Elegantti/ klassinen elämäntapa tavoitteena
Pukeutuminen: Ralph Lauren pikeet/ neuleet, Burberry huivi/ trenssi/ tikkitakki, Louis Vuitton monogram laukkuja/ lompakko/ huivi
Sisustus: Riviera Maison huonekalut / rottinkituotteet, Howard sohva, Lexington sisustustuotteet, Gant tekstiilit
Mitäs muuta tarvitsen tämän kulissin ylläpitämiseen.. Koiran, hevosen, porche.. hmm
Kommentit (16)
2 ehdotuksiin ei ihan tavallinen ihminen helposti yllä, eli jos perus varainnoilla tuota elämäntapaa tavoittelet, olen länsiylämaan terrierin kannalla. sille burberryn valjaat, ja sitten koirien rattaat. hevonen on iso plussa. autoa en hankkisi, ajele taksilla.
Mun huomio kiintyy näihin seikkoihin: Kauniit ja tyylikkäät, hyvin kasvatetut lapset. Hienostunut puhetapa mutta ystävällisen lämpimät silmät. Asunut useassa maassa ja osaa keskustella niistä sekä kotimaastaan ilman negatiivista ja arvostelevaa sävyä. Suku ja perhe ovat tärkeät.
Vaatetuksessa tulee mieleen että on pukeutunut oikean kokoisiin vaatteisiin, miehillä ei paidat kiristä ja naisilla mekon helma pysyy alhaalla ilman jatkuvaa kiskomista:) Kengistä paljastuu totuus viimeistään.
Siis mitä ihmiset saavat siitä, että esittävät jotain sellaista, mitä eivät oikeasti ole? En ymmärrä, millainen ihminen arvottaa itseään ja muita jonkin vaatemerkin tai rottinkihuonekalujen perusteella.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 18:02"]Siis mitä ihmiset saavat siitä, että esittävät jotain sellaista, mitä eivät oikeasti ole? En ymmärrä, millainen ihminen arvottaa itseään ja muita jonkin vaatemerkin tai rottinkihuonekalujen perusteella.
[/quote]
No mutta hyvänen aika, totta tokihan gantin pikeeni kertoo minusta kaiken oleellisen.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:58"]
Kengistä paljastuu totuus viimeistään.
[/quote]
Mitä kengistä saa selville ihmisestä?
Eli kyseessä on automaattisesti kulissi, jos elää noin? Mikä kulissi? Eikö ihminen voi olla onnellinen jos pukeutuu klassisesti, koti on kauniisti sisustettu ja lemmikit sopii sisustukseen?
itsehän olen täysin wt, mutta kysynpähän kuitenkin.
Muista opiskella siro liikehdintä puutarhakutsuja varten.
Ei tossa ole mitään eleganttia tai klassista. Kolhoa kallista tusinatavaraa.
Elegantiksi ei tee pelkkä pukeutumis- tai sisustustyyli, pitää osata tehdä ja harrastaa, ajatella ja suhtautua asioihin ja muihin ihmisiin tyylikkäästi. Harjoittelu toki auttaa, mutta kaikkea ei voi harjoitella, joistakin ei saa enää aikuisiällä elegantteja rahalla eikä (itse)kasvatuksellakaan. Silti kannattaa aina sivistää itseän, jos on kyky reflektioon, tuloksia kyllä syntyy ja paras ilohan siitä on itselle.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:15"]
Sisustus: Riviera Maison huonekalut / rottinkituotteet, Howard sohva, Lexington sisustustuotteet, Gant tekstiilit
[/quote]
Mitähän klassista näissä on?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:15"]
Mitäs muuta tarvitsen tämän kulissin ylläpitämiseen.. Koiran, hevosen, porche.. hmm
[/quote]
No blogin!
Mmm..tunnen nummien tuulenvireen kasvoillani, villihanhien ylittäessä kohta tummenevan elokuisen taivaan.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 18:02"]Siis mitä ihmiset saavat siitä, että esittävät jotain sellaista, mitä eivät oikeasti ole? En ymmärrä, millainen ihminen arvottaa itseään ja muita jonkin vaatemerkin tai rottinkihuonekalujen perusteella.
[/quote]
No mutta hyvänen aika, totta tokihan gantin pikeeni kertoo minusta kaiken oleellisen.
[/quote]
Niinhän se kertookin
Hienostunut ihminen osoittaa olevansa kiinnostunut muista, ei halua järkyttää muita jutuillaan koko ajan ja osoittaa kunnioitusta.
On tärkeätä osata olla hiljaa ja istua ryhdikkäästi. Sitä en itse kyllä osaa, ja olen harmissani siitä. Pelkään olevani moukka.
Dark academia voisi olla sinun juttu.
Täältä keskustelusta löydät varmasti kaikki puuttuvat osaset uskottavan ylellisen ja elegantin elämäntyylin rakentamiseen. Tässä minun visioni:
Kartano, tallit ja laajat hoidetut tilukset tilanhoitajineen, puutarhureineen ja palvelusväkineen sekä isäntäväelle koulutettu henkivartija/autokuski.
Autot Rolls Royce, Bentley yms.
Hevosia: lapsille ponit, aikuisille lämminveriset ratsut
Koirat: pari noutajaa lemmikeiksi ja muutama raivohullu dobermanni vartioimaan taloa. Pari murjottavailmeistä rotukissaa voi olla, jos imago vaatii sen.