Naisystäväni 19v poika käy luonani muhinoimassa
pari kertaa viikossa ,kaikki alkoi ihan yllättäen vuosi sitten,nyt ei osata enää lopettaa, olen 48vuotias rehevä nainen , poika käy tosi kuumana aina kun tulee veirailulle. Ei muuta, mutta toivottavasti ystäväni ei saa tietää. Mutta eihän tää kiellettyä ole ?
Kommentit (25)
Hyi vittu, se voisi olla oma poikasi. Kiihottuu pikkupojista!
Itse muistan nuorempana kuinka kiva oli päästä aikuisen naisen "kyytiin" . Mitä isompi peräsin ja suuremmat hinkit sen parempi. Sai paiskoa takaapäin sydämensä kyllyydestä ja samalla läiskiä kankulle vauhtia...pidätkö takaapäin ajosta? M29
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:34"]
Hyi vittu, se voisi olla oma poikasi. Kiihottuu pikkupojista!
[/quote]
Tämä sai pelkkiä alapeukkuja, mutta mitä jos sukupuolet olisivat toisinpäin? Poliisia oltaisiin jo kutsumassa...
aaah ,tänään oli taas se päivä ,että poika kävi vierailulla ...
mikäs siinä ,ei kait toi ole niin harvinaista.
Onhan näitä vastaavia tapauksia, siinä hormonit vie kumpaakin, vähän eri syistä mutta kuitenkin. Eikä se ole kiellettyä, ei. Mutta jos omia lapsiasi pyörii samoissa piireissä tuon 19 v. kanssa, he voivat joutua noloon tilanteeseen. Hän kun tuskin osaa/välittää pitää suutansa kiinni "herkusta 48 v. hoidostaan"...
Läskilotinat kilvan huokaavat ja kannustavat. Annas olla jos mies tuon ikäisenä panee noin nuorta neitoa. Sitä lynkkauksen määrää ja kivittämisen kiihkoa.
Mä jo ajattelin, että täällä karvainen äijä köyrii muijansa teinipoikaa.
Miksi käytät sanaa naisystävä jos puhut kaveristasi? Naisystävä=puoliso
ei noin tyhmää ihmistä voi olla olemassa! sataako siellä Porvoossa?
Minkälaista kyytiä poitsu saa ? tykkäätkö ottaa suihin?
jonkun puutteessa olevan yh:n toiveunta.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 15:44"]
Oi kuinka ihanaa. Nauti.
[/quote]
täysin rinnoin :)