Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalassa pienessä leikkauksessa oli ihanaa

Vierailija
30.05.2014 |

Kerrankin mua hoidettiin ja ruoka tuli sänkyyn. Lepoa!

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I know the feeling! Sitten ei ookaan ollut yhtään niin leppoisaa kun leikkaus on ollut iso ja kivulias.

Vierailija
2/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihanaa, on maata sairaalassa. Olet harvinainen ihminen. Sait levätä leikkauksen jälkeen, sairaalaruoka kuka sitä kehuu? Mikä leikkaus oli kyseessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärankatyrä. Ruoka oli ok ja se palvelu - kiitos Hus! Loistotyyppejä siellä!

Vierailija
4/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä palvelu, suuria sairaaloita ei yleensä kehuta, potilaita tulee ja menee,

Vierailija
5/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen maannut sairaalassa parin vuoden sisällä kaksi viikkoa, isojen vatsaleikkausten jälkeen. En tosiaan voi sanoa että olisi ollut kivaa.

Vierailija
6/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti patistivat sinut ylös ja liikkeelle niin pian kuin mahdollista ettei tule veritulppaa =). Mutta kiva kuulla kerrankin, että joku on tyytyväinen saamaansa hoitoon. Parane pian!

T. hoitaja

Vierailija
7/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös aina nauttinut sairaalassa olosta täysin siemauksin. Se liittyy jotenkin juuri siihen, että silloin on pakko antaa kaikkien työ- tai opiskelukiireiden olla ja saa vain maata. Mutta asia olisi varmasti eri, jos olisin ollut sairaalassa jonkun rankan sairauden tai onnettomuuden takia. Sairaalassa olen ollut yötä kahden selkäleikkauksen sekä pahan nielussa olevan tulehduksen vuoksi. Ja tietysti synnytyksen jälkeen, mutta siitä reissusta en niin kovasti nauttinut, vaikka sainkin sairaalasta mukaani elämäni ihanimman lahjan :) 

Vierailija
8/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo patistivat kotiin jo seuraavana päivänä. Mutta silti kivaa oli niin kauan kuin kesti. Tai sitten olin vielä Diapam huuruissa. Mutta oli huiput hoitajatkin!

Vierailija
9/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu leikkauksesta, tuskinpa esim, syöpäpotilaat nauttivat sairaala-ajastaan tai vakavaa sairautta sairastavat. Lapsellista hehkutusta. 

Vierailija
10/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että edes joku osaa ottaa ilon irti sairaalan "täysihoidosta"! Silloin se onnistuu, kun leikkauksen jälkeen ei ole kovia kipuja.

t:leikkaussali sh

Vierailija
11/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös nautin hoitajien antamasta hyvästä hoidosta ja välittämisestä. Lukivat pyynnöstä potilaspapereitani ääneen,, kun en lainkaan tiennyt mitä oli leikattu ja mikä oli lopputulos, kun lääkäreiden aika meni keskinäisiin valtakahinoihin niin, ettei kukaan käynyt luonani kolmeen päivään. Kotiuttava lääkäri kävi vain tuhisemassa, ettei ole hänen leikkaamansa potilas. Suomen surkein ja konservatiivisin laitos, kiertäkää kaukaa LPKS Kemissä.

Vierailija
12/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona sitten ei enää niin kivaa ollutkaan, nuo pienet ei ymmäryänyt, että äiti ei voi nostaa syliin. Nukkumattikin sairaalassa oli tehokas mimmi!

Vierailija
13/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin sai huomiota! Luksusta. Näin mäkin koin. Oulussa.

Vierailija
14/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös rakastin sairaalassa oloa! Kävin ihan vain päiväkirurgisessa operaatiossa, eli aamulla sinne ja iltapäivällä kun mies pääsi töistä, lähdin kotiin. Mutta oli niin ihanaa olla hyvässä hoidossa, ja se parjattu ruokakin maistui hyvälle kun ei ollut vuorokauteen syönyt :) tämä TAYSissa - kiitos!

Vierailija
15/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen ruuan tartte gurmeeta olla. Terveellistä ja ihanaa on se, että joku huolehtii että Jouko ja söinkö jne... Yleensä meikä passaa muita. 

Vierailija
16/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ap saa muilta huomiota,ei mieheltään. Te ette vain osaa delegoida.

Vierailija
17/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 21:28"]Riippuu leikkauksesta, tuskinpa esim, syöpäpotilaat nauttivat sairaala-ajastaan tai vakavaa sairautta sairastavat. Lapsellista hehkutusta. 

[/quote]

Mitä lapsellista siinä on? Jos joku on nauttinut, kun on saanut levätä ja olla passattavana, niin sitäkö ei saa kertoa? Pitää olla hiljaa, koska ei se kaikille mukavaa ole, olla sairaalassa. Mutta toisaalta, mistään ei saa myöskään valittaa. Mitä varten tämä koko foorumi on edes olemassa?

Vierailija
18/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus.Itse en kaipaa huomiota enkä lepoa, vaan odotan kauhun vallassa tulevia tutkimuksia, ehkä levinnyt tauti. Saan levätä kotona ja mies antaa huomionsa,samoin ystäväni. Nauttia sairaudesta????

Vierailija
19/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kurjaa kuuluu olla! Ja jos jollakin toisella on asiat sairaalassa huonommin, muidenkin kuuluu kärsiä siitä! Luterilaisuudesta nääs! Kärsi kärsi niin kirkkaimman Kruunun saat!

Vierailija
20/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelematonta ja typerää ap, loukkaat monia vakavasti sairaita. Sano syöpäpotilaille,että saat nauttia täysihoidosta koko rahan edestä. Edestään löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan