Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavan kolmikymppisen naisen ruokaostokset tälle viikolle

Vierailija
28.12.2020 |

36 annosta siideriä
4x1,5l light limu
Röstiperunoita (prismasta pakaste)
Ristikkoperunoita
Pakastepizza
Pyttipannua pakasteesta
Hornetit
Kanan sisäfileet
Majoneesia
Caesar-salaatti
Kurkku
Suippopaprikoita
Porkkanoita
Parsakaalia
Vaaleaa leipää
Maksamakkaraa
Juustonaksuja
159cm/88kg arvostelkaa, olkaa hyvät 😊.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä syömishäiriöisen, alipainoisen kolmekymppisen ruokaostokset tälle viikolle:

2 prk tomaattimurskaa

2 pakettia Alpron soijasuklaavanukkaita (yhteensä siis 8 vanukasta)

3 litraa eri makuisia sokeroimattomia mehukeittoja

2 pkt kahvia

12 litraa vichyä

2 l Alpro coconut no sugar -juomaa kahvimaidoksi

Jos näistä pitäisi valita niin ottaisin mielummin ap, eväät. Sillä sentään on jotain ravintoakin siellä mukana.

Sano se mun pääkopalle :(

Vierailija
22/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset tee itse ruokaa? Miksi täytyy ostaa valmisperunoita?

Koska niitä saa valmiinakin. Eri asia syödä keitinperunaa kuin uppopaistettuja perunoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset tee itse ruokaa? Miksi täytyy ostaa valmisperunoita?

Koska niitä saa valmiinakin. Eri asia syödä keitinperunaa kuin uppopaistettuja perunoita.

En minäkään pidä keitinperunoista. Mutta teen muussia tai lohkoperunoita. Mun suussa kyllä nuo maistuu paljon paremmalta kuin valmispakasteperunat, mutta kukin tavallaan.

Vierailija
24/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä syömishäiriöisen, alipainoisen kolmekymppisen ruokaostokset tälle viikolle:

2 prk tomaattimurskaa

2 pkt kahvia

12 litraa vichyä

Jos näistä pitäisi valita niin ottaisin mielummin ap, eväät. Sillä sentään on jotain ravintoakin siellä mukana.

Mikset halua vitamiineja ja muita ravintoaineita kehoosi, joita aivot, solut, kaikki mahdollinen tarvitsee toimiakseen ? Miksi kituuttaa ja pahoinpidellä kroppaa? Mitä se sun pääkoppa sanoo sulle?

Vierailija
25/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin painoa olevan enemmän tuollaisella ruokavaliolla. Tosi paljon lihaa ja einestä!

Miten tossa on paljon lihaa? Siivissä ja pyttipannussa ei ole nimeksikään lihaa, sisäfileet voi olla pienempi paketti ja maksamakkara kans se pikkupaketti. Pizzakin voi olla kasvispizza eikä niissä muutenkaan ole kuin hippunen lihaa.

Vierailija
26/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin painoa olevan enemmän tuollaisella ruokavaliolla. Tosi paljon lihaa ja einestä!

Miten tossa on paljon lihaa? Siivissä ja pyttipannussa ei ole nimeksikään lihaa, sisäfileet voi olla pienempi paketti ja maksamakkara kans se pikkupaketti. Pizzakin voi olla kasvispizza eikä niissä muutenkaan ole kuin hippunen lihaa.

Itse kun en syö lihaa niin tuo vaikutti paljolta määrältä. Ja on epäeettistä myös. Inhottaisi elää noin.

Vierailija
27/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"arvostelkaa, olkaa hyvät"

Miksi? Mitä mä siitä saan, että arvostelen jonku randomin ruokaostoksia?

Vierailija
28/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"arvostelkaa, olkaa hyvät"

Miksi? Mitä mä siitä saan, että arvostelen jonku randomin ruokaostoksia?

Tähän on selkeästi joku koira haudattuna

Vierailija
29/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 ensimmäistä ja 2 viimeistä pois niin kuulostaa mun ostoksilta :D

N 170cm/60kg

Vierailija
30/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun en syö lihaa niin tuo vaikutti paljolta määrältä. Ja on epäeettistä myös. Inhottaisi elää noin.

Mee nyt nopeaan kiillottamaan eettisyyskruunuasi, hopi hopi!

Mua inhottaisi olla noin tekopyhä.

Vierailija
31/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompahan aromipesä liukas ja pullea jonne työntää sykkivän soiron illan hämärtyessä.

Vierailija
32/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla syömään, jos vaihdat osan siidereistä kaljoiksi.

M168/104

Vierailija
33/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ompahan aromipesä liukas ja pullea jonne työntää sykkivän soiron illan hämärtyessä.

Pullea tai hoikka jonne, mitä väliä? Hyvältä se tuntuu kumminkin.

Vierailija
34/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa kamalasti ole ruokaa jos katsotaan koko viikkoa! Saako edes yhtä lämmintä ruokaa per päivä?

Vierailija
35/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tossa kamalasti ole ruokaa jos katsotaan koko viikkoa! Saako edes yhtä lämmintä ruokaa per päivä?

Miksi sen ruuan pitää olla lämmintä? Onhan tuossa lämmitettävää pottua ja kanaa moneksi päiväksi. Pizza ja pyttipannukin lämmitetään.

Vierailija
36/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 prk tomaattimurskaa

2 pkt kahvia

12 litraa vichyä

Mikset halua vitamiineja ja muita ravintoaineita kehoosi, joita aivot, solut, kaikki mahdollinen tarvitsee toimiakseen ? Miksi kituuttaa ja pahoinpidellä kroppaa? Mitä se sun pääkoppa sanoo sulle?

Mun pääkoppa sanoo mulle, että olen lihava ja inhottava. Kun joku sanoo, että "kiva, että sulla on vähän väriä poskissa" tai "sä näytät terveemmältä", niin se on sama kun "oletpa lihonut". Jos vatsa on täynnä, niin pääkoppa sanoo, että olen ahne possu. Mun pääkoppa sanoo, että lihon tuplasti, jos alan syödä normaalisti, koska tiedän olevani säästöliekillä.

Mä tiedän kyllä ravitsemuksesta, paljonkin. Mutta olen sairas. En mä tätä ole valinnut. Lipsuin pikku hiljaa. Epävarmat ajat, ahdistus ja masennus. Syöminen oli keino kontrolloida edes jotain ja tilanne karkasi käsistä. Olen tosin ottanut jo ensimmäisen askeleen ja hain apua. Yksi terapiakäynti takana ja seuraava ensi viikolla.

Vierailija
37/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee nyt nopeaan kiillottamaan eettisyyskruunuasi, hopi hopi!

Mua inhottaisi olla noin tekopyhä.

Mitä ihmeen tekopyhää lihattomuudessa on? Normaalia mulle. Ap halusi kuulla arvioita, joten kerroin mielipiteeni. Sille en voi mitään, että sulle osui niin kovaa tuo kommentti. Ehkä sulla on huono omatunto omista valinnoista johtuen.

Vierailija
38/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, milloin tulisit hoitamaan tämän kuuman aromipesän? Vaikka päiväkahvien merkeissä.

T. AP

Vierailija
39/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkurpitsaa

Ruskeita herkkusieniä

Kirsikkatomaatteja

Lehtisalaattia

Babypinaattia

Kurkkua

Perunaa

Sitruunaa

Viinirypäleitä

Banaaneja

Via savulohi-avocadopasta

Via lohta ja kasviksia

Deli nyhtäkaura

Marinoitu tofu

Pirkka vegejauhis

Valio ruskea kastike

Täysjyväpasta

Real ruisleipä

Emmental

Raejuusto

Oatly deluxe

Pussijuustopasta

Battery sugar free

Mustaherukoita

Pakaste edamepapuja

Tämmösiä perjusjuttuja osteli tällä viikolla 105 kg/ 180 cm nainen, mutta lisäksi ostelen/syön kotona olevia herkkuja 2-4 kert viikossa ja tilaan ruokaa rafloista.

Ei se paino tällä menolla tipu, mutta pysynyt samana pitkään. Aktiivisuus aika nolla, askelia tulee varmaan max 300 päivässä, kun salin kiinni ollessa ei tule käytyä, en pidä kotijumpasta ja tähän aikaan vuodesta ei kävelyt inspaa, terveisin sohvaperuna.

Vierailija
40/54 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanit jäi kauppaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi