Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti mies pilasi elämäni :(

Vierailija
30.05.2014 |

Nyt mulla ei ole enää mitään. Haluan vain kuolla pois...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittumaisinta on kun tällainen vainoaja tunkeutuu elämääsi.

Niin ettet voi estää sitä ja pelkäät henkesi puolesta.

Vierailija
22/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin keväällä muutaman viikon narsistia. Hänen mielestään minun ei pitäisi nyt suorittaa opintoja ja keksi mitä luovempia syitä, valehteli omasta tutkinnostaan, että olisi juuri valmistunut, vaikka oli valmistunut aiemmin, koki alemmuutta kaikesta, oli videopeliriippuvainen ja alkoi jakaa minulle ohjeita kuinka päästään riippuvuudesta eroon, vaikka minulla ei ole riippuvuutta ja vaikka mitä. Onneksi paljasti korttinsa niin nopeasti. Sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:52"]

Kuinka sen teki?

Mulla keskeytyi opinnot moneen kertaan, masennuin, jäin pois työelämästä, Lopulta jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle, en saanut lapsia ja nyt on kaikki liian myöhäistä. Mies valehteli mulle kaikesta, käytti hyväkseen, manipuloi ja petti. Nyt mulla ei ole enää mitään jäljellä ja vaikea enää aloittaa alusta.

Ap

Miten opinnot keskeytyivät miehesi vuoksi? Voitko jatkaa niitä?

Vierailija
24/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapailin keväällä muutaman viikon narsistia. Hänen mielestään minun ei pitäisi nyt suorittaa opintoja ja keksi mitä luovempia syitä, valehteli omasta tutkinnostaan, että olisi juuri valmistunut, vaikka oli valmistunut aiemmin, koki alemmuutta kaikesta, oli videopeliriippuvainen ja alkoi jakaa minulle ohjeita kuinka päästään riippuvuudesta eroon, vaikka minulla ei ole riippuvuutta ja vaikka mitä. Onneksi paljasti korttinsa niin nopeasti. Sairas.

Voiko olla ns. hasbeen? Ehkä opiskelijana olo kuulosti hienommalta. Siksi nyt antaa kuvaa, että on juuri valmistunut, vaikka on roikkunut kotona videopelejä pelaamassa. Mitä olisi halunnut sinun tekevän opintojen sijaan, hengaavan hänen kanssaanko?

Pahimpia ovat projisoijat, kuten sinuun jonkunlaista riippuvuutta projisoinut. Joku muu voisi itse olla alkoholisti ja alkaa väittää, että sinä olet se alkoholisti, vaikka joisit vain hyvin vähän ja harvoin.

Vierailija
25/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:52"]

Kuinka sen teki?

Mulla keskeytyi opinnot moneen kertaan, masennuin, jäin pois työelämästä, Lopulta jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle, en saanut lapsia ja nyt on kaikki liian myöhäistä. Mies valehteli mulle kaikesta, käytti hyväkseen, manipuloi ja petti. Nyt mulla ei ole enää mitään jäljellä ja vaikea enää aloittaa alusta.

Ap

Voi, tämä on kuin minun elämästäni :( Ajattelin kirjoittaa tänne aloituksen, mutta sitten löysin tämän vuoden vanhan ketjun. Jos Ap luet tätä ketjua, niin mitä sinulle kuuluu nykyään?

Olen ihan yksin ja mulla on voimat loppu. Pitäisi päästä eroon narsistista, mutta hän on ajanut minut todella pahaan liemeen ja voimattomaksi. Olin gradua vaille valmistumassa opinnoistani ja elämä edessä. Mitä tapahtui sille sosiaaliselle ja innostuvalle kunnianhimoiselle, toiveikkaalle naiselle, joka olin..? Nyt olen 34-vuotias, ei ole lapsia, ei ystäviä, ei sukulaisia, ei töitä, talous umpikujassa koska Kela perimässä tukia takaisin ja sairaspäivärahassa on pitkä tauko, menetän tämän opiskelija-asunnon, koska opintopisteitä ei ole kertynyt tänä syksynä yhtään ja joudun lopettamaan opinnot, jotta saisin työmarkkinatukea (olen ollut kohta vuoden sairaslomalla enkä tiedä, saanko sitä kuntoutustukea). 

Miten selvitä, kun on ihan yksin, ei turvaverkostoa, voimat on loppu, eikä rahaa tule, enkä saa asuntoa mistään??? En jaksa enää :( Kunpa en olisi koskaan alkanut seurustelemaan sen narsistin kanssa, saatika mennyt naimisiin. Haluaisin vain pyyhkiä ne vuodet pois ja jatkaa siitä mihin jäin. Hän esittää kaikille kilttiä  uralla menestyvää miestä, minullekin onnistui esittämään, kunnes muutimme yhteen. Uralla hän kyllä menestyy (osittain minun ansiostani, koska olin hänen tukenaan ja kannustin häntä ottamaan paremman työpaikan vastaan). Hän ei kuitenkaan ole tukenut minua, vaikka alussa olin kuulemma maailman kaunein ja älykkäin nainen... Nyt saan vain kuulla, kuinka olen liian lihava ja että käytän häntä taloudellisesti hyväksi (oikeasti kitkuttelen tuilla ja hän maksaa vain silloin tällöin jotain pikku laskuja, kun tarpeeksi nöyränä ja tarpeeksi kauan anelen, ja kehun hänet maasta taivaisiin). Ei puhettakaan, että pääsisin yksityislääkärille, syömään yliopistolle tai kahville kavereiden kanssa. 

Toivottavasti ette ole enää yhdessä. Näen yhden valonpilkun: ettei teillä ole lapsia. Heidän kautta sua olisi pelattu maailman tappiin saakka. Yksi asia kerrallaan elämää järjestkseem.

Vierailija
26/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annoit kaiken tapahtua? En syytä sinua, mutta valitettavasti jokainen on oman elämänsä pomo ja päättää hyvin pitkälle itse miten elää. Nyt kuitenkin tuo mies on historiaa ja et voi syytellä enää häntä siitä miten tästä eteenpäin päätät tehdä. Ota elämäsi siis vihdoinkin omiin käsiisi, lopetat ruikuttamisen ja toimit niin, että olet tekemisiisi tyytyväinen. Mennyttä et voi muuttaa, nykyisyyden voit, mutta siihen tarvitaan vähän mielenkiintoa ja miettimistä. Yritä edes.

Turha viisastella, kun narsistia on vaikea tunnistaa ammattilaisenkaan lyhyessä ajassa. Eihän Suomessa muuten olisi niin paljon narsisteja johtajina, vaikka käyvät psykologisissa testeissä.

Vierailija
27/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai sulla,ki ex narsku, niin mullaki

Mun kavereilla kans narskuja aina .

Osaan tunnistaa narskut jo pelkästä nimestä.

Vierailija
28/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on miljoona narsistimiestä ja toinen mokoma naisia. Tutkitusti yksi sadasta luokitellaan narsistiksi, joten Suomen 200 miljoonainen kansa ei enää mahdu tähän maahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi