Voiko joku joskus vielä rakastua minuun..?
Olen 35-v eronnut nainen. Minulla on takanani yli 10v kestänyt parisuhde ja avioliitto. Mies jätti minut parikymppisen nuoren naisen vuoksi ja perusti uuden perheen heti.
Olen kasvoiltani ihan kaunis, mutta vartaloni on valitettavasti päässyt kärsimään raskauksista...liekö siinä syy sitten exäni kiinnostumiseen toisenlaisesta. Seksielämä sujui mukavasti, kunnes hän rakastui ja sitä oli säännöllisesti loppuun saakka, kunnes suhde paljastui.
Minulla on BMI 24, kädet ovat sirot, jaloissa jonkin verran lihasta. Urheilen 2-5 krt/vko: juoksen, pyöräilen ja/tai käyn kuntosalilla.
Olen hoikistunut ja kiinteytynyt, mutta vatsanahkani on löysä ja ruma :( Eikä lähde minnekään, vaikka tekisin mitä. Ajatuskin riisuuntumisesta vieraan miehen nähden tuntuu nyt kamalalta tämän kaiken kokemani jälkeen. Pari vaalentunutta raskausarpea ja iho kuin 80-v mummolla vatsasta. Vatsalihakseni repesivät raskauden aikana, vaikka painoa tulikin vain kohtuudella. Lisäksi toisesta synnytyksestä sektioarpikin vielä, joka sekin vaalentunut tosin...
Onko vatsankorjaus kirurgisesti ainoa toivoni?
Nyt kesällä voisi kokeilla tietysti vielä pudottaa painoakin 3-5kg :(
Onko kohtalotovereita vai joudunko elämään rumuuteni kanssa yksin?
Kommentit (23)
Elämäni on onneksi muuten kunnossa. Lapset ovat fiksuja, pärjäävät koulussa. Minulla on vakituinen työpaikka ja omistusasunto kivassa paikassa. Arki sujuu. Muuten elämä kunnossa, harmittaa vain tämä rupsahtaminen, jolle en kauheasti itse ole voinut muuta tehdä. En tiedä, miksi kudokset eivät parane/parantuneet koskaan, vaikka laihduin samaan painoon raskauden jälkeen (ehkä +2kg) Onneksi vatsa ei ole kovinkaan kookas, vaikkapa kaunista siitä ei saa tekemälläkään ;)
ap
Piti vielä lisätä, että tein niitä vatsoja varmaan 3v epätoivoisesti n. joka toinen päivä n. 100 tavallista vatsaa + samat määrät vinoja päälle. Kyllä se mun kengurupussi roikkui aina yhtä pahasti niistä huolimatta...
ap
Kyllä sinuun joku rakastua voi jos osaat piereskellä hyvin.
No, harvemmat nelikymppiset ja sitä vanhemmat miehet ovat niin pinnallisia kuin sinä.
Eli huonot voivat olla tulevaisuudennäkymät.
Käy leikkauttamassa se vatsan iho plastiikkakirurgilla, niin se oikeasti antaa itsevarmuutta. Jos napa pullottaisi pahasti (olisi napatyrä tms.), sen pelkän napa-alueen voisi ehkä korjauttaa julkisellakin puolella. Jos rinnatkin olisivat käsineet, nekin kannattaisi korjauttaa. Muuten nuo liikuntamäärät kuulostavat hyviltä. Sen jälkeen vain itsevarmuutta kehiin, niin varmasti löydät rakkauden.
Ja jos Suomessa ei tärppäisi, niin muualla voisi olla onni parempi puolison löytämisessä, esim. reissulla voisi löytyä uusi puoliso.
ei ne pelkät vatsalihasliikkeet auta, täytyy olla hyvä ruokavalio ja koko kropan kattava treeni. Tosin sekään ei ehkä kokonaan palauta tilannetta mutta ainakin kohentaa mieltä ja varmaan uppoaa siihen vatsaankin. Kehoitan siis tekemään säntillisesti jonkun nettitreenin ruokavalioineen tai palkkaamaan PT:n.
varmasti sinuun rakastuu, ja sinä rakastut, jahka pystyt hyväksymään ja rakastamaan itseäsi.
Aika piru mieheksi ollut tuo ukkeli. Ei arvoisesi lainkaan.
Tosiaan harrastan pyöräilyä, kuntosalilla, juoksemassa käyn lisäksi. Ruokavalio virallisesti terveellistä :-)
Tosiaan harrastan pyöräilyä, kuntosalilla, juoksemassa käyn lisäksi. Ruokavalio virallisesti terveellistä :-)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 18:40"]Käy leikkauttamassa se vatsan iho plastiikkakirurgilla, niin se oikeasti antaa itsevarmuutta. Jos napa pullottaisi pahasti (olisi napatyrä tms.), sen pelkän napa-alueen voisi ehkä korjauttaa julkisellakin puolella. Jos rinnatkin olisivat käsineet, nekin kannattaisi korjauttaa. Muuten nuo liikuntamäärät kuulostavat hyviltä. Sen jälkeen vain itsevarmuutta kehiin, niin varmasti löydät rakkauden.
[/quote]
Olen vakavasti harkinnut leikkausta. En ole pinnallinen, mutta tämän jälkeen olen reagoinut näin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 18:40"]Käy leikkauttamassa se vatsan iho plastiikkakirurgilla, niin se oikeasti antaa itsevarmuutta. Jos napa pullottaisi pahasti (olisi napatyrä tms.), sen pelkän napa-alueen voisi ehkä korjauttaa julkisellakin puolella. Jos rinnatkin olisivat käsineet, nekin kannattaisi korjauttaa. Muuten nuo liikuntamäärät kuulostavat hyviltä. Sen jälkeen vain itsevarmuutta kehiin, niin varmasti löydät rakkauden.
[/quote]
Olen vakavasti harkinnut leikkausta. En ole pinnallinen, mutta tämän jälkeen olen reagoinut näin.
Ap
Olet kyllä todella pinnallinen ja kova marisemaan tuon ikäiseksi. Eiköhän miehetkin jo toivo naiselta tuossa vaiheessa jotain muutakin kuin itsensä katselua peilistä.
Ei ap ole pinnallinen mielestäni. Itse olen about samanikäinen ja tunnen itseni suht nuoreksi jopa. Enkä ole kovin "pinnallinen", vaan enemmänkin jopa boheemi. Silti olen itsekin harkinnut plastiikkakirurgille menoa raskauksien myötä levähtäneen vatsani vuoksi. Muuten siis olen ihan hoikka.
Mulla on varmasti samanlainen lörppä vatsanahka kolmen lapsen jälkeen myös ja sitä ei tosiaan viitsi muille näytellä. Kolmelta lääkäriltä aikanani kyselin ja kaikki sanoivat, että kirurgin veitsi on ainoa mikä auttaa. Sen verran hintava ja hankala leikkaus kuitenkin on, että nyt en edes viitsi sitä juuri ajatella ainakaan tällä rahatilanteella. En tiedä häiritseekö se miestäni, ei oikeastaan edes kiinnosta, koska siinäpä se lörppä on, häiritsi tai ei.
Kyllä mä uskon, että voit löytää vielä mukavan ihmisen elämääsi. Ehkä se ei tapahdu ihan vielä, mutta varmasti jossakin vaiheessa. Miehesi tehköön mitä huvittaa, elä sinä tyytyväisenä tätä päivää.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 18:12"]
Voiko joku joskus vielä rakastua minuun..?
Mies jätti minut parikymppisen nuoren naisen vuoksi ja perusti uuden perheen heti.
[/quote]
Hei! Tuntuu pahalta kuulla, että olet tullut jätetyksi tuolla tavalla. Älä kuitenkaan unohda, että olet arvokas, rakas ja ainutlaatuinen ihminen :) ja sitä ei muuta edes miehesi teko sinua kohtaan.
Voisitko ehkä ajatella, että nyt sinulla olisi aikaa vahvistua myös sisäisesti - yksin ollessa moni saa aikaa vähän pohtia itseään ja elämäänsä. Kuka olen ja mitä tarvitsen? Mihin oikeastaan uskon ja luotan elämässä?
RAKKAUS on se suuri asia, jota otsikko kertoo sinun kaipaavan. Itse luotan siihen, että sinua ja meitä kaikkia rakastetaan, vaikka emme sitä tiedostaisi. Silloinkin, kun läheinen ihminen ei enää rakastakaan. Tuo suurempi, pysyvämpi rakkaus voi saada näkemään elämän ja oman itsenkin ihan uudella tavalla: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
http://www.healingrooms.fi/?sid=100
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:25"]Olet kyllä todella pinnallinen ja kova marisemaan tuon ikäiseksi. Eiköhän miehetkin jo toivo naiselta tuossa vaiheessa jotain muutakin kuin itsensä katselua peilistä.
[/quote]
:-) kyllä uskon, että musta muuta myös löytyy, ainakin ystäviä on paljon... ex vielä haavoitti, että olethan sä kasvoilta paljonkin kauniimpi, kuin mun nykyinen. ..
Ap
Taitaa suurin ongelma olla korvien välissä. En näe mitään estettä miksi ei voisi seurustella(jos olet muuten fiksu). Miehesi sai nuoren vaimon. Se kertoo vain sitä, että olet jollain tavoin viehättävä kun mies vietti sinun kanssa kaikki nämä vuodet. Tuskin olisi ollut yhdessä muuten näin pitkään. Selvitä se leikkaus niin saat asian pois mielestä, kävit siellä tai et.
Kyllä suhun voi rakastua joku, joka on yhtä pinnallinen ja tuijottaa vain leikkauksen jälkeistä mahassi. Sotten voitte onnellisesti yhdessä molemmat tuijotella sitä ja ihmetellä, miten ihanaa elämä onkaan kun maha on kirurgisesti korjattu!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:15"]
Kyllä suhun voi rakastua joku, joka on yhtä pinnallinen ja tuijottaa vain leikkauksen jälkeistä mahassi. Sotten voitte onnellisesti yhdessä molemmat tuijotella sitä ja ihmetellä, miten ihanaa elämä onkaan kun maha on kirurgisesti korjattu!
[/quote]
:( Ymmärrän asenteen, mutta tämä on iso itsetunnon ongelma minulle tällä hetkellä. Toisaalta - enhän itsekään vaadi mieheltä täydellisyyttä. Mutta mikä vaikutus tällä on mm. seksielämääni, itsetuntooni etenkin tällaisen eron jälkeen. :(
Olen siis juuri niitä naisia, joita täällä parjataan, jotka näyttävät vaatteet päällä hyvältä, mutta kun riisuunnun... :P En ole uskaltautunut harrastamaan seksiä vielä kenenkään kanssa eroni jälkeen :(. Erosta nyt reilu 1.5v
ap