Monelta tänne ilmestyy ensimmäinen todistuksenkehumisviesti?
Kommentit (37)
Kylläse monia harmittaa sekin, että toisten lapset menestyy koulussa... Ihmeellistä!!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 14:27"]Kylläse monia harmittaa sekin, että toisten lapset menestyy koulussa... Ihmeellistä!!
[/quote]
Ei harmita kuin se, että olen se ainoa av-mamma jonka lapsen ka oli 7,6. Ja siinäkin jo nousua viime joulusta.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 09:53"]No minäpä kysyn. Kolmasluokkalaisen toikkarissa kaikki ysejä. Keskinkertainen vai hyvä?
[/quote]
Ei 3-luokalla anneta numeroita, muuten hyvä.
[/quote]
Meidän kaupungissa kolmosen keväällä tulee ekat numerot lukuaineista. Lisäksi on vielä rastit käyttäytymisessä ja huolellisuudessa.
[/quote]
Teidän kaupunki tekee kuten opetusministeriö käskee ja antaa rasti ruutuun todistukset. Sorry nyt vaan.
Mun viidesluokkalainen tyttö sai nyt ensimmäisen numerotodistuksen ja aika hyvän saikin. Lukuaineitten keskiarvo oli 9,4 ja kaikkien aineitten 9,2.
Annoin ihan ilkeyttäni oman luokkani oppilaille heikot todistukset. Eivätpä pääse vanhemmat kehuskelemaan.
T. Opettaja
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 09:53"]No minäpä kysyn. Kolmasluokkalaisen toikkarissa kaikki ysejä. Keskinkertainen vai hyvä?
[/quote]
[/quote]
Meidän kaupungissa kolmosen keväällä tulee ekat numerot lukuaineista. Lisäksi on vielä rastit käyttäytymisessä ja huolellisuudessa.
[/quote]
Teidän kaupunki tekee kuten opetusministeriö käskee ja antaa rasti ruutuun todistukset. Sorry nyt vaan.
[/quote]
Meillä Hki/Käpylä tuli jo kolmosen jouluna muutama nro. Näissä on kai tosi paljon vaihtelua nykyään.
No minäpä kysyn. Kolmasluokkalaisen toikkarissa kaikki ysejä. Keskinkertainen vai hyvä?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 09:53"]No minäpä kysyn. Kolmasluokkalaisen toikkarissa kaikki ysejä. Keskinkertainen vai hyvä?
[/quote]
Loistava. Vaikka kolmosella ne opeteltavat asiat on vielä helppoja lapsillekin.
2 lisää että kyseessä poika. Onko muuten pojilla ja tytöillä eri standardit?
Täällä kiihkeästi odotan kasiluokkalaista poikaani kotiin. Keskiarvo voi olla jopa noussut 7,5:een!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 09:55"]2 lisää että kyseessä poika. Onko muuten pojilla ja tytöillä eri standardit?
[/quote]
No tytöiltä stereotypisesti odotetaan täyden kympin todistusta ja pojalle kelpaa 6 keskiarvo... Näin yleistettynä ;) hieno todistus pojallasi! :)
Odottelen vielä toista kotiin, sitten voin kehuskella
Ei vaan, ei mitään huipputodistuksia, ihan tavallisia ;) Mutta olen tyytyväinen tämän nuoremman todistukseen, parempi kuin omani koskaan.
Ala-aste on nyt sitten meidän perheen osalta ohi :) Hyvä todistus tuli, ei yhtään vitosta ja pari numeroa parantunutkin joululta. Poika kyseessä, ylpeä olen!
Nyt: Valmistuin tavoiteajassa (5 v.) filosofian maisteriksi ja todistuksessa yleisarvosanoina pelkkiä nelosia :) Olen niin ylpeä itsestäni että taidan räjähtää, en ole koskaan saavuttanut mitään läheskään näin hienoa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 09:53"]No minäpä kysyn. Kolmasluokkalaisen toikkarissa kaikki ysejä. Keskinkertainen vai hyvä?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Arvostelu on 3:lla;
Osaa hienosti, hyvä ja opeteltavaa tms.
4:lläkin arvostelu on 1-3.
Meille stipendi ja kaikki erinomaista! Toka lk.
Lukiossa stadissa jossa paljon huippuja, veikkaan että pitkä matematiikka, kemia ja fyke ainakin 10 samoin enkku 10(ei ole koskaan ollut kun 10 peruskoulusta lähtien) biologia 9-10, ruotsi putoaa kasiin. Itse valmistelen itseäni yo juhliin.
Tyttö 5. lk, ka 8,6, ihan ok. Käytös 10, se on aina parasta.
Olet ihan oikeassa 29, tyttö on äitiään parempi koulussa, mutta onneksi äitikin on sentään lääkiksen käynyt ;-) Terkkuja : kateus on kamala tauti.