Tämän vuoden paras joululahjasi
Mikä joululahja ilahdutti erityisen paljon Sinua?
Kommentit (7)
Sain äidiltäni lahjaksi tarjoiluastioita, joita olen itse yrittänyt jo pidempään hankkia, mutta en ole löytänyt. Toinen mahtava "lahja" oli se, että miehelleni hankkima lahja osui aivan nappiin, ja oli hänelle oikeasti mieleinen :) Tämä ilahdutti minua tänäjouluna melkeinpä enemmän kuin mikään muu.
Sain mieheltäni Kalevala korun, jota olin pitkään halunnut, mutten milloinkaan raskinut itse sitä ostaa.
Jostain kumman syystä, mies sitten vihdoin viimein tänä jouluna oli sen lahjaksi ostanut.
Suoraan sanottuna olin mykistynyt.
Kai tämä rankka koronavuosi, joka vaati sekä töissä että kotona perhe-elämässä tavallista enemmän joustamista, sopeutimista ja organisoinita, jotenkin sitten hellyytti miehen ja hän halusi ilahduttaa minua, kauan toivomallani lahjalla.
Hyvää loppuvuotta kaikille palstalaisille.
Paras lahjani oli nähdä kuinka kaikki teinimme tykkäsivät lahjoistamme!
Omista lahjoista valinta helppo. Salmiakki (se oli ainoa toiveeni ja saamani lahjani).
Sukulaiseni tekemät todella kauniskuvioiset lapaset
ja keittiöveitsi mitä olen kauan himoinnut, mutten hennonut ostaa, kun en kokki ole kuitenkaan ( harrastelija vain)
Ihaninta joulussa oli tai joka illassa on kun 3 vuotias poika sanoo "minä rakastan sinua". Itse en lahjoista piittaa enkä niitä halua. Lapsen ilo on parasta
Tällainen hyvänmielen-ketju kaipaa nostoa :)
Oma ehdoton ykkönen oli leivänpaahdin ja laadukas appelsiinimarmeladi (Mrs Bridges marmelade).
Rakastan paahtoleipää aamuisin ja edellinen hajosi kauan aikaa sitten.
Olin todella ilahtunut!