Vanhenin ulkoisesti stressin takia
Vanhenin ulkoisesti 10-20v kovan stressin ja järkytyksen takia.
Nyt kun asiat on aika hyvin taas, on kiinnostusta ajatella omaa itseä. Olen taas aloittanut urheilun mutta mitä muuta voisin tehdä että vähän enemmän näyttäisin ikäiseltäni. Ihoni on erittäin kuiva ja ryppyinen sekä tukkani harmaantui sekä tummui rajusti. Olin ennen vaalea. Vinkkejä kaivataan
Kommentit (4)
Terveellinen ruokavalio ja ulkoilu ja kunnollinen yöuni. Nuoruutta ei tosin saa millään takaisin. Mä vanhenin vasta 50+. Siihen asti näytin noin 20 vuotta suunnilleen samalta.
Vierailija kirjoitti:
Käy kampaajalla, kosmetologilla ja laihduta, jos on liikakiloja. Silmäpussit saa pois nukkumalla kunnon yöunet. Jätä tupakka ja alkoholia vain viikonloppuisin, jos silloinkaan. Ruokajuomaksi juo vettä. Iho kirkastuu tErveistä elintavoista.
Kiitos vinkeistä. Toteutan nuo asiat paitsi en ole koskaan tupakoinut enkä käytä alkoholia,,, onneksi.
Tutustu eri ravintolisiin. Esim. Kollageeni hyvä iholle. Juo riittävästi vettä. 🙂 Pätkäpaasto tuntuu nuorentavan ainakin omaa ulkomuotoani
Käy kampaajalla, kosmetologilla ja laihduta, jos on liikakiloja. Silmäpussit saa pois nukkumalla kunnon yöunet. Jätä tupakka ja alkoholia vain viikonloppuisin, jos silloinkaan. Ruokajuomaksi juo vettä. Iho kirkastuu tErveistä elintavoista.