Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattuiko kukaan olemaan samaan aikaan veitsimiehen kanssa Lidlissä??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin samaan aikaan, ohitin miehen jossain vaiheessa ennen totaalista sekoamista ja päätin pysyä loitolla. Selvä psykoosi, näitä on töissä tullut nähtyä

t. Mielenterveyshoitaja

Vierailija
2/9 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 02:07"]Mä olin samaan aikaan, ohitin miehen jossain vaiheessa ennen totaalista sekoamista ja päätin pysyä loitolla. Selvä psykoosi, näitä on töissä tullut nähtyä

t. Mielenterveyshoitaja

[/quote]

Hui!!! Varmasti pelottava tilanne, kun riehuminen alkoi.

Oliko tilanne miten nopeasti ohi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tosiaan noita näen työkseni, ja tiedän että harvoin on oikeaa vaaraa muille, mutta varmasti kokemattomille hyvinkin pelottavaa.

Mä pysyin tarkoituksella eri puolella kauppaa, joten vaikea sanoa kuinka kauan Se varsinainen sekoaminen kesti. Silloin kun hänet ohitin, oli jo selvästi psyykosissa mutta aika huomaamaton. Jossain vaiheessa sitten tuli meteliä ja tavaroiden paistomista ja syömistä ja muiden uhkailua, oisko siitä mennyt ehkä vartti kun poliisit vei pois. Vähän vaikea arvioida kun ei kelloa tullut katsottua ja tilanne oli mikä oli.

Vierailija
4/9 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! No onneksi kenellekään ei sattunut pahemmin. :-/

Ap

Vierailija
5/9 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkurit !

Vierailija
6/9 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 02:18"]

No mä tosiaan noita näen työkseni, ja tiedän että harvoin on oikeaa vaaraa muille, mutta varmasti kokemattomille hyvinkin pelottavaa.

Mä pysyin tarkoituksella eri puolella kauppaa, joten vaikea sanoa kuinka kauan Se varsinainen sekoaminen kesti. Silloin kun hänet ohitin, oli jo selvästi psyykosissa mutta aika huomaamaton. Jossain vaiheessa sitten tuli meteliä ja tavaroiden paistomista ja syömistä ja muiden uhkailua, oisko siitä mennyt ehkä vartti kun poliisit vei pois. Vähän vaikea arvioida kun ei kelloa tullut katsottua ja tilanne oli mikä oli.

[/quote]

Enpä usko, että mikään hoitsu olet. Jos oletkin niin onko aivan asiallista keskustella tälläisestä aiheesta.

Vierailija
7/9 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 03:03"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 02:18"]

[/quote]

Enpä usko, että mikään hoitsu olet. Jos oletkin niin onko aivan asiallista keskustella tälläisestä aiheesta.

[/quote]Tuskin on tämä satutäti käynyt koskaan kemiläisessä Liidelissäkään.

Vierailija
8/9 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joka päivä työkseni näitä hoitelen no roplem mut nyt olin vapaalla ni juoksin kaupan toiselle puolelle kyykkimään, niinko asiantuntijan kuuluukin"

Vierailija
9/9 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 02:18"]No mä tosiaan noita näen työkseni, ja tiedän että harvoin on oikeaa vaaraa muille, mutta varmasti kokemattomille hyvinkin pelottavaa.

[/quote]

harvoin oikeaa vaaraa ympäristölle akuuttipsykoosipotilaasta. Kerroppa missä sä olet töissä, pyydän sinne heti siirron. Psykoosipotilaat on arvaamattomia. Ei voi tietää miten joku reagoi psykoosissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi