Ihoni on pintakuiva. Ehdota paras cocktail!
Kasvojeni iho on pintakuiva. Suihkun jälkeen iho on kireä, otsa hilseilee. Käytän cliniquen kosteuttavaa kasvovoidetta päivittäin, mutta silti on koko ajan tunne siitä, että iho ei ime kosteusvoidetta vaan jää ns. Ihon pinnalle ja rullautuu meikkivoiteen alla.
Mitä tuotteita käytät? Mikä olisi paras kompo herättämään iho vastaanottamaan kosteutta?
Kommentit (17)
Gin tonic, siinä on klassinen kombo. Vähentää ainakin minulla kireyttä huomattavasti.
Tom Collins on oma lemppari, mutta valkovenäläinenkin menee
Minulla auttoivat The Ordinaryn erilaiset happokuorinnat. Kun olin jonkin aikaa käyttänyt tuotteita säännöllisesti, loppui ihon hilseily ja se alkoi imeä itseensä kosteuttavia tuotteita.
Xylidermi ensin pohjalle kosteuttamaan ja sitten voide päälle pitämään se kosteus siellä.
omalle iholle sopiva perusvoide. kaikenlaisten kasvovesien sun muiden käytön lopettaminen.
voihan sitä toki työntää kymmeniä tai satoja euroja kosmetiikkafirmojen ihmevoiteisiin ja seerumeihin jos tahtoo mutta ei mun iholla ole koskaan toiminut mitkään ammattilaisten ohjeiden mukaan ostetut kalliit tuotteet yhtään paremmin. Tyhmä olin kun rahani niihin haaskasin
Ohuemmasta paksumpaan on hyvä ohjenuora, jolla pääsee alkuun tässä asiassa: ensin iho puhdistetaan, ja sen jälkeen hoitotuotteet levitetään kevyemmästä alkaen kohti rasvaisempia voiteita. Peruskemia astuu mukaan tässä: rasvaisemmat tuotteet sisältävät öljyjä, joiden läpi vesipohjaiset tuotteet eivät pääse sitten millään imeytymään. Juoksevaa seerumia on siis ihan turha levitellä kosteusvoiteen päälle, tai kosteusvoidetta ihoöljyn päälle.
Levitä ihonhoitotuotteet tässä järjestyksessä
Puhdistus (puhdistustuote + kasvovesi, kuorinta)
Tehohoito (seerumi, hoitoampullit, silmänympärysvoide)
Kosteutus (kosteusvoide, ihoöljy)
Suojaus (aurinkorasva, suojaavat voiteet)
Peittäminen (meikki) 
Aloita siis painelemalla kosteuttavaa kasvovettä kosteusvoiteen alle.
Et tarvitse kun yhden hyvän kosteuttaja. Kokeile Vichyn Supreme kasvovoidetta. Auttoi minun pintakuivaan vaihdevuosi-ikäiseen ihooni.
Mulla auttoi samaiseen vaivaa Whamisan tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Aloita siis painelemalla kosteuttavaa kasvovettä kosteusvoiteen alle.
Minulla kuivatti kasvovesi entisestään,.vaikka oli olevinaan kosteuttavaa.
Spermaa!! Lastit naamalle niin iho kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Spermaa!! Lastit naamalle niin iho kiittää.
Aaah, spruiiitss! Omalle naamalle meni.
Dry Martini. Oliivilla. Sisäisesti.