Onko sinulla koskaan hajonnut rintsikat ?
Niin sanotusti pahassa paikassa yllättäen , on varmaan isorintaisten ongelma ?
Jos on niin missä ja mikä on rintsikoittesi koko ?
Kommentit (8)
Lukiossa vanhojentanssiharkoissa. Mulla oli pitkähihainen t-paita, tiukahko ja yhtäkkiä rintsikoiden hakanen vaan napsahti poikki. Repesin täysiä ja tapaus herätti vaan huumoria. Vaikka rintani olivat pienehköt, paisuivat ne tapauksen johdosta teinipoikien mielissä kauheiksi meloneiksi. Paistattelin tässä huomiossa aika pitkään.
Hajosi kerran kesken työpäivän, kun hakaset pettivät. Olin silloin tarjoilija. C85.
Ne saatanan kaarituet puhkaisee joskus kankaan ja lähtee liukumaan kainaloon/kaulaa kohti. Aika kivulias juttu jos joutuu sitten loppupäivän varomaan sitä terävää metallia, ettei raavi ihoa kovin pahasti. Mulla hajoaa kaikki rintsikat näin.
F80
Mä niin vihaan kaarituellisia, en enää osta niitä ja vanhoista olen vetänyt metallit pois.
Mulla teininä hajosi. Oltiin isolla porukalla viettämässä uutta vuotta, ja pojat päätti ampua raketteja suoraan kohti. Joku kipinä sitten suoraa takin kauluksesta sisään ja rintsikat tissien välistä keskeltä poikki. Mulla oli silloin jo F-koon tissit ja pojilla oli hauskaa (onneksi oli takki päällä ulkona ettei kovin paljaana tarvinnut olla).
Muuten hajoaa mulla myös aina noin, että ne raudat tulee joko ksinalosta tai tissien välistä kankaan läpi. Helvetin kivuliasta kun saa välillä kaivaa niitä raudan päitä tissin ihon sisältä.
Edelleen koko 70F
Ei.
Kaarituetkaan eivät ole tulleet ulos enää sen jälkeen kun aloin pestä rintsikat erikseen alusvaateohjelmalla enkä muun pyykin mukana.
Ei ole. Kyllähän niitä hakasia irtoaa, mutta jos yksi irtoaa, niin 1-2 pitää kiinni.
E70