Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavan kolmikymppisen naisen ruokaostokset tälle viikolle

Vierailija
28.12.2020 |

36 annosta siideriä
4x1,5l light limu
Röstiperunoita (prismasta pakaste)
Ristikkoperunoita
Pakastepizza
Pyttipannua pakasteesta
Hornetit
Kanan sisäfileet
Majoneesia
Caesar-salaatti
Kurkku
Suippopaprikoita
Porkkanoita
Parsakaalia
Vaaleaa leipää
Maksamakkaraa
Juustonaksuja
159cm/88kg arvostelkaa, olkaa hyvät 😊.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennyt, että pyttipannua saa valmiina tuotteena. Mua vähän huvituttaa tämä tieto.

Vierailija
42/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että löytyy myös herkkuja, nameja ja tietysti sitä limssaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia läskeistä?

Vierailija
44/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hivenen hymyilyttää siiderit ja kevytlimut. Kevytlimuissa säästetyt kalorit tulevat siideristä?

Jännästi paljon kasviksia mutta myös epäterveellistä einesruokaa saatu mahtumaan yhteen viikkoon. Tuota ei tarvitsisi paljoa korjata. Vaihtaisin siiderit kuivaan valkoviiniin (yksi pullo) ja einekset kanan rintafileisiin. Majoneesin tilalle jogurttipohjainen salaattikastike. Sillä jo säästyisi monen kilon lihomiselta joka vuosi.

En ymmärrä hornetin syöjiä. Nehän on lähes täysin pelkkää marinoitua kanannahkaa. Koivetkin olisivat paljon parempaa ravintoa, eikä edes kovin kallista.

Vierailija
45/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ompahan aromipesä liukas ja pullea jonne työntää sykkivän soiron illan hämärtyessä.

Kiitos, milloin tulisit hoitamaan tämän kuuman aromipesän? Vaikka päiväkahvien merkeissä.

T. AP

Nähdään stockan kellon luona huomenna 12:15, valkoinen neilikka  tunnusmerkiksi.

Vierailija
46/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v 167/48 kg ruokaostokset

-3 valmissalaattipussia (Pirkka)

-merisuolalla maustettu voi

-2 ranskalaista jugurttia

-tuoretta patonkia

-croisantteja

-kananmunia

-juustoa brie & kermajuusto

-pieni pala lohta

-tomaatteja

-kuohukermaa

-hedelmiä (klementiinejä ja päärynää)

Eli viikon syön lohta vihersalaatilla, naposteluun patonkia ja juustoa, aamulla jugurtti tai munakokkelia tai croisanttia kahvin kanssa, jota jo valmiiksi kotona.

Vierailija
47/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ompahan aromipesä liukas ja pullea jonne työntää sykkivän soiron illan hämärtyessä.

Kiitos, milloin tulisit hoitamaan tämän kuuman aromipesän? Vaikka päiväkahvien merkeissä.

T. AP

Nieletkö?

Vierailija
48/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää fläsä osti tänään pussillisen pinaattia, sipulia, porkkanaa, banaania ja satsumia. Lisäksi luonnon jugurttia, kauramaidon ja mehutiivistettä. Kanaa ja jauhelihaa on pakkasessa.

Vierailija
49/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiennyt, että pyttipannua saa valmiina tuotteena. Mua vähän huvituttaa tämä tieto.

Ainakin viideltä eri valmistajalta ja lihapullapyttistäkin on.

Vierailija
50/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä ne herkut oli, yksi vaivainen pussi juustonaksujako? Miten jaksat vetää noin paljon einesperunaa ja sidukkaa?

Vierailija
51/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin viideltä eri valmistajalta ja lihapullapyttistäkin on.

Oho. Eikä varmaan mikään uusi juttu. Hyvin olen pärjännyt ilmankin. Ja valinnut kauppareittini siten, ettei eteen ole tullut.

Cittarissa käyn viikottain.

Vierailija
52/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä syödä joka aamu iso proteiinopitoinen aamupala. Tee lisäksi jo valmiiksi suuri määrä jotain perusruokaa, esimerkiksi kanaa, tummaa riisiä ja salaattia, ja voit laittaa annokset valmiiksi lautasille/kulhoihin niin ei tule syötyä liikaa. Iltapalan pidät kevyenä, esimerkiksi hedelmiä tai maustamatonta jugurttia. Kauppaan vain tarkan ruokalistan kanssa. Kun joskus lipsahduksia tapahtuu, niin siirrytään vaan mahdollisimman nopeasti takaisin terveellisiin tapohin. Kyllä se siitä, terveelliset elämäntavat on hyvin mahdollista oppia.

Vierailija
53/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eines pyttipannu on pahaa. Olen monta kertaa kokeillut ja aina sama arvosana. Enkä ole kranttu.

Vierailija
54/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ressua:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme