa niin, halusin vain tietää mitä jatkossa odottaa. Olin vain silloin jouluaattona niin onnellinen kun kuvittelin että hänkin haluaa toisen lapsen nyt. Aloin pohtia, että alkoiko häntä kaduttaa, että laukesi sisään vaikka siitä tuskin raskautuisinkaan.
Olenko ihan hullu kun haluaisin tietää onko mies nyt myös halukas yrittämään seuraavaa lasta, vai oliko kyseessä vain hetken huumaa?
Mitä hittoa toi tarkoittaa että pari kertaa laukee sisään tarkoituksella mutta ei sitten enää myöhemmin?
Kun kysyin että mitä tarkoitit sillä, niin hän sanoi että se vain tapahtui. Ja kerran sivulauseessa kylläkin sanoi että tulee lapsi jos tulee, mutta uskaltaako siitä innostua kun muuten näin sekavaa toimintaa 😁
En halua alkaa inttämään asiasta etten painosta lapsen tekoon. Silti tästä pitäisi vielä puhua, miten saan selville mitä miehen päässä liikkuu.
Kommentit (11)
Sano sille että voi sitä suoraankin sanoa mitä päässä tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Ei keskeytetty yhdyntä oo ehkäsy
Meillä toiminut useamman vuoden, tämäkin kyllä mietityttää että mitä jos en vaan pysty saamaan lasta enää ja sen takia keskeytetty-yhdyntä ollut hyvä keino meille... -ap
Veikkaan että halusi vaan hetken huumassa tulla sisään. Ei mitään sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että halusi vaan hetken huumassa tulla sisään. Ei mitään sen kummempaa.
Niin minäkin ajattelin aluksi, mutta näin ei oo koskaan ennen käynyt. Sekasi koko ukko, koska kyllä oikesti tulee paha mieli jos tollee hetken huuman takia nostaa toisen toiveet kattoon. Oon halunnut toista lasta jo useamman vuoden.
Wtf sen ois pitäny kysyy lupa ennenkö laukee sun sisälle
Mitä jos tulitki tosta raskaaksi? Mitä sitten meinaatte tehä? Miettikö mies sitä ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tulitki tosta raskaaksi? Mitä sitten meinaatte tehä? Miettikö mies sitä ollenkaan
Tuskin, mulla alkaa menkat viiden päivän päästä. Ainakin tosi epätodennäköistä.
Ei keskeytetty yhdyntä oo ehkäsy