Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhenin ulkoisesti stressin takia

44v näyttää 60v
28.12.2020 |

Vanhenin ulkoisesti 10-20v kovan stressin ja järkytyksen takia.
Nyt kun asiat on aika hyvin taas, on kiinnostusta ajatella omaa itseä. Olen taas aloittanut urheilun mutta mitä muuta voisin tehdä että vähän enemmän näyttäisin ikäiseltäni. Ihoni on erittäin kuiva ja ryppyinen sekä tukkani harmaantui sekä tummui rajusti. Olin ennen vaalea. Vinkkejä kaivataan

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kampaajalla, kosmetologilla ja laihduta, jos on liikakiloja. Silmäpussit saa pois nukkumalla kunnon yöunet. Jätä tupakka ja alkoholia vain viikonloppuisin, jos silloinkaan. Ruokajuomaksi juo vettä. Iho kirkastuu tErveistä elintavoista.

Vierailija
2/4 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruokavalio ja ulkoilu ja kunnollinen yöuni. Nuoruutta ei tosin saa millään takaisin. Mä vanhenin vasta 50+. Siihen asti näytin noin 20 vuotta suunnilleen samalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kampaajalla, kosmetologilla ja laihduta, jos on liikakiloja. Silmäpussit saa pois nukkumalla kunnon yöunet. Jätä tupakka ja alkoholia vain viikonloppuisin, jos silloinkaan. Ruokajuomaksi juo vettä. Iho kirkastuu tErveistä elintavoista.

Kiitos vinkeistä. Toteutan nuo asiat paitsi en ole koskaan tupakoinut enkä käytä alkoholia,,, onneksi.

Vierailija
4/4 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu eri ravintolisiin. Esim. Kollageeni hyvä iholle. Juo riittävästi vettä. 🙂 Pätkäpaasto tuntuu nuorentavan ainakin omaa ulkomuotoani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän