Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti mies pilasi elämäni :(

Vierailija
30.05.2014 |

Nyt mulla ei ole enää mitään. Haluan vain kuolla pois...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sen teki?

Vierailija
2/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi ihan samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:52"]

Kuinka sen teki?

[/quote]

Mulla keskeytyi opinnot moneen kertaan, masennuin, jäin pois työelämästä, Lopulta jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle, en saanut lapsia ja nyt on kaikki liian myöhäistä. Mies valehteli mulle kaikesta, käytti hyväkseen, manipuloi ja petti. Nyt mulla ei ole enää mitään jäljellä ja vaikea enää aloittaa alusta.

Ap

Vierailija
4/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisia ne on. Mutta jos et enää ole sen miehen kanssa, sinulla on jälleen kaikki mitä haluat ja kaikki mahdollisuudet edessäsi. Nyt vain valitsemaan uutta suuntaa.

Vierailija
5/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:08"]

Semmoisia ne on. Mutta jos et enää ole sen miehen kanssa, sinulla on jälleen kaikki mitä haluat ja kaikki mahdollisuudet edessäsi. Nyt vain valitsemaan uutta suuntaa.

[/quote]

Kertokaa mistä aloitan? tällä hetkellä on niin lyöty ja murskattu olo etten jaksa enää uskoa että minulla on enää mitään tulevaisuutta.

Ap

Vierailija
6/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä annat edelleen valtaa sille paskiaiselle? 

Vierailija
7/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitteko kokemuksianne? Minua kiinnostaisi kuulla ja ehkä kirjoittaminen voisi olla terapeuttistakin.

Vierailija
8/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, nyt sinulla on kaikki mahdollisuudet edessäsi, vanha sanonta "kun yksi ovi sulkeutuu takana, toinen avautuu edessä". Älä anna exän lannistaa sinua, pikku hiljaa luot itsellesi ihanan elämän.

Itse olen ollut myös narsistin uhrina, olen ollut sen verran vahva että olen jotenkin pärjännyt kuitenkin. Jatkuvasti on vielä päällä tietty pelko ja ahdistus. Tällä viikolla tapahtui jotakin (narsisti exä sairastui vakavasti), joka auttoi minua jälleen ajattelemaan ja käsittelemään noita pelkojani. Ehkä joku päivä vapaudun niistä kokonaan. Täytyisi kyllä varmaankin hakea ammattiauttajan apua, niin osaisi paremmin jäsennellä asioita oikeaan järjetykseen, eikä vaan pyöritellä  niitä yksin mielessään. Silloin pikkuasioistakin kasvaa helposti isoja mörköjä.

Tsemppiä ap!

Vierailija
9/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa liemessä. Tosin sain lapset, mutta minut vaihdettiin lennossa toiseen. Toisena päivänä mielistellään toisena haukutaan...petti, käytti taloudellisesti hyväksi. Silti rakastan häntä joskus vieläkin.

Vierailija
10/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kävi aivan samoin. Pisti asiat totaalisen sekaisin ja sen jälkeen katosi, kun pieru saharaan. Toki omani oli nainen, mutta mitäpä sillä väliä.

Vierailija
11/28 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras apu: av+tabletit +terapia(vertaistuki)

Vierailija
12/28 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan sinä se narsisti nainen jonka tapasin ja josta vasta erosin? Nyt keräät sääliä ja manipuloit muut uskomaan paskaa tarinaasi. Ei se mitään, minä teen samaa!
T. narsisti

Vierailija
13/28 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit kaiken tapahtua? En syytä sinua, mutta valitettavasti jokainen on oman elämänsä pomo ja päättää hyvin pitkälle itse miten elää. Nyt kuitenkin tuo mies on historiaa ja et voi syytellä enää häntä siitä miten tästä eteenpäin päätät tehdä. Ota elämäsi siis vihdoinkin omiin käsiisi, lopetat ruikuttamisen ja toimit niin, että olet tekemisiisi tyytyväinen. Mennyttä et voi muuttaa, nykyisyyden voit, mutta siihen tarvitaan vähän mielenkiintoa ja miettimistä. Yritä edes.

Vierailija
14/28 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:52"]

Kuinka sen teki?

[/quote]

Mulla keskeytyi opinnot moneen kertaan, masennuin, jäin pois työelämästä, Lopulta jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle, en saanut lapsia ja nyt on kaikki liian myöhäistä. Mies valehteli mulle kaikesta, käytti hyväkseen, manipuloi ja petti. Nyt mulla ei ole enää mitään jäljellä ja vaikea enää aloittaa alusta.

Ap

[/quote]

Voi, tämä on kuin minun elämästäni :( Ajattelin kirjoittaa tänne aloituksen, mutta sitten löysin tämän vuoden vanhan ketjun. Jos Ap luet tätä ketjua, niin mitä sinulle kuuluu nykyään?

Olen ihan yksin ja mulla on voimat loppu. Pitäisi päästä eroon narsistista, mutta hän on ajanut minut todella pahaan liemeen ja voimattomaksi. Olin gradua vaille valmistumassa opinnoistani ja elämä edessä. Mitä tapahtui sille sosiaaliselle ja innostuvalle kunnianhimoiselle, toiveikkaalle naiselle, joka olin..? Nyt olen 34-vuotias, ei ole lapsia, ei ystäviä, ei sukulaisia, ei töitä, talous umpikujassa koska Kela perimässä tukia takaisin ja sairaspäivärahassa on pitkä tauko, menetän tämän opiskelija-asunnon, koska opintopisteitä ei ole kertynyt tänä syksynä yhtään ja joudun lopettamaan opinnot, jotta saisin työmarkkinatukea (olen ollut kohta vuoden sairaslomalla enkä tiedä, saanko sitä kuntoutustukea). 

Miten selvitä, kun on ihan yksin, ei turvaverkostoa, voimat on loppu, eikä rahaa tule, enkä saa asuntoa mistään??? En jaksa enää :( Kunpa en olisi koskaan alkanut seurustelemaan sen narsistin kanssa, saatika mennyt naimisiin. Haluaisin vain pyyhkiä ne vuodet pois ja jatkaa siitä mihin jäin. Hän esittää kaikille kilttiä  uralla menestyvää miestä, minullekin onnistui esittämään, kunnes muutimme yhteen. Uralla hän kyllä menestyy (osittain minun ansiostani, koska olin hänen tukenaan ja kannustin häntä ottamaan paremman työpaikan vastaan). Hän ei kuitenkaan ole tukenut minua, vaikka alussa olin kuulemma maailman kaunein ja älykkäin nainen... Nyt saan vain kuulla, kuinka olen liian lihava ja että käytän häntä taloudellisesti hyväksi (oikeasti kitkuttelen tuilla ja hän maksaa vain silloin tällöin jotain pikku laskuja, kun tarpeeksi nöyränä ja tarpeeksi kauan anelen, ja kehun hänet maasta taivaisiin). Ei puhettakaan, että pääsisin yksityislääkärille, syömään yliopistolle tai kahville kavereiden kanssa. 

Vierailija
15/28 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kävi vähän samoin. Olin 33 kun tapasin narsistin, ja elänyt suht. suojattua elämää. En osannut kuvitella, että joku pettäisi ja valehtelisi niin taitavasti.

Seitsemän vuotta meni että pääsin irti. Nyt tuskin enää on mahdollisuutta saada lapsia. Minäkin masennuin ja menetin työkykyni. Jäljelle jäi velat ja sossun asiakkuus. Narsisti porskuttaa ja menestyy urallaan, matkustelee ja ajelee mersullaan. Mutta minäpä säilytin ihmisyyteni sentään: pystyn tuntemaan, rakastamaan, osaan pyytää anteeksi ja katua, antaa tukea toisille ja ymmärtää epäonnistumista.

Muistakaa uhrit se, että teillä on sentään sisäinen elämä, tunteet ja minuus. Narsisti on niissä köyhistä köyhin.

Vierailija
16/28 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko tutustua seurustelukumppanin perheeseen ja taustaan. Sieltä ne pirut tulevat! Narisitilla ei ole kokemusta varauksettomasta vanhempien rakkaudesta ja turvasta, joten hän ei OSAA rakastaa, vaan käyttää muita kynnysmattonaan... Jos tuntuu liian hyvältä ollakseen totta,olet juuri tavannut narsistin, ehkä jopa psykopaatin...

Vierailija
17/28 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 25 % alaikäisistä lapsista kärsii vanhempiensa MT-ongelmista ja päiheidenkäytöstä, ei tarvitse ihmetellä, mistä ongelmat johtuvat. Noissa luvuissa ei taida vielä olla luonnevikaiset mukana!

Ihmine8 on taustansa tuote. Toki suurin osa voi eheytyä viimeistään aikuiseksi tultuaan, mutta varmasti suuri osa kärsii huonosta kodistaan eikä osaa edes kyseenalaistaa kokemuksiaan, jotta voisi itse tervehtyä ja tulla ns. "normaaliksi" rakastavaksi ihmiseksi, joka osaa myös ottaa vastaan rakkautta. Lastensuojelua tarvitaan kipeästi. 

Vierailija
18/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ettei edellisellä ole kokemusta narsistista. Narsisti hivuttautuu vähitellen elämään ja tuhoaa perässään vähitellen kaiken. Sitten sitä huomaakin menettäneensä kaiken, kun lopulta kaikki onkin liian myöhäistä. Jäljellä jää savuavat rauniot.

Vierailija
19/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on ajanut sinut uhrin rooliin. Älä enää alistu siihen. Olet nyt vapaa tekemään mitä itse haluat. Voimia! <3

Vierailija
20/28 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumaisinta on kun tällainen vainoaja tunkeutuu elämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi