Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökyläily -olenko liian vaativa?

Vierailija
31.05.2014 |

Hei! Olen 17-vuotias tyttö, joka kaipaa avautumiskanavaa.

Haluaisin siis kaverin luokse yökylään. En poikaystäväni vaan yläasteen aikaisen luokkakaverin luokse. Tämä tyttö asuu omassa asunnossaan kaupungin teollisuusalueella. Tosin hän asuu 400 kilometrin päässä (kiitos meidän muuttomme).

Äitini ei kuitenkaan ole suostunut päästämään minua (asun siis vielä kotona), ja tiedän että hän saa päättää melko paljon menojani, koska olen vielä alaikäinen. Tämä kuitenkin tuntuu mielestäni epäreilulta, sillä nuorempi sisareni, joka on 14 vuotta, on saanut olla yökylässä jopa poikaystävänsä joka asuu myös 400 kilometrin päässä, luona! Ei tässä muuten olisi mitään, mutta kun tiedän äitini luottavan minuun enemmän kuin sisareeni. Olen aina tullut kotiin sovittuun aikaan menoistani, sisarellani on saattanut kestää yli kaksi tuntia yliaikaa ilman mitään ilmoitusta. Minä en koskaan ole ryypännyt tai tupakoinut, sisareni on. Minä en koskaan ole varastanut, sisarellani jo rikosrekisterimerkintä oluen varastamisesta. Minä olen neitsyt, sisareni ei. Sisareni todistuksen keskiarvo (vaikka nämähän eivät kerro mitään luotettavuudesta) on 5.7, minun oli 9.0.

Tämä saattaa kuulostaa siltä, että yritän vertaillen saada itseni kuulostamaan oikealta pikkuenkeliltä, ja voin myöntää siihen aina pyrkineeni. Nämä asiat kuitenkin ovat faktoja - ja kaiken lisäksi äitini pitää minun kavereitani paljon vastuullisempina kuin sisareni kavereita.

Vaadinko siis yksinkertaisesti liikaa halutessani kaverini luokse yökylään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mielestäni. Äitisi toiminta sen sijaan ihmetyttää. Tosin en tiedä päästäisinkö sinut reissuun, mutta siskoasi en todellakaan olisi päästänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä