Miten lentoyhtiö lähettää samppanjaa?
Annoin asiakaspalautetta lentoyhtiölle (Lufthansa) huonosta palvelusta, ja sieltä tuli sähköpostissa pahoittelut tapahtuneesta, ja että lähettävät minulle korvauksena pari pulloa laadukasta samppanjaa. Nyt vain minua mietityttää, että tulevatko pullot ihan postin kautta vai mahtavatko laittaa esim. DHL:n kautta, jolloin pitää olla itse kotona vastaanottamassa.. Asun yksin, ja olen nyt poissa asunnostani yli viikon. Onko kenelläkään kokemusta asiasta?
Kommentit (6)
Valitin mm. lennon myöhästymisestä ja siitä, että minua hypytettiin tiskiltä toiselle siellä kentällä, ensin sanottiin että paikassa x annetaan uudet lentoliput jatkolennolle, ja kun menin sinne, ohjattiin taas johonkin eri paikkaan jne.. yhtä ramppaamista koko ajan.
Käyttävät varmaan lähettipalvelua. Sieltä soitetaan ja varmistetaan, oletko paikalla. Voit sopia heidän kanssaan, minne he tuovat ja milloin.
Buhuu, ihan itkettää sun puolesta. Kaikenlaista hätää ihmisen pitää kestää elämässään. Ja joo, kyllä ne lähettipalvelut soittavat tai viestittävät ennen, kuin se skumppasi tuodaan. Pidä kamera valmiina.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:09"]
Ap on nipo
[/quote]Niin, suomalaisen kuuluu päsristä vain netissä, hunoa kohtelua antavalle ei saa antaa palautetta, eikä varsinkaan sitä saa mainita jos saa hyvää palvleua. Perkele!
Mistä niin valitit että saat samppanjaa?