Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koti puhtaaksi Oy, Tampere - kokemuksia?

Vierailija
28.12.2020 |

Tämän vuoden puolella on useaan kertaan haettu työntekijöitä heidän toimistolleen Tampereelle. Mielenkiinnosta olen itsekin hakenut joskus paikkaa, mutta hälytyskellot soi, kun siellä tuntuu vaihtuvuus olevan aika suurta. Mikähän tuohon mahtaa olla syynä? Huomasin, että nyt on taas paikka auki, tällä kertaa toimistoassistentin työhön.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koti putsattiin valkoisella pakettiautolla liikkuneiden liettualaisten toimesta.

Vierailija
2/122 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, mutta ehkä siellä tilanne nykyään ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan suosittele. Kiiltokuvamainen kyllä ulospäin, mutta esimiehet on kyllä todella kieroa sakkia..

Vierailija
4/122 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemuksia. Kevään koronapiikin aikaan he soittivat ja tarjosivat palveluja. Kysyin, että ovatko joutuneet lomauttamaan työntekijöitä, silloin sanoi, että eivät ole vielä lainkaan. Uskoo ken tahtoo. 

Käsittääkseni siivousalalla on yleisesti suuri vaihtuvuus, koska kokemattomat hakevat "helppoa" työtä eivätkä sitten jaksa tehdä. En laittaisi siis yhden firman piikkiin. 

Vierailija
5/122 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän koti putsattiin valkoisella pakettiautolla liikkuneiden liettualaisten toimesta.

Kuulostaa hyvältä :) Tuliko puhdasta?

Vierailija
6/122 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotöistä alalla en tiedä yhtään, mutta pääsääntöisesti kotisiivouspuolella on todella iso vaihtuvuus työntekijöissä. Siivousalan ammattilaiset suosii muunlaisia siivoustöitä ja kotisiivoojilla on harvoin alan koulutusta. Se onkin monelle vain välivaihe ja vaihdetaan muuhun työhön kunnes sellaista löytyy. Tämä vain yleisesti kotisiivouksesta, tästä firmasta ei kokemusta.

Vierailija
7/122 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain siistijänä kokemusta kyseisestä yrityksestä, enkä voi suositella sen perusteella. Julkisuuskuva aivan eri kuin todellisuus. Jokaisella on tietysti subjektiivinen näkemys parhaasta työpaikasta. Itselleni kyseinen yhtiö ei sitä ollut.

Vierailija
8/122 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jkl? Liikutaanko oikeasti bussilla välineiden kanssa, jos ei ole itsellään ajokorttia? Millaisia työvuoroja, palkkaus, työpäivät? Onko tosi raskasta työtä? Saattasin hakea kesätöihin ko. lafkaan.

Vierailija
9/122 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä firmasta työpaikkana mitään, mutta siivoukseen olin äärimmäisen tyytyväinen. Tilattiin sieltä ikkunanpesu kerrostaloasuntoon keväällä, suomenkieliset siivoojat (kaksi nuorta naista) pesivät ikkunat ripeästi ja aivan täysin virheettömän puhtaiksi. Ihan erilainen kokemus kuin Freskalta, josta tilattiin vanhan asunnon loppusiivouksen yhteyteen ikkunanpesu, ja se oli vuokra-asunnon loppusiivoukseksi riittävän hyvä, mutta omassa asunnossa en olisi tyytynyt siihen ikinä. 

Vierailija
10/122 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noi tuntopalvelun arvioinnit kyseisesti firmasta on jo niin läpinäkyviä

Vierailija
11/122 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites jkl? Liikutaanko oikeasti bussilla välineiden kanssa, jos ei ole itsellään ajokorttia? Millaisia työvuoroja, palkkaus, työpäivät? Onko tosi raskasta työtä? Saattasin hakea kesätöihin ko. lafkaan.

Ainakin pääkaupunkiseudulla raahataan ja tarvotaan välineiden kanssa säällä kuin säällä julkisilla. Aikataulut tiukkoja, taukoja ei juuri ole, ellet kiistele niistä. Eväät syödään bussissa/ratikassa/metrossa samalla, kun katsot reittioppaasta reittiä, missä jäädä pois. Palkka lähes tes minimi. Tekisin työtä vain jos ei mitään muuta elatuskeinoa olisi. Siistijöiden arvostus täys zero.

Vierailija
12/122 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua itsellesi yhtä "kantapään kautta" kokemusta lisää, niin jätä välistä.

Vierailija
13/122 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin vaivalloisen kuuloista jos julkisilla pitää liikkua. Maksetaankohan näissä töissä palkkaa siirtymistä...

Vierailija
14/122 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae kaupungille, työ on järkevää ja siitä maksetaankin.

Vierailija
15/122 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulle olis liian stressaava to bussilla hyppiminen ja olen suuntavaistoton muutnekin:p eikä tuo kiirekään kuulosta hyvältä, kun olen jo sairas ja tarviisin mahdollisimman vähän stressaavan työn ja taukoja todellakin pystyä pitämään, ehkä koitan sit etsiä vaan muuta vaqikka sit työkokeilun kautta ennemmin

Vierailija
16/122 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulle olis liian stressaava to bussilla hyppiminen ja olen suuntavaistoton muutnekin:p eikä tuo kiirekään kuulosta hyvältä, kun olen jo sairas ja tarviisin mahdollisimman vähän stressaavan työn ja taukoja todellakin pystyä pitämään, ehkä koitan sit etsiä vaan muuta vaqikka sit työkokeilun kautta ennemmin

Huvä päätös.

Vierailija
17/122 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemuksia. Kevään koronapiikin aikaan he soittivat ja tarjosivat palveluja. Kysyin, että ovatko joutuneet lomauttamaan työntekijöitä, silloin sanoi, että eivät ole vielä lainkaan. Uskoo ken tahtoo. 

Käsittääkseni siivousalalla on yleisesti suuri vaihtuvuus, koska kokemattomat hakevat "helppoa" työtä eivätkä sitten jaksa tehdä. En laittaisi siis yhden firman piikkiin. 

Sosiaalisessa mediassa kerrotaan mitä kerrotaan, ja näköjään asiakkaille vielä oma tarinansa. Ainakin Tampereen seudulla n. puolet henkilöstöstä lomautettiin max.2kk ajaksi, osaa pyydeltiin välissä töihin toki..

Joku tossa myös kysyi matkojen maksuista, niin siirtymät kyllä maksetaan. Välillä on siirtymät asiakkaiden välissä niin nafteja, ettei tauoille jää aikaa. Tai jos revitään aikaa niin myöhästyt seuraavalta asiakkaalta, jne.

Jos taas matkaan meneekin lyhyempi aika ja menet seuraavalle asiakkaalle etuajassa niin sitäkään ei katsota hyvällä.. 🤷

Vierailija
18/122 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon ollu firmassa töissä pitempään jo ja tykkään. Maksetaan tietenki matkoissa. Vähän aspergeria luonteessa omaavana tykkään että ohjeistukset on tarkat. Esim tuosta taukoasiasta sanotaan selkeästi että miten sen kanssa toimitaan. Kaikkia ei voi miellyttää kuten tämä ketjukin osoittaa, ja harmistuneet tulee huutelemaan kun eivät pärjänneet vaativassa työssä.

Vierailija
19/122 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lomautus.. kysyin tänään kun tekstin perusteella vaivasi niin ei ole puolia lomautettu kuulema todellakaan. Koko firman 250 työntekijästä noin 20 jotka riskiryhmään kuului, muutama vaan sellanen jotka ei ois halunneet. Periaateärsytys valehtelemisesta, tiedoksi että ip osote varmasti saadaan selville tarvittaessa.

Vierailija
20/122 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie työskentelin Tampereella täällä aikoinaan vuoden kuukauden ajan kunnes opiskelut koitti. Voin sanoa että oli kyllä kivoinmista työpaikoista missä oon ollut ja taidan ensikesäksi hakea takaisin kesän ajaksi..:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän