Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni kaveri on törkeä!

Vierailija
30.05.2014 |

Sanoi mulle juuri äsken että olen läski, ja kun vaimonsa sanoi, että raskaus on kaunista niin mies tokaisi että: "Läskikö muka kaunista!?" Siis, mikä kusipää! Tuo samainen limanuljaska yritti kerran iskeä mua, ja kun kerroin siitä miehelleni ja hänen vaimolleen sain osakseni sellaista paskaa, ja syyllistämistä, ettei tosikaan! 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkatkaa jotain nasevaa, mitä vois joskus heittää takas?

Vierailija
2/12 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:58"]Vinkatkaa jotain nasevaa, mitä vois joskus heittää takas?

[/quote]

Miksi edes vietät aikaasi moisen kusipään kans?

"Läskistä" sentään pääsee eroon, huonoista käytöstavoista ja idotismista ei ikinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:58"]Vinkatkaa jotain nasevaa, mitä vois joskus heittää takas?

[/quote]

Miksi edes vietät aikaasi moisen kusipään kans?

"Läskistä" sentään pääsee eroon, huonoista käytöstavoista ja idotismista ei ikinä

[/quote]

Joudun aina välillä tekemisiin tahtomattani, ja hänen vaimonsa on mukava.Miehen ongelma on ylimielisyys, johon kompastuu kerta toisensa jälkeen.Ja huomaan että vaimoakin vituttaa miehen käytös, muttei voi tälle mitään.

Vierailija
4/12 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi lähiökansaa olette kaikki. Pelkkää painolastia Suomelle

Vierailija
5/12 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kostaa sinulle, koska et ollut kiinnostunut hänen lähentelystään. Suosittelen, että tapaat jatkossa vain hänen vaimoaan.

Vierailija
6/12 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:29"]

Mies kostaa sinulle, koska et ollut kiinnostunut hänen lähentelystään. Suosittelen, että tapaat jatkossa vain hänen vaimoaan.

[/quote]

Aika mahdotonta, kun mies on aina mukana.Mukava, kaunis vaimo siinä eniten surettaa, menee hukkaan koko nainen.

Vierailija
7/12 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on toiselle tahallaan ilkeä, on käytöksen syyksi kolme vaihtoehtoa: kateus, mustasukkaisuus tai kosto.

Vierailija
8/12 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:33"]Jos joku on toiselle tahallaan ilkeä, on käytöksen syyksi kolme vaihtoehtoa: kateus, mustasukkaisuus tai kosto.

[/quote]

Ja oma epävarmuus, jonka peittää ylimielisellä käytöksellään

Vierailija
9/12 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt mummoni tiesi hyvän konstin täys mulkeromiehelle, joka tykkäsi panetella muita ja omaa puolisoaankin siinä sivussa. Hän vain katsoi totisena päälle ja sanoi: "Tiedätkö: sinä olet ihan pelkkä paska." Totisena, ilman tunteenpurkauksia tai mitään. Vähän niin kuin faktat pöytään. Mitäpä siihen muuta tarvitsee sanoa tai jäädä änkkäämään. Miksi tuhlata aikaansa.

That's it. Sen jälkeen voit varmaan ohjata miehen kotiinsa. 

Vierailija
10/12 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi pakottaa sinua hengailemaan ihmisen kanssa joka nimittelee sinua läskiksi. Ei edes vaikka tukeva olisitkin, ja sinä olet sentään raskaana!

Mikä vika miehessäsi on että haluaa tuon mulkvistin teille kylään? Luulisi että olisi paremmin oman väen puolella...

Kutsut vaimon kahveille nimenomaan sinun kanssasi jos hän nyt on niin kovin miellyttävä, mutta jätä mulkvisti-hengailut väliin. Elämä on sellaiseen liian lyhyt.

Vierailija
11/12 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:41"]

Ei kukaan voi pakottaa sinua hengailemaan ihmisen kanssa joka nimittelee sinua läskiksi. Ei edes vaikka tukeva olisitkin, ja sinä olet sentään raskaana!

Mikä vika miehessäsi on että haluaa tuon mulkvistin teille kylään? Luulisi että olisi paremmin oman väen puolella...

Kutsut vaimon kahveille nimenomaan sinun kanssasi jos hän nyt on niin kovin miellyttävä, mutta jätä mulkvisti-hengailut väliin. Elämä on sellaiseen liian lyhyt.

[/quote]

Meillä on yhteisiä kavereita muitakin, ja satuin törmäämään tähän "luojanlahjaan-naisille" taas kerran.Oikeastaan sen mulkun kommentit aiheuttavat myötähäpeää kaikissa ihmisissä, joten ne puheet tavallaan vain paljastavat miehestä jotain vastenmielistä, joka taas sopii minulle.

Toi paska-juttu täytyy heittää joskus, kun ei siihen voi olla oikein törmäämättä! Olisi kyllä mukava tietää, että miksi mies on niin ilkeä ja paskamainen.

Vierailija
12/12 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia idiootteja löytyy joka kaveriporukasta, valitettavasti. Luulen et äijä on hermostunut kun et lähtenyt iskemisyritykseensä mukaan. Olen itse sanonut vastaavissa tilanteissa suoraan  että " oletpa törkeä" . Itsellä tällä hetkellä ongelmana muutama miehen kaveri jotka puhuvat mulle vähän kuin toisille miehille puhutaan, seksijuttuja ja muuta. Tuijotellaan tissejä ja ehdotellaan että voisi tulla viereen yöksi jos mies ei ole kotona. Onko se enää ns. ihailua tuollainen vai meneekö jo "käyttötavaran" puolelle luokitteluksi ? Tuntuu aika horolta olo vaikka en mielestäni kyllä ole heitä provosoinut. Olen mielestäni aika nuivakin  yleensä. Olen miettinyt että mikähän minussa on vikana kun kunnioitus minua kohtaan naisena on noin vähäistä? Mitähän he tuumaisivat jos mieheni juttelisi heidän vaimoilleen tuollaisia juttuja ja läimisi perseelle? Ihailu on mielestäni imartelevaa mutta tuollainen kohtelu ikävää :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän