Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tää talvi on näin väsyttävä?!

Vierailija
28.12.2020 |

Nukun hyvin, käytän kirkasvaloa, käyn lenkillä, syön hyvin jne. elämäntavat on ok, mutta jostain syystä en vain jaksa. Joka päivä ja koko ajan väsyttää. En edes ole ainoa kun kaikkia muitakin ympärillä tuntuu väsyttävän. Aiheutuuko koronan pelosta näin lamaannuttava väsymys? Miten olette itse kokeneet?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin onnellinen kun en ole töissä. En pysy millään hereillä!

Vierailija
22/32 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain kuulla niiden syksyä ja talvea rakastavien ratkiriemukkaita viestejä siitä miten pitäisi taas "nauttia" viltin alla olosta, ihanasta pimeydestä ja kylmistä lenkkisäistä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Etelässä vielä lumetonta niin lonkeron harmaalla säällä mennään. Väsymys tulee varmasti myös siitä että ei pääse huvittelemaan normaalin tapaan (tapahtumiin jne). Tulee nähtyä vähemmän kavereita ja sukulaisia.

Terkut Vihdistä - Täällä on ihan kivasti LUNTA, joka on ihanaa!

Missä E-Suomessa ei ole lunta?

Vierailija
24/32 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vain kuulla niiden syksyä ja talvea rakastavien ratkiriemukkaita viestejä siitä miten pitäisi taas "nauttia" viltin alla olosta, ihanasta pimeydestä ja kylmistä lenkkisäistä. Ap

Tässä kuulet, nytkin takassa tuli ja glögiä lasissa, lomaa 11.1.2021 saakka, jonka jälkee etätyöpakko jatkuu maaliskuuhun saakka, eli vuosi tulee täyteen. En kaipaa mihinkään, vaan olen viihtynyt koko vuoden oikeinkin hyvin kotonani.

Vierailija
25/32 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuulet, nytkin takassa tuli ja glögiä lasissa, lomaa 11.1.2021 saakka, jonka jälkee etätyöpakko jatkuu maaliskuuhun saakka, eli vuosi tulee täyteen. En kaipaa mihinkään, vaan olen viihtynyt koko vuoden oikeinkin hyvin kotonani.

No oletko nauttinut lenkkisäistä? Itse käyn kyllä tunnin päivittäin ulkona reippaalla kävelyllä jos en muuta tee. Glögiä en kyllä juo kun hirveästi kilokaloreita siinä ja takkaa ei kerrostaloasunnossa ole. Sekin on kyllä yksi energiasyöppö ja aika turha. Sauna toisi enemmän iloa välillä, mutta suurimman osan ajasta sekin vie vain energiaa.

Kai täällä osaa kommentoida joku sellainen joka oikeasti nauttii tuosta pimeydestä _ulkona_ ulkoilun muodossa käpertymättä sisätiloissa viltteihin?

Vierailija
26/32 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ihan sama homma... sateinen marraskuu ja siihen perään tuhruinen joulukuu... väsyttää ja energiatasot nollassa! En muista että edellisinä talvina olisin ollut näin väsynyt. Ehkä koronallakin on tekemistä asian kanssa 😟

Sama täällä, jotenkin poikkeuksellisen raskaat energiat olleet meitä piinaamassa koko loppuvuoden ajan. En ollut vuosi sitten yhtä rättiväsynyt, tällä kertaa joulukuu on mennyt koomaillessa ja kevään valoisaa aikaa odotellessa. Onneksi siihen ei ole enää pitkälti.

Vierailija
27/32 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava talvi. Miettiikö nää takanomistajat ikinä sitä, että valtaosa asuu pienissä asunnoissa?

Vierailija
28/32 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei: mä RAKASTAN kylmyyttä ja pimeyttä ulkona, kun saa ulkoilla raikkaassa säässä.🌬 Ja ne kotoisat viltin alla oleilut kynttilänvalossa...AAH!🕯

Vierailija
29/32 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös enerhmgiat ollu alhaalla. Rakastan naista, joka ei rakasta mua. Vitu##aa vaan.

Vierailija
30/32 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä liittyykö mitenkään asiaan, mutta jos lataatte puhelimeenne spectographin niin kaikkialla kuuluu tasainen vähän yli 17Khz ääni 57-58db voimakkuudella, puheäänen tasoa. Kuulostaa siltä kuin korvat soisi nonstop.

Vierailija
31/32 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 5G säteily ja korona-aivopesu mikä vasyttää.

Vierailija
32/32 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin väsynyt, etten jaksa enää edes ajatella asiaa. Pimeys ja harmaus masentaa ja tietysti tämä korona ja pakollinen yksinäinen etätyö lannistaa.

Vuosi jo kohta mennyt elämästä ihan hukkaan. Mihinkään en ole päässyt, ketään en ole tavannut. Sosialainen elämä on ihan nollissa.

Päivän tai viikon kohokohta on se kun keksin, että tilaanpas taas zalandolta jonkun rytkyn kokeiltavaksi. Jota en sittä pääse missään kuitenkaan käyttämään kun en mene minnekään, enkä tapaa ketään.

Tämä. En edes enää yritä piristyä. Rajansa tällä ankeudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme