Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuaaaaa, tänään ekaa kertaa kimppaa!

Vierailija
30.05.2014 |

Oon juonut jo pari lasia viiniä ja silti vaan sydän hakkaa ja on ihan epätodellinen olo!

Mulla on itseäni 15 vuotta vanhempi vakituinen seksisuhdekaveri. Itse en ole (ikänikään puolesta) niin kokenut kuin hän, mutta mua alko kiinnostamaan kimppasessiot tässä "suhteemme" aikana kun niistä juteltiin. Ja tänään on tulossa sen tuttu ja luotettava pariskunta, joka on meidän väliltä iältään (30+).

Oon ujo ja jotenkin oon ihan täpinöissäni, mutta jännittää myös aivan sikana!!! Ne tulee puolentoista tunnin päästä.

Miten saan nyt itteni rauhotettua ja siis apua miten pitää edes käyttäytyä tollasessa? Onneks sentään tulee tää mun fuck buddy vähän aikasemmin, se saa rauhottaa mua.... nauran ja ahdistun vuoronperään!

Kommentit (349)

Vierailija
221/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:55"]

Mitä helvettiä?

Siis miksi nainen, joka haluaa nauttia seksuaalisuudesta on heti jotenkin "yksinkertainen"? Miehellehän tälläinen käytös on ok ja hyväksyttävää, mutta olepa nuori nainen ja tee tälläistä niin johan tuomitaan. 

Jokainen aikuinen saa tehdä mitä tykkää sängyssä toisen aikuisen kanssa, jos kaikki ovat asiassa omasta halustaan mukaa. Suck it up.

[/quote]

Kyllähän ap. tarinassa on monia juttuja, jotka viittavaat tuollaiseen vähän yksinkertaisen tytön kimppahyväksikäyttöön.

Eli vanhempi kumppani, joka tuntee ennestään sen hyväksikäyttävän pariskunnan, halu kuvata se juttu ensi kerralla jne.

Kannattaa lukea netistä noita juttuja, jos pidätte epäuskottavana tuota, ap. tarina täyttää kaikki merkit tuosta, toivon sen olevan provo.

[/quote]

Ja höpöhöpö. Aphan sanoi että ei lähde kuvattavaksi. 

Vierailija
222/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw en käsitä mitä "heikkolahjaista" siinä on, että haluaa ryhmäseksiä?

[/quote]

Jos kyse olisi saman ikäisistä tyypeistä, jotka ovat suunnilleen samalla tasolla älyllisesti jne. kyse olisi silloin ihan normaalista asiasta.

Jos luette tarkasti ap. kirjoituksia, huomaatte ettei ole kyse kovin välkystä tapauksesta, tämä ei niin älykäs tapaus on tavannut vanhemman miehen, joka sattumalta tuntee kimppaseksiä haluavan pariskunnan, joka taas sattumalta haluaisi kuvata seuraavan kerran jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenhän ryhmäseksi liittyy siihen että haluaa jakaa jokaista reikää jokaiselle vastaantulijalle? Vastaus kuuluu ettei mitenkään.

Kyseessä oli kivannäköinen pariskunta. Jos vastassa olisi ollut vastenmielisiä henkilöitä, oletettavasti ap olisi poistunut paikalta.

Samoin kun ap tuskin kadulta bongailee randomeja miehiä suunnattomassa seksinhalussaan...

Hyvä luoja

Vierailija
224/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenhän ryhmäseksi liittyy siihen että haluaa jakaa jokaista reikää jokaiselle vastaantulijalle? Vastaus kuuluu ettei mitenkään.

Kyseessä oli kivannäköinen pariskunta. Jos vastassa olisi ollut vastenmielisiä henkilöitä, oletettavasti ap olisi poistunut paikalta.

Samoin kun ap tuskin kadulta bongailee randomeja miehiä suunnattomassa seksinhalussaan...

Hyvä luoja

Vierailija
225/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 12:02"]

[/quote]

Tottakai suostuu lopulta, niin kuin kaikkeen muuhunkin mitä vanhempi kumppani on ehdottanut.

Vierailija
226/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos kyse olisi saman ikäisistä tyypeistä, jotka ovat suunnilleen samalla tasolla älyllisesti jne. kyse olisi silloin ihan normaalista asiasta.

Jos luette tarkasti ap. kirjoituksia, huomaatte ettei ole kyse kovin välkystä tapauksesta, tämä ei niin älykäs tapaus on tavannut vanhemman miehen, joka sattumalta tuntee kimppaseksiä haluavan pariskunnan, joka taas sattumalta haluaisi kuvata seuraavan kerran jne.

[/quote]

Ja joku yrittää olla vähän fiksumpi kuin onkaan. Suosittelen pysyttelemään niissä dekkareissa. :)

Vierailija
227/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 12:04"]

[/quote]

Tottakai suostuu lopulta, niin kuin kaikkeen muuhunkin mitä vanhempi kumppani on ehdottanut.

[/quote]

Jaa terve vaan ikis! 

Vierailija
228/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 12:02"]

[/quote]

[/quote]

XDD

Ap kertoi että oli kokemuksia esim naisten kanssa olemisesta. Olikohan jo sillloin tämä vanhempi mies hänen alitajunnassaan kehottanut häntä tekemään niin?

Itse kokisin tuon tilanteen paljon vähemmän kiusallisena jos toiset osapuolet eivät olisi ekaa kertaa asialla ja osaisivat viedä tilannetta eteenpäin.

Itse luultavasti seisoisin äärimmäisen kiihottuneena, mutta liimattuna paikalleni.

Vierailija
229/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mulla tuli kyyneleet silmiin kun alko naurattaan niin paljon. No joo. Okei. Arvaas mitä, sun asia ja pointti on vastaanotettu.

Mun mielestä sun omat tekstit on vähän outoja. Eihän noissa ole mitään perustelujakaan? En haluais pilata tätä ketjua jollain turhalla provoiluihin vastailuilla, joten tää on nyt ainoa ja vika. Mun mielestä seksistä saa puhua, kokonaisvaltasesti ja eri näkökulmista. Kun kaikki ei ole vaan rakastelua, on muutakin ja elämä on elämistä varten ja sitä varten on kivaa tällaset kokemukset ja niiden jakamiset. Kun ne tosiaan järkevästi toimii.

AP

Vierailija
230/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä googletin käyttökokemuksia cerafitin pannuista ja päädyin tänne.

Kiitos kaikille hienoista lukuhetkistä! :)

T: Paistinpannun hankintaa suunnitteleva isi

Vierailija
231/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 12:00"]

Anteeksi, mutta AP tässä vielä kysyy, että heitelläänkö täällä näitä alapeukutuksiakin välillä suurinpiirtein modejen toimesta? Vai oonko oikeesti vaan niin sairas ajatuksineni, että hyi?

Joskus on outoa kattoa keskusteluja, joissa tulee alle minuutissa ihan neutraaleihin kommentteihin lähemmäs kymmenen dislikea. No ei sillä väliä niinkään, mutta mielummin oikeat ihmiset ei tykkää kuin ehkä palstan moderaattorit.

AP

[/quote]

Väitättekö ap:n puolustelijat vieläkin tämän viestin jälkeen, että kyseessä ei olisi hieman yksinkertainen tapaus?

Modet peukuttaa...

Vierailija
232/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 12:00"]

Anteeksi, mutta AP tässä vielä kysyy, että heitelläänkö täällä näitä alapeukutuksiakin välillä suurinpiirtein modejen toimesta? Vai oonko oikeesti vaan niin sairas ajatuksineni, että hyi?

Joskus on outoa kattoa keskusteluja, joissa tulee alle minuutissa ihan neutraaleihin kommentteihin lähemmäs kymmenen dislikea. No ei sillä väliä niinkään, mutta mielummin oikeat ihmiset ei tykkää kuin ehkä palstan moderaattorit.

AP

[/quote]

Väitättekö ap:n puolustelijat vieläkin tämän viestin jälkeen, että kyseessä ei olisi hieman yksinkertainen tapaus?

Modet peukuttaa...

[/quote]

Ei, edelleenkin olen sitä mieltä että tuomitsijat ovat huomattavan enemmän yksinkertaisia. 

Vierailija
233/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 06:18"]Jotenkin tulee mieleen ne lievästi keharitytöt, joita käytettiin hyväkseen, kun olin töissä joskus avohuollon puolella. Aika järkkyjäkin juttuja, kuinka jotain lievästi kehitysvammaista assi-tai autistityttöä kierrätettiin äijäporukassa ja pantiin kimpalla. Mutta siihen ei voinut puuttua, koska kyse oli niin hyvätasoisista, että asuivat yksin. Vain avohuollon puolelta oli jotain palveluja heille. Tämä on kuin oppikirjatapaus. Vanhempi mies, joka selittää, että kimppakiva on hauskaa. Nyt on pantu kaverin toimesta ja seuraavana jo myydään kaveriringille ja tyttörukka on ihan hukassa, kun ei tajua systeemiä ja luulee sen kuuluvan rakkauteen.

[/quote]

Valitettavan totta. Nykynuorilla on vähän ymmärrystä siitä mitä on tosi rakkaus.

Vierailija
234/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko tämä kyseinen vanhempi seksikumppani käyttämään lempinimeä Lothar?

Vierailija
235/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä, antaa sitten tipahdella näitä "voi reppana keharityttö"-kommentteja. Ei niistä näköjään tappelemalla ainakaan eroon pääse.

Musta tuntuu vaan jotenkin karmasevalta, että heikkolahjaiset ja tällaseen seksikeskusteluun aika heikolla lenkillä yhdistettävät ihmiset vedetään mukaan? Niinku miks? Anteeks, mutta mä en voi ku päätäni pyöritellä, että mikä teitä vaivaa?

Kyllä mä suosittelen jos mielenkiinto ja uteliaisuus menee jännityksen yli. Kai se on normaalia jännittää, mutta älkää nyt ihmeessä mitään yhtään vastenmielistä tehkö. Mutta ne jotka ehkä harkitsee ekaa kertaa, nähkää oikeasti potentiaalista paria ja mä ainakin mietin koko sen ajan kun edes siinä alussa istuskeltiin ja juteltiin, että mulla on oikeus tästä perääntyä koska vaan. Itsemäärämisoikeuden kun pitää takaraivossa ni mikäs tässä. Ei kaduta yhtään ja suosittelen jos paljon kiinnostaa. Kunhan on oikeesti fiksuja ihmisiä mukana!

AP

Vierailija
236/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 12:38"]

Sattuuko tämä kyseinen vanhempi seksikumppani käyttämään lempinimeä Lothar?

[/quote]

:D No eipä satu nyt hän oleen kyseessä.

AP

Vierailija
237/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 06:18"]Jotenkin tulee mieleen ne lievästi keharitytöt, joita käytettiin hyväkseen, kun olin töissä joskus avohuollon puolella. Aika järkkyjäkin juttuja, kuinka jotain lievästi kehitysvammaista assi-tai autistityttöä kierrätettiin äijäporukassa ja pantiin kimpalla. Mutta siihen ei voinut puuttua, koska kyse oli niin hyvätasoisista, että asuivat yksin. Vain avohuollon puolelta oli jotain palveluja heille. Tämä on kuin oppikirjatapaus. Vanhempi mies, joka selittää, että kimppakiva on hauskaa. Nyt on pantu kaverin toimesta ja seuraavana jo myydään kaveriringille ja tyttörukka on ihan hukassa, kun ei tajua systeemiä ja luulee sen kuuluvan rakkauteen.

[/quote]

Valitettavan totta. Nykynuorilla on vähän ymmärrystä siitä mitä on tosi rakkaus.

[/quote]

Mikä ihmeen tosirakkaus. Tässä on kyse seksistä

Vierailija
238/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 12:54"]

Mikä ihmeen tosirakkaus. Tässä on kyse seksistä

[/quote]

Tuo kommentti tosirakkaudesta ei viitannut siihen kimppakivaan, vaan siihen, että jotkut pyrkivät miellyttämään kumppaniaan kaikin tavoin ja luulevat sen olevan rakkautta, kun kumppani manipuloi ja itse suostuu kaikkeen.

Eli tuo kommentti tarkoitti, ettei oikeasti rakastunut ihminen manipuloi kumppaniaan.

Vierailija
239/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni? Kokeilitko naisen kanssa? Kävittekkö kaikki ennen tapaamista testeissä? Harrastitteko suojaamatonta suuseksiä vai pidittekö välissä elmukelmua?

Vierailija
240/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit nyt jotain yksitysikohtia että palstaa lukevat lassukat pääsevät tumputtamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän