Lapseni sai 7,6 keskiarvon. Olen niin ylpeä!
Lapsella dysfasia ja adhd-tyyppistä oirehdintaa. Eka- ja tokaluokan kävi erityisluokalla. Kolmas- ja nelosluokan kävi normaaliluokan tuettuna. Vitosella ei enää erityistä tukea. Nyt kutosella hoitanut koulun täysin normaalisti itse, ilman mitään tukitoimia, käytösnumero on hyvä ja keskiarvokin täysin normaali. Nyt kun saisin lapsen vielä tekemään koulun eteen enemmän kuin ihan ehdottoman minimin, niin johan hän hätyyttelisi kiitettävän rajaa. =)
Kommentit (9)
Onnea!! Itse en ole vielä "uskaltanut" laskea tarkkaa keskiarvoa, tuota samaa luokkaa taitaa olla lukihäiriöisellä tyttärelläni. Englannin opiskelussa saa tukea, muuten on pärjännyt muiden matkassa. Murrosiän kuohut sekoittaa jo kuvioita (7 lk siis loppui) mutta eiköhän tässä pari vuotta vielä sinnitellä, pääsis sitten jonnekin hyvään ammattikouluun!
Tosi hieno juttu:) Lapsellasi lienee hyvät kotiolot, josta ponnistaa elämään.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:37"]
Mun lapsella 9.5!
[/quote]Upea tulos! Onnea lapselle! ap
Mielenkiinnosta kysyn: miksi joku alapeukuttaa tällaista viestiä?
kateellisen ilveilyä...
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 18:21"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 18:21"]
[/quote]
Voi osua vahingossakin, varsinkin jos lukee kännykällä.
Mun 8-luokkalaisilla oli aivan sama ka kuin sinun lapsellesi. ÄO 116, ei keskittymisongelmia ja joihinkin aineisiin aina panostaa, esim. kemiaan. Opettajat pitävät häntä fiksuna ja hyvänä oppilaana.
Olen kovasti toivonut, että saisi nostettua arvosanat edes käsin yläpuolelle. Toisaalta hänen koulupolkunsa alkoi vähän huonosti, kun kävi ensimmäisen luokan Steiner-koulussa, ja senkin jälkeen on ollut vaikka minkälaisia luokkia. Vasta yläasteelle pääsi hyvään kouluun.
5-luokkalaisellani ka oli 8,7 ja Mensan testistä oli saanut 113. Hän on ollut aina tasokkaassa koulussa.
Kiva kuulla. Toivottavasti lapsellasi on kiva kesäloma. Ensi syksynä sitten samalla asenteella eteenpäin.